Äiti ja velipuoli on paljon yhessä

Mari13tyttö

Moi. Oon 13 v tyttö ja mua huolestuttaa ku mun velipuoli (joka on 16) ja äiti (joka on 35) on välillä paljon kahestaa. Meiän mökilläki esim. ne oli kahestaa varmaa tunnin saunassa. Ja välil ne käy uimassa kahestaa ja salilla nii tekeeköhän ne mitää. Mun mielestä mun velipuolel on isompi penis ku mun iskällä. Ossatteks te sanoo et harrastaaks ne seksiä :(

9

958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirs999

      Kysy velipuolelta suoraan..!
      Taitaa tytön tehä ite mieli veljen jortikkaa?!kun on isonpi kuin minulla..iskällä..

      • mari13tyttö

        En mä viittii kysyy eikä se kuylu teille mitä mun tekee mieli


      • Mirs999

        Mitä sää sitten urputat..kasva aikuseksi..mitä se sulle kanssa mitä vaimoni..tekee pojan kanssa.


      • mari13tyttö

        Äläkkä esitä mun isää pervo


      • Mirs999

        No oho...en ole pervo..
        Täällä tommosesta asiasta kirjotteleva 13v..nuori tytön hupakko..MITÄS luulet et täällä vastataan sulle...no jos ne nussii..entä sitten..kerrotko isälle?..poliisille..?..vai papille..?
        Mee nyt lapsi nukkuu...
        Oon neljän lapsen isä..
        Aikuisia jo mun tyttäret...ei ne tuona aikana kirjotelleet täällä..
        Hyvää jatkoa sinulle..ja unillesi..


    • saako.mennä.mukaan

      Millä salilla ne käyvät? Ovatko ne siellä kahdestaan?

    • Hmm laita mailii niin jutellaan vähä tarkemmin mä voisin ehkä tietää mitä ne puuhaa ;)

    • ei-mitään-huolta.M

      "Mari13tyttö"

      Jotkut tuntevat tarvetta osoittaa nuorelle tytölle ylemmyyttään ja vitsikkyyttään, vaikka kysymys oli ihan asiallinen. Typerää!

      Velipuoli ja äiti ainakin viihtyvät hyvin yhdessä. Kun 16 wee poika ja 35 wee nainen viihtyvät myös saunassa, lienee todennäköistä, että he harrastavat myös seksiä. Mutta ei voi tietää. On myös mahdollista, että he harrastavat yhdessä itsetyydytystä. Sitäkään ei voi tietää. Voi olla myös että he eivät harrasta yhtään mitään, mutta varma linee, että silloin he molemmat ainakin nauttivat kiihoituksesta.

      Minusta sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Ei mikään viittaa siihen, että he tekisivät jotakin vaarallista, josta voisi olla ikäviä seurauksia. Ota vaan ihan iisisti. On syytä muistaa, että vapaaehtoinen seksi on suloista ja kaunista.

      Olet hyvä tyttö. Tsemppiä sinulle! :)

    • Veipuoli on 16v. Mutta onko teillä sama isä mutta eri äiti? Kiva että viihtyvät. Jos harrastavat niin ei siitä mitään pahaa seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe