kaikki alkoi autokolarista

Olisiko_vinkkiä

Huomasin kuin pikku hiljaa kukaan ei halua tulla luokseni en valita kipuja (niitä on välillä) harrastan liikuntaa siellä onneksi ihmisiä näkee. Mutta tuntuu että osa on kateellisia kun minun ei tarvitse nousta aamuisin töihin,voin sanoa et vaikka sunnuntailisät lähtisi kokonaan ja voisin tehdä töitä menisin HETI töihin olisi työkaverit.Minulla tosi hyvin asiat muuten ja saan kuntoutusta. Kaikki kun ei saa sitäkään. Nyt muutin hienolle uudelle asuinaluelle nyt ei kukaan halua tulla käymään . Miksi kun olen iloinen ja aina huomion vieraan mielellään leipoisinkin, olen kaunis sinkku nainen joten parit ei missään nimessä tule. En tajua kun en ikinä koskisi tuttavien miehiin minä saan kyllä seuraa vapailta markkinoiltakin. Omasta päätöksestä olen ollu yksin ensin kuntoutus ettei miehen tarvitsisi nähdä mitä tuskaa se on välillä. Tuli rintarankaan ja kaularankaan murtumia onneksi kävelen ja juoksen.Sain pysyvän eläkkeen mutta minulla ei ole rahaa kuitenkaan niin kuin ystävil et vaikka lappiin mennä mökkeilee ihmetellyt ettei ystävä joka korkea palkkainen odottaa että lähden ja maksan puolet (no en sitten lähde) mutta haluaisin vinkkejä miten otatte puheeksi ystävien kanssa tai miten voisin saada ystäviä jotka ei ole ehdottelemassa vaan kalliita asioita. Minulla kallis asunto hyvällä aluella vammani takia joten asumiskulut hurjat minulla. Olen välil ollu tilanteissa ettei ole rahaa lääkkeitä hakea. Rattijuoppo tuhosi minun työkyvyn. Mutta tunnen yksinäisyyttä kun ns. Terveet ihmiset ei tajua miltä tuntuu kun kipeä ja haluaisin kyllä edes joskus käydä jossain. Mutta en tiedä voinko puhua yhden ystävän kanssa jos hän maksaa hieman isomman osan minä voin vaikkapa leipoa sämpylöitä mukaan. Hän on ammatiltaan lakimies ystäväni ja minä sairaanhoitaja joka eläkkeellä. Joten voitte kuvitella mihin elintasoon hän on tottunut. Voisinko jotenkin vihjata tälle ystävälle no en kehtaa jään taas pois lapin reissulta. Toivon että saisin jotain ideoita miten voin kertoa rahattomuudesta vaikka asun hienossa asunnossa "ystäväni ajattelee et minulla rahaa kun on hieno asunto" vaikka tätä asuntoa on ollut minun sukulaisetkin rahoittamassa kun näkivät missä kunnossa olin kolarin jälkeen. Minun piti opetella kävelemään ja jopa nielemään uudestaan.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matteusluukas

      liity kirkkoon ne ymmärtää rattijuoppoja

    • 787997

      on niitä olemassa sellaisiakin nuoria ihmisiä jot kustaantaa matkat
      vaikka 20 tuhatta silmää räpättämättä jos tarvii eikä heitä
      rasita sun pitää olla hyvää seuraa osata matkustaa j n e
      eti kavereta jotka on niin rikkaita että tonni ei
      tunnu miltään

    • 979779

      jatkoa äskeiseen jatkoa lottoa
      itelles 10 miljoonaa
      kannattaa pyytää että muut maksaa matkakulut jos et pyydä
      et saata päästä ikinä minnekkäät matkoille tai jotain
      onko rattijuoppa vankilassa kauanko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe