Oho! Varmistusta odotellaan.

Pitäneekö paikkansa?

"🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"

111

1059

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

      Ja tuo kenttähän on Kuolan niemimaalla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos pitää paikkansa, niin aivan loistava uutinen!!! Olisikohan tuo mistä ryssät uhitteli USAlle? Toivottavasti pitää paikkansa ja länsimaiden pitäisi toimittaa pitkän kantaman ohjuksia rajattomasti Ukrainalle. Saisi ryssät maistaa omaa lääkettään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuoltahan niitä oli piirretty ohjusten lentoratoja ympäri Eurooppaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko valmis tekemään kepposia Ukrainan riveissä? Vieläkö on paha mieli Ukrainasta? Pänniikö kun Venäjä ei alistu lännen arvoyhteisön mahdin edessä?
      Jos vastauksestasi löytyy kyllä, niin mitä odotat?

      Lähde kansainväliseen legioonaan Ukrainaan. Saat sen jälkeen tehdä käytännössä sitä, mikä sinun mielestäsi Venäjä ansaitsee ja olet somewarriorina kirjoittanut oikeutettuna. Aikasi somewarrior prikaatissa on aika päättyä tekoihin! Kaikki 18-60v ovat tervetulleita Ukrainan savisia peltoja puolustamaan.

      https://ildu.com.ua/

      • UUSI

        Menehän vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Menehän vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.

        En tietenkään mene. Ei kiinnosta sotia toisten maiden sodissa. Mene itse. Olet aina uhoamassa, että Ukrainaa puolustetaan hinnalla millä hyvänsä. Nyt on sinun aika lunastaa lupauksesi verelläsi.

        Joten sinne vaan, kuten Kasper Alhoniemi.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Menehän vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.

        Sivari Molo jaksaa hekumoida hulluilla
        mielikuvillaan. Suurin toive tuntuu olevan,
        että Ukraina iskisi lopulta Suomeen .


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään mene. Ei kiinnosta sotia toisten maiden sodissa. Mene itse. Olet aina uhoamassa, että Ukrainaa puolustetaan hinnalla millä hyvänsä. Nyt on sinun aika lunastaa lupauksesi verelläsi.

        Joten sinne vaan, kuten Kasper Alhoniemi.

        Tiltu valehtelee taas silmät päästään. Minä en ole ollut lähettämässä ketään rintamalle, mutta olen tukenut ukrainalaisten auttamista heidän puolustustaistelussa fasistista kansanmurhaajia vastaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivari Molo jaksaa hekumoida hulluilla
        mielikuvillaan. Suurin toive tuntuu olevan,
        että Ukraina iskisi lopulta Suomeen .

        On se kumma juttu, kun olisi tilaisuus mennä antamaan Venäjälle nekkuun, ei käy. Päinvastoin haluaa muut sotimaan Venäjän puolella.

        Herää epäily onko molo Venäjän Tiltu, kun suosittelee Ukrainan sijasta sotimista Venäjän puolella. Elämme petollisia aikoja.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivari Molo jaksaa hekumoida hulluilla
        mielikuvillaan. Suurin toive tuntuu olevan,
        että Ukraina iskisi lopulta Suomeen .

        Tiltulla ei ole enää mitään muuta keinoa puolustella Venäjän rikollista sotaa kuin valehdella opponenttiensa kirjoituksista.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltu valehtelee taas silmät päästään. Minä en ole ollut lähettämässä ketään rintamalle, mutta olen tukenut ukrainalaisten auttamista heidän puolustustaistelussa fasistista kansanmurhaajia vastaan.

        Höpöä. Aina fantasioit slaavien tappamisesta. Nyt sinulle koituisi tilaisuus tehdä asialle jotain, mutta sinä kannustat sotimaan Venäjän puolella.

        Tietenkin mainostaen sodan julmuuksilla, kuten raiskaaminen. Eiku nyt sinne vaan. Varmasti päästävät sut lähtemään muumilaaksosta tai mistä lie böbilästä, jos kerrot sisäisen äänesi haluavan auttaa Ukrainassa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma juttu, kun olisi tilaisuus mennä antamaan Venäjälle nekkuun, ei käy. Päinvastoin haluaa muut sotimaan Venäjän puolella.

