Kuinka moni

Raamatun lukija

on tulossa uutenavuotena pirkka halliin? Itse toivon pääseväni sinne.

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaa

      se on muute Pirkkahalli ja oon tulos :)

    • äääääääääääääääääääääääää

      ääääääääääääääääääääääää

      • fri

        pyydä äitis mukaan jos sielläkin nälkä yllättää ja huikkaa nyt jo jos väsy on silmää tullu ,kuulostaa ihan siltä.


    • puulla päähän lyöty

      Mitä on Pirkkahallissa silloi?

    • ohjelman tänä iltana? Mielestäni se oli mainio ohjelma, jonka mukaan Isaak Newton aikoinaan on sanonut suorat sanat kolminaisuusopista. Hänellä oli suhteellisen tuoretta tietoa munkkien ja nunnien tekemistä vääryyksistä ja ulkokultaisuudesta sekä niiden keskinäisestä ja salatusta sukupuolisista suhteista.

      Todennäköisesti valon jakautumisen tutkimiseen Newton sai virikkeen Job.38:24;ssa Herran asettamasta haasteesta: "Mitä tietä jakaantuu valo?"

      En ollut ennen tietoinen, että hän piti kolminaisuusoppia munkkien keksimänä ja epäraamatullisena. Hän kieltäytyi omaantuntoonsa vedoten tekemästä pappisvalaa ja anoi erivapautta. Hän muuten epäonnistui alkemiassaan, niin kuin Eistein epäonnistui myöhemmin laajan suhteellisuusteorin laatimisessa, johon Einstein ehkä sai virikkeen efesolaiskirjeen 2:10 jakeesta.

      • Nasse

        on helppo löytää raamatust aviittaukset vaikka mihinkä.

        Harhaista paskaa anyway


      • Ihmettelijä

        suhteellisuusteoriaan:

        Efesolaiskirje:
        2:10 Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.


      • fri
        Nasse kirjoitti:

        on helppo löytää raamatust aviittaukset vaikka mihinkä.

        Harhaista paskaa anyway

        vaan meinaa löytää.
        Se on kuule paksu kirja ja paaljoon sivuja.


      • Nasse
        fri kirjoitti:

        vaan meinaa löytää.
        Se on kuule paksu kirja ja paaljoon sivuja.

        ja miksen?

        Koska minulla ei ole pakonomaista tarvetta selittää olematonta olevaksi tai oikeaa vääräksi.

        Toisekseen, miksen käyttäsi Koraania samaan hommann, se kuitenkin on johdonmukaisempi ja sisältää raamattua vähemmän toinen toisensa poissulkevia väittämiä.


    • Olen ollut monena vuotena siellä, tälläkertaa haluan tehdä ihan jotain muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe