Omakotitalo, farmariauto, kultainen noutaja.

Ihana_elämä

Eilen illalla järjestin kavereilleni grillijuhlat, kun oli kaunis ja aurinkoinen ilta. Kun kaverit olivat poistuneet, harrastin sukupuolista kanssakäymistä kauniin, itseäni nuoremman vaimoni kanssa pitkään ja kiihkolla. Lapset nukkuivat omassa huoneessaan. Sitten korkkasin pullon hyvää skotlantilaista viskiä (Laphroaig) ja siirryin tänne patiolle polttelemaan Al Capone-merkkistä pikkusikaria ja kertomaan teille, miten ihanaa elämä onkaan.

On ihanaa, kun on omalla työllään saanut hankittua suuren omakotitalon mamuvapaalta vyöhykkeeltä, farmariauton ja kultaisen noutajan, ja on saanut maksettua kaiken. On mahtavaa, että vuosikymmenten raskaan, mutta hyväpalkkaisen työn jälkeen voi viisikymppisenä huomata, että elämän puitteet ovat kunnossa ja että lapsille voi tarjota hyvät eväät elämään ja tulevaisuudessa mahdollisuuden korkeaan koulutukseen. On elämä ja yltäkylläisyys.

Tänään on hyvä päivä elää.

20

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aletep

No ei ole ihme kun "kaverit" lähtivät. Korkkasit viskipullon vasta heidän lähdettyä.Menivät varmaan baariin ja puhuivat sinusta että ei raskinut edes ryyppyä tarjota ja nauroivat päälle.Sinun sanoissa "on ihanaa"

• Ihana_elämä

Ei noin. Barbequetimme ahkerasti rotukarjan häränlihapihvejä, ja luonnollisestikin tarjoilin myös juotavaa, tosin vähemmän laadukasta viskiä sekä olutta. Parhaan säästin itselleni.

• Satu-setä-trolli

Viiskymppisen trollin LAPSET NUKKUU OMISSA HUONEISSAAN?

• Tottaon

Juha Sipilä sijoittaa muutaman mamun sinnekin.

• Ihana_elämä

Ei ole tulemista. Minä päätän, kuka astuu ovesta sisään.

• Tottaon
        Ihana_elämä kirjoitti:

Ei ole tulemista. Minä päätän, kuka astuu ovesta sisään.

Et päätä kun meidän diktaattori Sipilä on jo päättänyt, että mamut ovat tervetulleita sinunkin kotiisi!

• Ihana_elämä
        Tottaon kirjoitti:

Et päätä kun meidän diktaattori Sipilä on jo päättänyt, että mamut ovat tervetulleita sinunkin kotiisi!

Kukaan ei tule sisään. Moottorisaha laulaa ovella. Kaikki ulos!

• alecoq

Totuushan menee näin: Järjestin eilen grillijuhlat kavereilleni mutta ketään ei tullut paikalle.Aikani siinä ryypättyäni huusin penikoille että nukkumaan ja sen jälkeen raiskasin vaimon.
      Sen jälkeen menin parvekkeelle jälleen muovituoliin istumaan ja käärin karvaperse sätkän ja otin pitkän ryypyn edellis illasta parvekkeelle tuolin juureen unohtuneesta pirkka kaljasta.
      Kersoja ajattelin sen verran että voisivat mennä ylä asteen jälkeen suoraan töihin,mitä noita turhaan kouluja käymään. Ei muuta kun heti töihin kun mahdollista.Tyttö vois mennä siivoojaksi ja poika talkkarin apulaiseksi,nehän on parempia hommia mitä minä ikinä olen tehnyt ja palkkakin on ihan hyvä.
      Sitä tässä olen miettiny että tuolla akalla mahtaa olla toinen ukko kun se saa kirjeen jostaki kuukausittain.Väittää että se on joku tilinauha,hahhah,..onhan niitä selityksiä.
      Tänäänkään ei ollut hyvä päivä elää.

• Ihana_elämä

Olet moukka. Hyh hyh! Asut varmaan jossain mamulähiössä, työttömänä sossupummina.

• Tottaon

Tuollaista se on mamuhyysärien elämä. Elävät samalla tavalla kuin hyysäämänsä loisetkin. Raiskaavat ja elostelevat.

• Hahperkele_

Kyllähän sitä sinäkin niitä juhlia järjestelet..helppo uskoa.
        Oikea totuus menee kuitenkin niin että järjestit itsellesi kaupasta takkisi alla euron hintaise uunilenkin sekä 75c maksavan roiskeläppäpitsan sekä jonkun ns.miestenlehden. Sen jälkeen painuit soshuollon kustantamaan asuntoosi ja syötyäsi avasit tenupullon kiljupöntön, sekä pari mukillista otettuasi vetäsit käteen lehden kuvaa katsellessa. Viestin kirjoitit varastetulla tietokoneella johon olit pönttöeläkkeesi maksupäivänä onnistunut hankkimaan prepaid-liittymän.
        Tämä on varmasti totuus.

• terapeuttisipia

Niin, kaikki tuo olisi voinut olla tosiaan totta jos et olisi kokeillut niitä huumeita ja sekoittanut pollaasi.
      Nyt sitä on enää mahdotonta toteuttaa.

• raippaveroo

Päätit sitten pilata toistenkin illan.

• Jani_86

Onnea herralle! Kun on omalla työllä ansaittu NIIN se on myös ansaittu. Eihän se muuten tunnu miltään. Itse vasta aloittelen työ- uraani eli 9v tienattu eläkettä... Vasta vajaat 119€ mutta ei minulla ole siitä eläkkeelle pääsystä huoliakaan. Nauttikaa edes te joilla on eläke edessä tai olossa. En ole katkera tästä, jos vain mahdollista niin ainoa mitä pyydän on että omat lapset saa hyvän ja turvallisen elämän. Oma elämä ei merkkaa mitään jos lasten kohtalosta kyse on. En voi uskoa että kukaan voisi jättää lapsensa taikka yli päätänsä perheensä oman turvallisuutensa vuoksi, se vaatisi jo niin hirviömäisen ihmisen jota edes saatana itse ei haluaisi tavata. Öitä

• Solmussa_Suolessa

Hienosti kirjoitettu tuo aloitus. Minullekin tuli hyvä olo, kun sain lukea, että edes jollakin on asiat hyvin. Vai yksi asia ihmetyttää. Nimittäin se, että jätkä tulee vaille kolme yöllä kirjoittelemaan nimenomaan tänne Suoleen siitä, kuinka hyvin hänellä ovat asiat. Se ei ole millään järjellisellä tavalla selitettävissä, eikä ymmärrettävissä tuosta viitekehyksestä käsin. Jokin Sinua siis kuitenkin hiertää, Tero. Rohkaistu ja kerro sekin täällä, niin saat hyviä neuvoja, kuinka täydellistät elämäsi viimeisenkin heikon kohdan eli itsesi. Me näet osaamme kertoa sinulle, kuinka ei kannata toimia. Vaimosi ei taida tietää, että kirjoittelet Suoleen...

• oikeesti.taas

Ja sitten heräsit kerrostaloyksiössäsi kun olit unissasi puristanut veltosti seisovaa kulliasi liian lujaa ja haistoit "Al Caponen" hajua: SPR:n viereiseen huoneistoon majoittamat mamut polttivat (taas kerran) pohjaan jotain omaa ruokaansa.

• neitiABC

Valtakunnansyyttäjä Nissinen ja oikeusministeri Lindströn ovat huolissaan oikeuslaitoksen linjattomuudesta. Hyvä että ovat huomanneet.

• DreamLander

Jokainen voi kirjoittaa unelmansa tänne suoli24 palstalle sellaisena kuin ne haluttaisiin olevan. Aloitus oli yksi tällainen haavekuva, keskiyön laskuhumalassa kirjoitettuna. Onhan tässä haaveita muillakin, se on aivan totta, mutta moniko kirjoittaa ne tänne?

• ffjjjcd

Entä jos mamuvapaat vyöhykkeet käyvät vähiin tai loppuvat? Mitä jos et omistakaan mitään vaan kaikki oli vain väliaikaista onnea?

• muuten.hyvä.satu

"Lapset nukkuivat omassa huoneessaan"

Siis aloittaja viisikymppinen; häh. Hiukan meni sanoisinko överiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4751
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      17
      2691
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2573
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      34
      1875
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1661
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      66
      1496
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82