Millainen firma Tammelundin liikenne

asiaakiitos

Millainen työnantaja on Tammelundin liikenne?

59

6692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennäänbussilla

      Käy kysymässä, sittten selviää!

    • eläkemies

      yksi parhaista

      • Karjuheinolasta

        Eläkemiehen pitäis olla ja nauttia eläkkeellä , eikä mitään Tammelundeja enää , vaikka olisi maailman parhaita.


    • Villi_yhtiö

      Tammelundin kuljettajat ei lakkoile eikä saa työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Siis yhtiö ei noudata tilaajasopimus ehtoja.

      • Launontalo

        Saa työehtosopimuksen mukaista palkkaa,eli AKTn mukaista palkkaa...


      • Anonyymi

        Siiis ihan perseestä ja HSL käyttää enemmän ja enemmän. Hienoa toimintaa


    • jokafirmanohjus

      Onko käkärää näkynyt vielä Tammelundilla tai Koivistolla, olis nimittäin jouston tarvetta ja sateliitin

    • eläkemies

      Vaimo lähti toisen matkaan ja jos en olisi töissä niin alkaisin juopottelemaan.

      • PussiKuski88v

        Sun vaimos on jaossa toisen firman kuskeilla. Avaa Kossu, helpottaa elämää.


    • Karjuheinolasta

      Oletkohan koskaan tullut ajatelleeksi ,miksi vaimo lähti toisen matkaan ? Ylenpalttinen työnteko , ei koskaan kotona ja taipumukset juopotteluun jos aikaa olisikin. Ei siis ihme että pakkasi kapsäkkinsä. Työnteko eläkkeellä on väärä lääke noihin tauteihin. Uutta eukkoa vaan kehiin ,niin kuluu aika muutenkin kuin töitä tehden tai tissutellen.

    • Launontalo

      Itse Tammelundilla olleena....saa vapaata milloin haluaa, palkka maksetaan jopa ennen tilipäivää..
      Ja palkka on TESin mukainen,eli sama kuin muillakin Firmoilla (lukuunottamatta Helbiä,jolla kunnallinen palkka)
      Saa tehdä sellaisia vuoroja ,mitä haluaa....
      Eikä ole sellainen tiukkapipo talo kuin muut Helsingin firmat on.....kun teet työsi, niin ei siitä urputeta jälkeenpäin..

      En mene itse haukkumaan taloa,sillä jokaisessa talossa on hyvät ja huonot puolet,mutta minulle Tammelund oli sopiva talo..

      • Seniorintalo

        Olen kuullut pelkkää myönteistä minäkin siitä talosta . Uskomattomalta kuulostaa että vapaata saa milloin haluaa sekä vuorot sellaiset kuin haluaa. Hyvä kuitenkin on jos niin on. Olen kuullut myöskin sellaista että sinne ei poikasilla , alle 55-vuotiailla oikein ole asiaa , vaan siellä arvostetaan kokemusta , että "metrejä" oltava takana ja siellä ollut Mobilisti-lehdessäkin haastateltu , pitkään palvellut jo kunnioitettavaan ikään ehtinyt Seppo "Faija" Juvonen joka lehtikuvassa kävelykepin kanssa oli jo.
        Varmasti ikääntynyttä työntekijää kunnioittava talo , vaikka pahat kielet väittävät sen vuoksi että Kustaankartanon vanhainkodissa olisi rekrytointi ja ajonäytteet otetaan käytävällä rollaattorin kanssa. Ei simulaattorin.


      • Pussikuskiko

        Helbillä on kyllä AKT:n palkka. Kannattaa päivittää tiedot.


      • Vaipoissavain

        7 § Palkkaperusteet
        1. Työntekijän palkka määräytyy 2-viikkojakson palkkana. Muille kuin 29
        §:ssä ja tämän pykälän 2 ja 4 kohdissa tarkoitetuille työntekijöille
        maksetaan 2-viikkojakson palkka, vaikka työaika olisi alle 80 tuntia.... Tammelund ei noudata takuupalkkaa, käyttää 10 eläkeläisiä, pekkasia ei saa pitää niin kuin ne kuuluu. Sinne menee lähinnä kaikki Vaippaa käyttävät työntekijät.


      • Niin_ja_näin
        Seniorintalo kirjoitti:

        Olen kuullut pelkkää myönteistä minäkin siitä talosta . Uskomattomalta kuulostaa että vapaata saa milloin haluaa sekä vuorot sellaiset kuin haluaa. Hyvä kuitenkin on jos niin on. Olen kuullut myöskin sellaista että sinne ei poikasilla , alle 55-vuotiailla oikein ole asiaa , vaan siellä arvostetaan kokemusta , että "metrejä" oltava takana ja siellä ollut Mobilisti-lehdessäkin haastateltu , pitkään palvellut jo kunnioitettavaan ikään ehtinyt Seppo "Faija" Juvonen joka lehtikuvassa kävelykepin kanssa oli jo.
        Varmasti ikääntynyttä työntekijää kunnioittava talo , vaikka pahat kielet väittävät sen vuoksi että Kustaankartanon vanhainkodissa olisi rekrytointi ja ajonäytteet otetaan käytävällä rollaattorin kanssa. Ei simulaattorin.

        Kyllä 50-vuotiaalla alkaa aivotoiminnassa ja fyysisessä kunnossa se ns. alamäki. Siinä ei kokemuksesta ole mitään hyötyä, kun muisti reistailee ja stressin myötä verenpaineen nousun vuoksi meinaa taju lähteä heikkonäköiseltä kuskilta pahassa säässä.

        Ja moni vanha kuski ajaa vaikka ilmaiseksi, jos vain isäntä kauniisti pyytää ja vähän kehuu ikäloppua talon parhaaksi kuskiksi.


      • Anonyymi

        Helbillä sama liksa ku muillakin pääkaupunkiseudulla. Kunnallinen liksa on historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helbillä sama liksa ku muillakin pääkaupunkiseudulla. Kunnallinen liksa on historiaa.

        Valitettavasti


      • Anonyymi
        Seniorintalo kirjoitti:

        Olen kuullut pelkkää myönteistä minäkin siitä talosta . Uskomattomalta kuulostaa että vapaata saa milloin haluaa sekä vuorot sellaiset kuin haluaa. Hyvä kuitenkin on jos niin on. Olen kuullut myöskin sellaista että sinne ei poikasilla , alle 55-vuotiailla oikein ole asiaa , vaan siellä arvostetaan kokemusta , että "metrejä" oltava takana ja siellä ollut Mobilisti-lehdessäkin haastateltu , pitkään palvellut jo kunnioitettavaan ikään ehtinyt Seppo "Faija" Juvonen joka lehtikuvassa kävelykepin kanssa oli jo.
        Varmasti ikääntynyttä työntekijää kunnioittava talo , vaikka pahat kielet väittävät sen vuoksi että Kustaankartanon vanhainkodissa olisi rekrytointi ja ajonäytteet otetaan käytävällä rollaattorin kanssa. Ei simulaattorin.

        Itse myös entinen Tammelundin kuljettaja. Voin vahvistaa vapaan saamisen, sain tarvittaessa tunnin varoitusajalla, kesken työpäivän vapaata ja palkatonta sai pitää minkä talous kesti. Pahat kielet tietää myös että kokemus tuo vähemmän virheitä. Itse olin alle 30 vuotias aloittaessani aikanaan siellä. Vanhan kansan talo Launon aikana, yritys jossa olin johtajan kanssa tekemisissä aina, ilman välikäsiä. Rehellinen talo.


      • Anonyymi

        Siellä pestään ja tankataan autot itse,ei alihankkija???


    • eläkemies

      Minulle ei palkka enään merkitse mitään,ajankulukseni ajan.

    • bietro

      Tammelund rekrytoi kustaankartanosta kuskeja.

    • Pee4

      Tammelund ja Taksikuljetus parhaita taloja ei ole lekurisyyniä, sisään pääsee vaikka rajoitteita ja pikku krapulassa voi aamusella tulla ajoon ei ole semmoista kyttäystä ja puhallushommaa mitä muissa mestoissa, eikä kytätä kravattia ta sitä onko puhtaat kledjut.

    • Pette_

      Jeps. mulle ne soitteli aiemmin jopa himaan Nobinalta ja pyyteli duuniin, mutta sitten kun menin haastatteluun, niin ajokoe ja siellä ruvettiin vittuilemaan, että ajan liian kovaa, vittu.., sitten ruvettiin inkumaan, että ollut sairiksella liian paljon ym, ihan hanurista se Nobinan homma, sanoin, etä antaa olla pitäkää keissinne, menin taksikuljetukseen, ajelen nyt pienempiä autoja saa ajaa kovaa ja kukaan ei urputa, eikä mitään lekurisyynejä tai armeijan sulkeisia kuten nobinalla.

      • Anonyymi

        Oon itse nobinalla tällä hetkellä,kunhan vihreä matka ja asiakaspalvelu toimii niin muulla ei ole väliä...


      • Anonyymi

        Mulla ei taas ollut nobinalla mitään ongelmia 😃


    • Peukkupate

      Mutta ein e Pete sulle Tammelundilta soittaneet ! Sinne olet liian nuori. Alaikäraja on 55v ja eläkeläisillä etusija. Kustaankartanossa on rekrytointipiste . Mene sinne kun kasvat isoksi.

      • Arikähärä

        Ikäni puolesta olisin päässyt , mutta mua ei muuten otettu kun olin blosannut talvella korttini.


      • Diamondorossi

        On siellä miesmäiset vaatteet verrattuna moneen muuhun firmaan.


      • 77TL
        Arikähärä kirjoitti:

        Ikäni puolesta olisin päässyt , mutta mua ei muuten otettu kun olin blosannut talvella korttini.

        Oot huikea seppä kyllä. Ole ylpeä itsestäsi :-(


      • Partajugi

        Mikä v...n seppä ???
        Sovitaanko kaljat kesäkuussa, niin ehdit Kähärä järjestää että pääset. Seppä !


      • Lipunkantaja

        Ajaako Tammelundi perjantaina 2.2 lakkopäivänä ?
        Että pääsisi sinne torille ?


      • Talkoo-Taavetti

        Torille pääsee Non-Stop-kuljetuksin.
        Tammelundhan ajaa, mutta kuuluisaa ruuttaa kunnioittaa myös itse johtajakin.
        Ei yksi Tammelundi koko Helsingin liikenteen toimivuutta pelasta.
        Suurin osa kumminkin seisoo porttien ulkopuolella ja kokoontuu mielenosoitukseen.
        Sitäkautta stoppi oikeiston ylivallalle.
        Nyt näkeevät voimamme.


      • Partajugi

        Hyvin seisoi. Tulevaisuudessakin seisoo ja kunnon lakkoilun merkeissä.
        Nyt näki Kähärän mieskin torilla mitä mieltä kansa on.
        Mukava nähdä miten tilanne kehittyy. Mukava seurata Helmigrillin ikkunan takaa huurteisen kaljan kanssa kuinka oikeistonkannattajat tuskailee.


    • Mihin

      Ihmetyttää kun Tammelundilla on jo vuosia jatkunut katkeamaton rekry mol;in sivuillakin ja Kustaankartanossako myös ?? Äkkiä arvaten luulisi jo ruuhkaa olevan .

    • iltasatu2

      virolaiset viihtyy siellä

    • Korkokenkämika

      Olisiko siellä pikkupomon paikkoja ?

    • erfgb

      Jos mahut tasku sitten on, kaksi paikka

    • kohtiunelmiamme

      Aloittaja varmaan vielä lukee tätä. Tätänykyä taitaa pidemmät linjat olla harvassa. Metrojen ja muiden junien liityntälinjoja vain. 30 kertaa eestaas . On mieluisia ajosarjoja nykyään. Kohta ei kukaan osaa lippujen rajoja. Varmaan hyvä tunnelma tulossa. Hieman menee opastukseen minuutteja mutta ehkä ne linjarahat maksaa vaikka vähän jatkuvasti myöhässä mennäänkin. Ja jos eivät sitten maksakaan, voihan sitä etsiä seuraavan varikon.

    • Anonyymi

      Huono koska ei kykene/halua kommentoda tapausta, jossa Tammelundin kuski heittää äidin ja itkevän lapsen ulos bussista. Muut matkustajat moittivat kuskia tästä, ei auttanut.
      Eivät ota yksittäistapauksiin kantaa! Boikottiin koko firma.

      • Anonyymi

        Se lapsen ja äidin pihalleheittäjä lienee fillaroiden töihin kulkeva eläkeukko joka ei siedä lapsia.
        Johtuen siitä että fillarointi vienyt siitoskyvyn ja aiheuttanut homoudenkin. Lisäksi yhteisvaikutuksena ärtyisyyttä. Eläkeläinen oka duunia tekee, ei muutenkaan ole niitä penaalin kynien terävimmästä päästä.

        Karju Heinolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lapsen ja äidin pihalleheittäjä lienee fillaroiden töihin kulkeva eläkeukko joka ei siedä lapsia.
        Johtuen siitä että fillarointi vienyt siitoskyvyn ja aiheuttanut homoudenkin. Lisäksi yhteisvaikutuksena ärtyisyyttä. Eläkeläinen oka duunia tekee, ei muutenkaan ole niitä penaalin kynien terävimmästä päästä.

        Karju Heinolasta

        Tulkaa Tammelundin kundit ja gimmat perjantaina Kontulaan rav Ilanoon, ent Helmigrilliin, niin täytetään teillekin ne AKT liittymiskaavakkeet.

        Parta Jugi


    • Anonyymi

      kuinka jaksaa transdevin/veolia porukka ?

      • Anonyymi

        Varmaan ihan hyvin, mutta keskustellaan tänään lisää klo 18 jälk Kontulan ent. Helmessä.
        Vierainamme luultavasti myös mustelmia ja kuhmuja kaipaavia tissiposkia jotka pikkasen poikkeavia ja arkoja, mutta katsotaan kaljan, parin jälkeen, miehistyvätkö.

        Parta Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan hyvin, mutta keskustellaan tänään lisää klo 18 jälk Kontulan ent. Helmessä.
        Vierainamme luultavasti myös mustelmia ja kuhmuja kaipaavia tissiposkia jotka pikkasen poikkeavia ja arkoja, mutta katsotaan kaljan, parin jälkeen, miehistyvätkö.

        Parta Jugi

        Arvatkaas mikä minulta valitettavasti unohtui äsken mainita? No, kyllä: olen homoseksuaali.

        Parta Jugi


    • Anonyymi

      Hengenvaarallista toi linja-auto ala?

      • Anonyymi

        Kuinka niin muka ?
        Minä olin alalla 70-luvulta 2000 luvun puolelle pitkän matkaa eikä mitään hengenvaaraa, koska en fillaroinut työmatkojani, vaan kuljin Mercedeksellä.

        Karju Heinolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin muka ?
        Minä olin alalla 70-luvulta 2000 luvun puolelle pitkän matkaa eikä mitään hengenvaaraa, koska en fillaroinut työmatkojani, vaan kuljin Mercedeksellä.

        Karju Heinolasta

        Silloin ei mitään vaaraa kun olen puikoissa.
        Huolehdin myös ajoneuvon kunnosta lamppujen vaihdot, ym pikku rempat siinä sivussa.

        Ainoa vaara on holtittomat himohomofillaristit joista Karjukin maininnut.

        Mutta Perjantaina ois taas Helmessä kokoontuminen.

        Parta Jugi


    • Anonyymi

      Kun HKL oli ylityö lakossa, Tammelund lähetti kuskia peittää vuorot jotka olisat jäänneet ajamatta.
      Tammelundin kuskit (silloin) oli rikkureita - yhteiskunnan saaste. Yksi niistä sai sekaisin jarru ja kaasu polkimet ja ajoin bussinsa pari asuntoihin Pajamäessä - jalkansa poikki.

      Linja-auto ajoi varhain aamulla päin kerrostalon seinää Helsingin Pajamäessä. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut matkustajia, mutta kuljettaja jäi pahasti puristuksiin linja-auton lytistyneeseen keulaan.




      Bussi seinään

      Linja-auton kuljettaja saatiin sairaalahoitoon palokunnan puolitoista tuntia kestäneen purkamistyön jälkeen. Kuljettaja ei ole hengenvaarassa ja hänen tilansa on vakaa. Nelikerroksisen kerrostalon asukkaita evakuoitiin kahdesta onnettomuuden takia tuhoja kärsineestä huoneistosta.

      Bussin törmäys aiheutti talon seinään toista metriä syvän aukon, jolloin katutason ja ensimmäisen kerroksen asuntojen olohuoneiden seinät rikkoutuivat. Kukaan talon asukkaista ei loukkaantunut onnettomuudessa.

      Onnettomuuden syyksi arvellaan linja-auton kaasupolkimen kiinnihirttäytymistä. Poliisi jatkaa yhä onnettomuussyyn tutkimista.


      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bussi-seinaan-helsingissa/1823780#gs.3siddj


      Eli - rikkuri-kuski sai karmansa.


      HKL:n tarkastajat valehtelivät sanomalla, ettei ole mikään muu firmat 'tuuramassa' heidän puolestansa.

      • Anonyymi

        Olen ollut neljättä vuotta eläkkeellä, mutta ennen kilpailutuksia kiersi 'tarina', että HKL:n bussi kuljettajat oli tervetulleita Tammelundille päästyään eläkkeelle, 55v. Syystä että Tammelund ajoi aliurakoitsijana HKL:lle.... Myös viinan tai kassavajauksien takia loparit saaneet olivat tervetulleita....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut neljättä vuotta eläkkeellä, mutta ennen kilpailutuksia kiersi 'tarina', että HKL:n bussi kuljettajat oli tervetulleita Tammelundille päästyään eläkkeelle, 55v. Syystä että Tammelund ajoi aliurakoitsijana HKL:lle.... Myös viinan tai kassavajauksien takia loparit saaneet olivat tervetulleita....

        Kyllä - Tammelund ja HELB/HKLn välissä on ollut tämän 'salainen apulainen' konsti.


    • Anonyymi

      Eihän noilla ole edes kotisivua????

    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole kotisivua, ei tuo firma mikään koti ole.

    • Anonyymi

      On taatusti parempi kuin Helb joka kepulikonstein keplottellee saadakseen edes palkkamme maksetuksi.
      Nyt onnistui kerrankin kesäloma oikeaan aikaan. Ei tarttenut saikutella kuten aiempina vuosina kun heinäkuu evättiin.
      Syvämulkku on ehkä oppinutkin jotakin virheistään ja erheistään.
      Vielä kun se saadaan oppimaan olemaan mylvimättä, niin sitten alkaa muistuttaa jo enemmän ihmistä ehkäpä.

      Helbheikki

      • Anonyymi

        Helb on kusessa kun se joutuu osaltaan maksamaan onnibussin miljoonatappioita, vaikka sillä olisi omiakin velkoja maksettavana


    • Anonyymi

      No nyt se mulkkumme on oppinut olemaan mylvimättä kun opetettiin, etenkin minä, mutta adjutanttinsa Helbin äijä vielä mielistelee ja fillaroituaan töihin, käy peppuaan keikuttamassa siellä sukkiksissaan.
      Karju jos sen näkis, niin raivostuisi välittömästi.
      Mutta saapas näkee minkä kenkä tekee kun ja jos maksut lankeaa.
      Siinä voi olla Syväpallerommekin köykäistä kamaa.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Hyvä että on oppinut läksynsä !!!

    • Anonyymi

      Tubettaja hahmo Talkradion Arto on linja-auton kuljettajanamiehenä töissä siellä ja tykkää kovasti ajaa ja kommentoida pussin kuljettajan silmin maailmaa vaikka ihan kaikessa tietysti ei oikeassa olekkaan mutta hän tekee työtä hahmo Satakunnan Olli hengessä.

    • Anonyymi

      Vieläköhön se yksi hourupää kirjoittelee kuinka jäi Tammelundin liikenteen autossa ovien väliin linjalla 52 munkkivuoressa aikanaan, se heppu sitä tarinaa tako kaikilla palstoilla vuosikausia, onkohan jo yläkerta korjannut omansa pois taivaallisen onnikan ovien väliin vai mitenkä että?

    • Anonyymi

      Rikkurifirma, mutta kunhan tulee se yleislakko, niin loppuu polttoainetoimitukset eikä kaikki autot sähköllä kulje ja...voimaloitakin ajetaan jo alas, että kyllä sielläkin seisoskellaan kunhan aika koittaa.
      On onneksi meklo kylmää nyt ettei edes fillaristihomot pääse pyöräillen paikalle ja sukkikset jäätyy sääriin kiinni.

      Karju Heinolasta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe