USA:ssa on paljastunut tyyppi, joka on trollaillut vaikka millaisissa rooleissa. http://yle.fi/uutiset/saammeko_esitella_uusnatsi_vasemmistofeministi_aari-islamisti_ja_juutalaisradikaali__kaikki_yhdessa_henkilossa/8329214
Tätä lukiessa tuli jotenkin automaattisesti mieleen vapaa-ajattelijoiden nettitoiminta.
Vaparien harjoittama trollailu
24
<50
Vastaukset
- hjkhps
Niihän sulle aina tulee vaikka tässäkään linkittämässäsi uutisessa ei ole mitään vapareihin liittyvää.
- Vaparitrollailu
On siinä yhteistä se trollailu.
Tästä saisi ehkä hyvän pilakuvan. Musteläikkätesti ja kaveri, joka näkee joka kuvassa vapaa-ajattelijan pahanteossa.
Itse en osaa piirtää, joten idean toteutus jää muille.- joku.tolkku
Ei ole väitettykään, että uutisessa olisi jotain vapareista.
joku.tolkku kirjoitti:
Ei ole väitettykään, että uutisessa olisi jotain vapareista.
"Ei ole väitettykään, että uutisessa olisi jotain vapareista."
Jaa, silti tämän trollin aloitus on VA - palstalla??
Mistä sekin johtuu???- Joku.tolkku
code_red kirjoitti:
"Ei ole väitettykään, että uutisessa olisi jotain vapareista."
Jaa, silti tämän trollin aloitus on VA - palstalla??
Mistä sekin johtuu???Et sitten osaa lukea? Avaajan mukaan uutisesta tuli hänelle mieleen vaparien nettitoiminta. Ymmärrätkö? Ei väittänyt, että uutisessa on vapareista vaan että avaajan mielestä artikkelissa kuvattu trollaus muistuttaa vaparien toimintaa.
Lukutaito ja luetun ymmärrys auttavat paljon myös nettikeskusteluissa. Sinunkin olisi hyvä tajuta se. Joku.tolkku kirjoitti:
Et sitten osaa lukea? Avaajan mukaan uutisesta tuli hänelle mieleen vaparien nettitoiminta. Ymmärrätkö? Ei väittänyt, että uutisessa on vapareista vaan että avaajan mielestä artikkelissa kuvattu trollaus muistuttaa vaparien toimintaa.
Lukutaito ja luetun ymmärrys auttavat paljon myös nettikeskusteluissa. Sinunkin olisi hyvä tajuta se.Ymmärrän hyvin lukemani viestit ja luin myös linkitetyn artikkelin. Se, mitä en ymmärrä, on yhtäläisyydet vapareiden toiminnan ja kyseisen artikkelin välillä koska itse en löytänyt sieltä edes etäistä yhtäläisyyttä siinä mielessä mitä aloittaja yrittää kertoa ("kuvattu trollaus muistuttaa vaparien toimintaa").
Jos näitä tosiaan löytyy, niin aloittaja taikka sinä (en ole ees varma etteikö kyseessä olisi sama henkilö) voisit ystävällisesti listata kyseiset yhtäläisyydet tänne KIITOS!
Mutta ilmeisesti sä et tajua aloittajan tarkoitusperiä eli trollaus ja vaparien haukkuminen niin voi voi...- En.ole.trolli
code_red kirjoitti:
Ymmärrän hyvin lukemani viestit ja luin myös linkitetyn artikkelin. Se, mitä en ymmärrä, on yhtäläisyydet vapareiden toiminnan ja kyseisen artikkelin välillä koska itse en löytänyt sieltä edes etäistä yhtäläisyyttä siinä mielessä mitä aloittaja yrittää kertoa ("kuvattu trollaus muistuttaa vaparien toimintaa").
Jos näitä tosiaan löytyy, niin aloittaja taikka sinä (en ole ees varma etteikö kyseessä olisi sama henkilö) voisit ystävällisesti listata kyseiset yhtäläisyydet tänne KIITOS!
Mutta ilmeisesti sä et tajua aloittajan tarkoitusperiä eli trollaus ja vaparien haukkuminen niin voi voi...Minä vastaan. Artikkelin tyyppi on ollut tehokas trolli. Samoin vaparit. Eikö tämä nyt ole aivan ilmeistä, mitä tarkoitettiin. Jos olet eri mieltä, ole vain, mutta et sinä kovin selvästi näytä ymmärtävän luettua. Tai sitten vain trollaat.
"Artikkelin tyyppi on ollut tehokas trolli. Samoin vaparit."
Laitatko nyt niitä viitteitä missä vaparit trollaa? Pelkkä syytös on yhtä tyhjän kanssa eli trollausta- Seuraillut
code_red kirjoitti:
"Artikkelin tyyppi on ollut tehokas trolli. Samoin vaparit."
Laitatko nyt niitä viitteitä missä vaparit trollaa? Pelkkä syytös on yhtä tyhjän kanssa eli trollaustaEsitä mitä tahansa, aina sanotaan, ettei mistään käy ilmi trollaajien vaparius. Homma näkyykin niin, että kun useamman vuoden on seurannut keskustelua, pääsee jyvälle. Trollaus toteuttaa kaikkialla tiettyjä vaparien periaatteita ja sanomaa, mutta pukeutuu muka kenen tahansa satunnaisen tyypin puheeksi.
Seuraillut kirjoitti:
Esitä mitä tahansa, aina sanotaan, ettei mistään käy ilmi trollaajien vaparius. Homma näkyykin niin, että kun useamman vuoden on seurannut keskustelua, pääsee jyvälle. Trollaus toteuttaa kaikkialla tiettyjä vaparien periaatteita ja sanomaa, mutta pukeutuu muka kenen tahansa satunnaisen tyypin puheeksi.
"Homma näkyykin niin, että kun useamman vuoden on seurannut keskustelua, pääsee jyvälle."
Oon seuraillut, en ole löytänyt mitään tukea väitteellesi vaparien osalta...
"Trollaus toteuttaa kaikkialla tiettyjä vaparien periaatteita ja sanomaa, mutta pukeutuu muka kenen tahansa satunnaisen tyypin puheeksi."
Eli jatkat vaan tätä samaa ympäripyöreää saivertelua? Miksiköhän en ole yhtään yllättynyt :)
- LukijanHuomio
Vaparivastaisillla trolleilla on vain se yksi kohde.
- Vaparitrollailu
Onko semmoisia trolleja olemassakaan. Vaparit sen sijaan trollaavat vähän siellä sun täällä. Monilla palstoilla.
Vaparitrollailu kirjoitti:
Onko semmoisia trolleja olemassakaan. Vaparit sen sijaan trollaavat vähän siellä sun täällä. Monilla palstoilla.
"Onko semmoisia trolleja olemassakaan."
Aloituksesi on mainio esimerkki vaparivastaisesta trollista.
" Vaparit sen sijaan trollaavat vähän siellä sun täällä. Monilla palstoilla."
Onko esimerkkejä/viittauksia?- En.ole.trolli
code_red kirjoitti:
"Onko semmoisia trolleja olemassakaan."
Aloituksesi on mainio esimerkki vaparivastaisesta trollista.
" Vaparit sen sijaan trollaavat vähän siellä sun täällä. Monilla palstoilla."
Onko esimerkkejä/viittauksia?Minäkin olen vuosia sitten pannut merkille, että eri palstoilla pitkin nettiä on röyhkeää trollailua myös vaparien toimesta. Samat asiat toistuvat eri yhteyksissä ja sitten lopulta jäljet johtavat sylttytehtaalle. En pysty nyt antamaan mitään kovin kattavaa esimerkkilistaa, mutta jo tämän S24-palstan selailu tässä mielessä avaa silmiä. Toiminta netissä on ollut kokonaisvaltaista, kattavaa ja jatkunut varmaan 10 vuotta. Suureksi osaksi kirkosta eroamiseen kiihottavaa trollailua mitä kummallisimmilla perusteilla. Vetää vertoja Venäjä-trolleille, joten toiminta on ammattimaisesti organisoitua ja toteutettua.
- korjaussarja
En.ole.trolli kirjoitti:
Minäkin olen vuosia sitten pannut merkille, että eri palstoilla pitkin nettiä on röyhkeää trollailua myös vaparien toimesta. Samat asiat toistuvat eri yhteyksissä ja sitten lopulta jäljet johtavat sylttytehtaalle. En pysty nyt antamaan mitään kovin kattavaa esimerkkilistaa, mutta jo tämän S24-palstan selailu tässä mielessä avaa silmiä. Toiminta netissä on ollut kokonaisvaltaista, kattavaa ja jatkunut varmaan 10 vuotta. Suureksi osaksi kirkosta eroamiseen kiihottavaa trollailua mitä kummallisimmilla perusteilla. Vetää vertoja Venäjä-trolleille, joten toiminta on ammattimaisesti organisoitua ja toteutettua.
Hirveästi on kaikkea, mutta kummasti ei yhtään konkreettista esimerkkiä kuitenkaan löydy. Jännä juttu.
Ilmeisesti sinulle tulee kaikesta mieleen vaparit. Oletko varma että kyseessä ei ole neuroottinen fiksaatio?
- rölli-peikko
Sen verran olen nähnyt vaparitrollailua eri palstoilla, etten pitäisi avaajaa mitenkään fiksoituneena. Pikemminkin todellisuduentajuisena.
rölli-peikko kirjoitti:
Sen verran olen nähnyt vaparitrollailua eri palstoilla, etten pitäisi avaajaa mitenkään fiksoituneena. Pikemminkin todellisuduentajuisena.
"Sen verran olen nähnyt vaparitrollailua eri palstoilla"
Laitas nyt se linkki vaparien trollailuun kiitos!!- En.ole.trolli
code_red kirjoitti:
"Sen verran olen nähnyt vaparitrollailua eri palstoilla"
Laitas nyt se linkki vaparien trollailuun kiitos!!Minä vastasin sinulle ylempänä. Rölli voi täydentää, jos haluaa.
En.ole.trolli kirjoitti:
Minä vastasin sinulle ylempänä. Rölli voi täydentää, jos haluaa.
Eli sulla ei ole yhtään konkreettista viidetta vaparien trollauksesta?
No se oli tietenkin arvattavissa..- jiijäätee
code_red kirjoitti:
Eli sulla ei ole yhtään konkreettista viidetta vaparien trollauksesta?
No se oli tietenkin arvattavissa..No eihän tuolla tyypillä koskaan ole mitään todisteita mistään sen väittämistä. Sen takia se on niin helppo aina tunnistaa.
- Seuraillut
jiijäätee kirjoitti:
No eihän tuolla tyypillä koskaan ole mitään todisteita mistään sen väittämistä. Sen takia se on niin helppo aina tunnistaa.
Jos et halua tunnustaa tosiasiaa, keksit aina vastaväitteen kaikkeen. Ihan sama kuin väittelisit jonkun kreationistin kanssa. Vaparit samanlaisia. Asiasta, ks. ylempänä.
- lollotus
Seuraillut kirjoitti:
Jos et halua tunnustaa tosiasiaa, keksit aina vastaväitteen kaikkeen. Ihan sama kuin väittelisit jonkun kreationistin kanssa. Vaparit samanlaisia. Asiasta, ks. ylempänä.
Kas näin. Ei taaskaan mitään todisteita. Sä olet niin helppo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269