        Herää epäily onko molo Venäjän Tiltu, kun suosittelee Ukrainan sijasta sotimista Venäjän puolella. Elämme petollisia aikoja.

        Olet itse petollinen vääristelijä. Ja tietysiksi tuet valheen valtakuntaa Venäjää sen rikoksissa ja valheissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltulla ei ole enää mitään muuta keinoa puolustella Venäjän rikollista sotaa kuin valehdella opponenttiensa kirjoituksista.

        Laitoit sittenkin viestiä kansainväliseen legioonaan? Hieno homma. Kerro koulutuksesta tarkemmin.

        Tiesin että olet isänmaallinen, etkä sotakiihkon kanssa seonnut, joka haluaa lisää verenvuodatusta. Mene tekemään asialle loppu. Eiku mars mars...


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöä. Aina fantasioit slaavien tappamisesta. Nyt sinulle koituisi tilaisuus tehdä asialle jotain, mutta sinä kannustat sotimaan Venäjän puolella.

        Tietenkin mainostaen sodan julmuuksilla, kuten raiskaaminen. Eiku nyt sinne vaan. Varmasti päästävät sut lähtemään muumilaaksosta tai mistä lie böbilästä, jos kerrot sisäisen äänesi haluavan auttaa Ukrainassa.

        Edelleen tiltu yrittää valehdella siitä, mitä oikeasti kirjoitan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit sittenkin viestiä kansainväliseen legioonaan? Hieno homma. Kerro koulutuksesta tarkemmin.

        Tiesin että olet isänmaallinen, etkä sotakiihkon kanssa seonnut, joka haluaa lisää verenvuodatusta. Mene tekemään asialle loppu. Eiku mars mars...

        Mene vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet niin innokas lähettämään muita sotimaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Edelleen tiltu yrittää valehdella siitä, mitä oikeasti kirjoitan.

        Jokainen osaa lukea mitä ajattelet. Etkö sittenkään kanna ehdotonta voittoa Ukrainassa? Tavoitteemmehan on ajaa Venäjä pois Krimin myöten.

        Ainoa keino tähän on lähteä Ukrainaan. Sinulle on lähetetty kutsulinkki, joten mitä enää odotat? Nyt mene lunastamaan vannomasi pyhä tehtäväsi laittaa venäläisiä 2m maan alle.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mene vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet niin innokas lähettämään muita sotimaan.

        Tästä linkistä ilmoittaudutaan Ukrainan puolelle. Ihmettelen vihaasi Ukrainan sankarillista armeijaa kohtaan, kun haluat meidän sotivan Venäjän puolella. Miksi Venäjän puolella? Miksei Ukrainan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen osaa lukea mitä ajattelet. Etkö sittenkään kanna ehdotonta voittoa Ukrainassa? Tavoitteemmehan on ajaa Venäjä pois Krimin myöten.

        Ainoa keino tähän on lähteä Ukrainaan. Sinulle on lähetetty kutsulinkki, joten mitä enää odotat? Nyt mene lunastamaan vannomasi pyhä tehtäväsi laittaa venäläisiä 2m maan alle.

        Menehän sinä itse, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita rintamalle.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä linkistä ilmoittaudutaan Ukrainan puolelle. Ihmettelen vihaasi Ukrainan sankarillista armeijaa kohtaan, kun haluat meidän sotivan Venäjän puolella. Miksi Venäjän puolella? Miksei Ukrainan?

        Sinähän olet Venäjän puolella, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinähän olet Venäjän puolella, tiltunen.

        Edelleen linkistä ilmoittaudutaan Ukrainan puolelle. Venäjämielinen Molookki voi etsiä muilta sivuilta tietoa, miten pääset sotimaan Venäjän puolella.

        Tervemenoa ja laita selostus kuinka sujuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Menehän sinä itse, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita rintamalle.

        Edelleen ei kiinnosta. Olisit tyytyväinen siihen, että nyt pääset käytännön hommiin Ukrainan puolella.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen linkistä ilmoittaudutaan Ukrainan puolelle. Venäjämielinen Molookki voi etsiä muilta sivuilta tietoa, miten pääset sotimaan Venäjän puolella.

        Tervemenoa ja laita selostus kuinka sujuu.

        Edelleen sinun itsesi pitäisi mennä rintamalle, koska olet niin innokas lähettämään muita sinne. Saat varmaan Bäckmanilta neuvoja, kun hän lähetti sinne sen Viljakaisenkin, jonka venäläiset sitten kuitenkin itse tappoivat.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ei kiinnosta. Olisit tyytyväinen siihen, että nyt pääset käytännön hommiin Ukrainan puolella.

        Mene nyt vain itserintamalle, ennen kuin suosittelet sitä muille, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Edelleen sinun itsesi pitäisi mennä rintamalle, koska olet niin innokas lähettämään muita sinne. Saat varmaan Bäckmanilta neuvoja, kun hän lähetti sinne sen Viljakaisenkin, jonka venäläiset sitten kuitenkin itse tappoivat.

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Että semmosta 😁


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Että semmosta 😁

        Se olisi tiltulle oikein. Uuden kouluttamattoman sotilaan elinaika Venäjän riveissä lasketaan tunneissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltu valehtelee taas silmät päästään. Minä en ole ollut lähettämässä ketään rintamalle, mutta olen tukenut ukrainalaisten auttamista heidän puolustustaistelussa fasistista kansanmurhaajia vastaan.

        Tiedätkö sitä, mitä puolustat?


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se olisi tiltulle oikein. Uuden kouluttamattoman sotilaan elinaika Venäjän riveissä lasketaan tunneissa.

        Moolokin haave on saada kirjoituksen mukaan:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä".

        Että semmosta Slavaa 😁


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sitä, mitä puolustat?

        Tiedän.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mene vain sinä itse Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet niin innokas lähettämään muita sotimaan.

        Väärinymmärrys...kysymyksessä on teho-osaston teho hoitaja, joka vannoo covid-19 piikkien kaikkivoipaisuuteen.
        moloch_horridus


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moolokin haave on saada kirjoituksen mukaan:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä".

        Että semmosta Slavaa 😁

        Se ei ole haaveeni, van ehdotukseni sotakiimaiselle tiltulle, joka on itse lähettämässä muita rintamalle.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärinymmärrys...kysymyksessä on teho-osaston teho hoitaja, joka vannoo covid-19 piikkien kaikkivoipaisuuteen.
        moloch_horridus

        LOL.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Edelleen sinun itsesi pitäisi mennä rintamalle, koska olet niin innokas lähettämään muita sinne. Saat varmaan Bäckmanilta neuvoja, kun hän lähetti sinne sen Viljakaisenkin, jonka venäläiset sitten kuitenkin itse tappoivat.

        Olet Venäjän puolella, kun haluat lähettää ihmisiä oman tekstisi mukaan:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sitä, mitä puolustat?

        Ei halua myöntää. Puolustaa Venäjää.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se ei ole haaveeni, van ehdotukseni sotakiimaiselle tiltulle, joka on itse lähettämässä muita rintamalle.

        Höpöä. Paljastit itsesi Venäjän Tiltuksi. Naamio on riisuttu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Venäjän puolella, kun haluat lähettää ihmisiä oman tekstisi mukaan:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Edelleen olen Ukrainan puolella ja luotan siihen, että kouluttamattoman Venäjän sotilaan elinaika Ukrainassa lasketaan nykyisin tunneissa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei halua myöntää. Puolustaa Venäjää.

        Haha. Sinä itsehän puolustat rikollista Venäjää, tiltunen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöä. Paljastit itsesi Venäjän Tiltuksi. Naamio on riisuttu.

        Sinun oma naamiosi on riisuttu, Z-natsi.


      • UUSI

        Jos järkeä on annettu lusikalla, niin ei sitä voi kauhalla vaatia, vai mitä, tiltunen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kasper Alhoniemen muiston nimeen. olkoon hänen kohtalonsa tavoitteemme. Meillä on paljon vihaa sisällämme Venäjää kohtaan. Jokainen isänmaallinen voisi pakata kimpsunsa ja kampsunsa, sekä lähteköön kuin Kasper Alhoniemi vapauttamaan Ukrainan lännelle. Muuten näemmä olet Tiltu jos et kutsuun vastaa.

      https://yle.fi/a/74-20075975

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä pitelee, sinne vaan tavoitetta kohti.
        Marsmars!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pitelee, sinne vaan tavoitetta kohti.
        Marsmars!

        Ei kai mikään, ellei ole Tiltu. Vain Tiltu voi jäädä pois tältä ristiretkeltä bolsevismia vastaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ukrainan tarvitsisi keskittää kaikki osaamisensa ja voimansa rintamalle. Siellä asia kuitenkin ratkaistaan. Itse arvelen Venäjän voittavan. On kuitenkin niin paljon maassa ihan sotimiseen koulutettua väkeä. Kaikella tiedolla mitä sotimisesta ylipäätään on. Ukrainan mahdollisuus on rintaman vahvistaminen ja neuvottelujen aloittaminen tässä tilanteessa. Venäjä ei jätä sotaa kesken. Niin arvelen että asia on.

      • UUSI

        Venäjä joutui jättämään rikollisen sotansa kesken, kunhan Ukrainaa autetaan tarpeeksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Venäjä joutui jättämään rikollisen sotansa kesken, kunhan Ukrainaa autetaan tarpeeksi.

        Mikä on tarpeeksi...eikö jo 500.000 kaatunutta riitä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarpeeksi...eikö jo 500.000 kaatunutta riitä?

        Toivottavasti se riittää Venäjälle. Nythän se on menettänyt vasta reilut 200 000 kaatunutta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen lahjoittanut varoja Ukrainaan, toivossa että saisivat aseita, jotka lentävät pitkälle hyökkääjän linjojen taakse.
      Toiveissa olisi, että tällaiseen ohjaukseen saisi lähetettyä terveisiä Putinille.

      • UUSI

        Se olisi upeaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sieltä tulee paluupostina vastalahja


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee paluupostina vastalahja

        Tao sitten ei.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tao sitten ei.

        Kyllä tulee.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee.

        Se nähdään sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se olisi upeaa.

        Kummallinen vastaus. Vasta halusit:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä".

        Haluatko pelkästään sitä, että slaaveja kuolee? Mitä tilalle? Jotain Arjalaista varmaan? 🤔


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen vastaus. Vasta halusit:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä".

        Haluatko pelkästään sitä, että slaaveja kuolee? Mitä tilalle? Jotain Arjalaista varmaan? 🤔

        Kummallista on vain se, ettet tajua, että suosittelin sitä vain sinulle, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kummallista on vain se, ettet tajua, että suosittelin sitä vain sinulle, tiltunen.

        Olet Venäjän värvääjä, kuten kirjoitat:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Saatko kiksejä raiskausfantasioista? Entäpä siviilien murhaamisesta?


      • UUSI

        Höpö höpö.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko kysymyksessä suurikin asia, sodankäänteen tekevä?

      Toisen maailmansodan aikaan ei muutamia koneita laskettu, ne olivat normaalia "kulumista" sodan aikaan.

      Halderin päiväkirjan mukaan saksalaiset tuhosivat ensimmäisenä sotapäivänä (22.6.1941) 850 venäläistä lentokonetta. Niistä 800 kello 13.30 merkinnän mukaan, eli aamupäivällä. Muutaman päivän kuluttua saksalaiset arvioivat 22.6.1941 tuhotun kaikkiaan 1811 venäläiskonetta, joista 1489 maassa.

      Venäjän aiemmin salaisen ilmavoimistaan kertovan kirjan mukaan Venäjän ilmavoimien tappiot ensimmäisenä kolmena päivänä olivat 3870 lentokonetta.

      Kannattaa huomata, että ne tappiot prosentteina Venäjän valtavasta lentokonemäärästä olivat hyvin vähäisiä, vaikka absoluuttiset arvot tuntuvatkin suurilta.

      Todettakoon vielä, että Hitlerin mukaan saksalaiset ampuivat venäläisiä koneita alas tai tuhosivat maassa kolmessa kuukaudessa yhteensä 14 000 kpl.

      Tuohon nähden alitus on ajatuksessaan hieman ajattelemattoman tapahtumaa suurentava?

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloituksen mukaan nyt meni yksi kappale, se on varmasti kova isku Venäjälle.


      • UUSI

        Nuo pommittajat ovat Venäjän parasta kalustoa, joilla se kuvittelee vielä haastavansa NATO:n


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen mukaan nyt meni yksi kappale, se on varmasti kova isku Venäjälle.

        Venäjällä on niitä joitakin satoja. Jokaisen poistuminen riveistä palvelee rauhan asiaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen mukaan nyt meni yksi kappale, se on varmasti kova isku Venäjälle.

        Isku Venäjän arvovallalle on varmasti kovempi kuin itse koneen menetys, mikä sekin kirpaisee, sillä tätä raskasta strategista yliäänipommittajaa on palveluksessa Venäjän ilmavoimilla enää viitisenkymmentä kappaletta, eikä näitä enää valmisteta.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nuo pommittajat ovat Venäjän parasta kalustoa, joilla se kuvittelee vielä haastavansa NATO:n

        Venäjä ei koskaan ole puhunut NATO: n haastamisesta, se käy sotaa Ukrainaa vastaan joka ei ole NATO: n jäsenmaa. NATO tosin voi olla haastamassa Venäjää, ja sen kyllä huomaa jo sinun asenteestasi. Luuletko ettei noita koneita ole yli 200 kappaletta varastossa? Luuletko ettei Suomella ole jalkaväkimiinoja varastossa vaikka ne kiellettiin? Taidan olla yksinkertainen jos luulet asioiden olevan kuten julkisuudessa kerrotaan. Suomellakin on aseistusta joka on tavallaan "sopimuksien mukaan kiellettyä".

        Venäjä ei ole käyttänyt paljoakaan lentokalustostaan Ukrainaa vastaan, kysymys on näivettämisestä. Vähän samaa kuin nyrkkeilyssä kun huomaa ettei toinen voi voittaa, jättää sen tyrmäyksen erään 10. Kivuliasta, ja opettavaista?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä ei koskaan ole puhunut NATO: n haastamisesta, se käy sotaa Ukrainaa vastaan joka ei ole NATO: n jäsenmaa. NATO tosin voi olla haastamassa Venäjää, ja sen kyllä huomaa jo sinun asenteestasi. Luuletko ettei noita koneita ole yli 200 kappaletta varastossa? Luuletko ettei Suomella ole jalkaväkimiinoja varastossa vaikka ne kiellettiin? Taidan olla yksinkertainen jos luulet asioiden olevan kuten julkisuudessa kerrotaan. Suomellakin on aseistusta joka on tavallaan "sopimuksien mukaan kiellettyä".

        Venäjä ei ole käyttänyt paljoakaan lentokalustostaan Ukrainaa vastaan, kysymys on näivettämisestä. Vähän samaa kuin nyrkkeilyssä kun huomaa ettei toinen voi voittaa, jättää sen tyrmäyksen erään 10. Kivuliasta, ja opettavaista?

        Haha. Elät haavemaailmassa. Venäjä on menettänyt Ukrainassa yli puolet maa-armeijastaan ja jos se olisi ilmavoimillaan kyennyt sen estämään, se olisi tietenkin niin tehnyt. Venäjän tavoite on vuosia olut revanssi Neuvostoliiton hajoamisesta ja Venäjän imperiumin uudelleen rakentaminen ja siihen se ei pysty ilman, että se haastaisi ja voittaisi NATO:n. Ukrainan pikaisen valtauksen piti olla vain välivaihe tuossa tavoitteessa. Onneksi se meni täydellisesti pieleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Elät haavemaailmassa. Venäjä on menettänyt Ukrainassa yli puolet maa-armeijastaan ja jos se olisi ilmavoimillaan kyennyt sen estämään, se olisi tietenkin niin tehnyt. Venäjän tavoite on vuosia olut revanssi Neuvostoliiton hajoamisesta ja Venäjän imperiumin uudelleen rakentaminen ja siihen se ei pysty ilman, että se haastaisi ja voittaisi NATO:n. Ukrainan pikaisen valtauksen piti olla vain välivaihe tuossa tavoitteessa. Onneksi se meni täydellisesti pieleen.

        Vai niin, ja ikäsi oli 16 v?
        Kannattaa jättää nämä sotajutut henkilöille jotka sodista edes jotain ymmärtävät.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, ja ikäsi oli 16 v?
        Kannattaa jättää nämä sotajutut henkilöille jotka sodista edes jotain ymmärtävät.

        Tarkoitatko, että sinä ymmärrät, miksi Venäjä hyökkäsi rikollisesti Ukrainaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Elät haavemaailmassa. Venäjä on menettänyt Ukrainassa yli puolet maa-armeijastaan ja jos se olisi ilmavoimillaan kyennyt sen estämään, se olisi tietenkin niin tehnyt. Venäjän tavoite on vuosia olut revanssi Neuvostoliiton hajoamisesta ja Venäjän imperiumin uudelleen rakentaminen ja siihen se ei pysty ilman, että se haastaisi ja voittaisi NATO:n. Ukrainan pikaisen valtauksen piti olla vain välivaihe tuossa tavoitteessa. Onneksi se meni täydellisesti pieleen.

        Luulen että Venäjän sotilaskouluissa on opittu sotimisesta tarpeeksi. Isompi isku tulee kun sen aika on.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että Venäjän sotilaskouluissa on opittu sotimisesta tarpeeksi. Isompi isku tulee kun sen aika on.

        Isommalla iskulla viittaat ydinaseeseen. Se sinetöisi Venäjän tappion.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lätiskää, mitä lätisette, totta on aloittajan tieto. Venäjältä vahvistusta ei tule.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kysymys, mitä sitten kun Ukraina on virallisti tunnustettu nato marionetiksi ja kokenut tappion?

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuota kannattaa miettiä. Aika jolloin Ukraina häviää, kuka on seuraavana vuorossa haastamassa Venäjää. Onko se piskuinen Suomi, ja ne luvatut 300 000 reserviläistä?


      • UUSI

        Jos Ukraina kärsii tappion, Venäjä jatkaa sotaansa ja valloituksiaan muuallekin Eurooppaan ja sitten Suomikin joutuu sotaan Venäjää vastaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Jos Ukraina kärsii tappion, Venäjä jatkaa sotaansa ja valloituksiaan muuallekin Eurooppaan ja sitten Suomikin joutuu sotaan Venäjää vastaan.

        Sehän riippuu vain maiden välisistä suhteista, jotka ovat olleet pitkään, yli sukupolven hyvät?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kannattaa miettiä. Aika jolloin Ukraina häviää, kuka on seuraavana vuorossa haastamassa Venäjää. Onko se piskuinen Suomi, ja ne luvatut 300 000 reserviläistä?

        Mikäs maa ei ole haastamassa Venäjää, mutta Venäjä itse on tälläkin hetkellä haastamassa useita naapurimaitaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mikäs maa ei ole haastamassa Venäjää, mutta Venäjä itse on tälläkin hetkellä haastamassa useita naapurimaitaan.

        Tuskin, jos NATO lupaa ettei sijoita ohjuksia Moskovan lähelle, eikä laajene, sota loppuu heti.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu vain maiden välisistä suhteista, jotka ovat olleet pitkään, yli sukupolven hyvät?

        Ei riipu. Katsos kun Venäjää johtavat nykyisin täydelliset roistot, imperialistiset fasistit.


      • Anonyymi
        UUSI

        Keskustellaanko tästä kahden kuukauden kuluttua uudelleen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Edellinen kysymys on aiheellinen.
      Kun Ukrainassa käyty kauttasota osoittautuu juurikin siksi, mitä sitten?

      • UUSI

        Sitten Venäjä vetäytyy pois Ukrainasta ja rauha on mahdollinen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Opetellaan Venäjää tai tehdään kuten moolokki kehoittaa:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sitten Venäjä vetäytyy pois Ukrainasta ja rauha on mahdollinen.

        Taas idioottimaista ajattelua, Ukraina kysymys on Venäjälle elämän ja kuoleman kysymys.
        He kyllä taistelevat loppuun saakka, lännen tulee olla valmis siihen mitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetellaan Venäjää tai tehdään kuten moolokki kehoittaa:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Onko siis parempi että rintamalla puhutaan ranskaa ja englantia?
        No, sitä puhutaan jo jonkin verran vähemmän mitä puolivuotta sitten.

        Rauha taitaisi olla ihan hyvä vaihtoehto molemmille osapuolille, muuten Ukrainasta taitaa jäädä vain rippeet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis parempi että rintamalla puhutaan ranskaa ja englantia?
        No, sitä puhutaan jo jonkin verran vähemmän mitä puolivuotta sitten.

        Rauha taitaisi olla ihan hyvä vaihtoehto molemmille osapuolille, muuten Ukrainasta taitaa jäädä vain rippeet.

        Ainakin Moolokki on vannonut taistelua Venäjän puolella:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Vieläpä kannustaa sotarikoksia tekemään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetellaan Venäjää tai tehdään kuten moolokki kehoittaa:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Etkö muka jo osaa venäjää, tiltunen?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas idioottimaista ajattelua, Ukraina kysymys on Venäjälle elämän ja kuoleman kysymys.
        He kyllä taistelevat loppuun saakka, lännen tulee olla valmis siihen mitä se tarkoittaa.

        Venäjä voi vetäytyä pois Ukrainasta menettämättä neliömetriäkään omistavkansainvälisesti tunnusteutista rajoistaan. Ukrainan valtaaminen ei ole Venäjälle elinehto.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sitten Venäjä vetäytyy pois Ukrainasta ja rauha on mahdollinen.

        Selvennän, kun naton ja jenkkien kauttasota osoittautuu juurikin siksi, mitä sitten?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis parempi että rintamalla puhutaan ranskaa ja englantia?
        No, sitä puhutaan jo jonkin verran vähemmän mitä puolivuotta sitten.

        Rauha taitaisi olla ihan hyvä vaihtoehto molemmille osapuolille, muuten Ukrainasta taitaa jäädä vain rippeet.

        Rauha siten, että Venäjä saisi pitää Ukrainalta valtaamaan alueita johtaisi koko Ukrainan alistamiseen ja sodan laajentumiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennän, kun naton ja jenkkien kauttasota osoittautuu juurikin siksi, mitä sitten?

        Jossakin vaiheessa kaikki avautuu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Moolokki on vannonut taistelua Venäjän puolella:"Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle.".

        Vieläpä kannustaa sotarikoksia tekemään.

        Se oli ehdotus tiltulle, joka kehotti minua rintamalle. Hän on niin sotakiimainen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennän, kun naton ja jenkkien kauttasota osoittautuu juurikin siksi, mitä sitten?

        Tarkoitatko, että sitten Venäjä lopettaa rikollisen sotansa ja vetäytyy pois Ukrainasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin vaiheessa kaikki avautuu.

        Ainakin siinä vaiheessa jos tulisi Suomeen jokin suunniteltu ja haettu eskalaatio jossa jo vaadittaisiin ne 300 000 Yhdysvalloille luvattua siviiliä sotapalvelukseen.
        Halpaa silliä, sanoisi Yhdysvallat?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin vaiheessa kaikki avautuu.

        Toki. Ja nyt jo tiedetään, miksi Venäjä sotii Ukrainassa. Venäjää johtavat täydelliset roistot ja imperialistiset fasistit.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siinä vaiheessa jos tulisi Suomeen jokin suunniteltu ja haettu eskalaatio jossa jo vaadittaisiin ne 300 000 Yhdysvalloille luvattua siviiliä sotapalvelukseen.
        Halpaa silliä, sanoisi Yhdysvallat?

        Valehtelet kuin Venäjän puolustusministeri, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Valehtelet kuin Venäjän puolustusministeri, tiltunen.

        Aika näyttää, olen toki onnellinen jos asiat eivät ole miltä näyttävät.


      • UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Valehtelet kuin Venäjän puolustusministeri, tiltunen.

        Ai niin. Edellinen puolustusministeri. Tämä nykyinen ei juurikaan ole vielä lausunut julkisesti mitään.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää, olen toki onnellinen jos asiat eivät ole miltä näyttävät.

        Asiat eivät ole ainakaan niin kuin sinä valehtelet, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Asiat eivät ole ainakaan niin kuin sinä valehtelet, tiltunen.

        Aika sen näyttää, jokainen voi sitten arvioida mikä olisi totta?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sen näyttää, jokainen voi sitten arvioida mikä olisi totta?

        Se tiedetään jo nyt, ettei väitteesi Yhdysvalloille muka luvatuista 300 000 siviilistä ole totta.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se tiedetään jo nyt, ettei väitteesi Yhdysvalloille muka luvatuista 300 000 siviilistä ole totta.

        Sillä Suomen NATO jäsenyyttä Yhdysvaltain Kongressissa perusteltiin, miksi niin olisi tehty?
        Stubb on tuonut saman esille monta kertaa Yhdysvalloissa, muun muassa vierailussa jonka viimeksi toteutti.

        Onko sinulla ongelmia lukutaidossa ja tulkinnassa?
        Suomalaiset ovat halpoja työkaluja, lähes ilmaisia.
        Tuskin jää ajatus toteuttamatta.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se oli ehdotus tiltulle, joka kehotti minua rintamalle. Hän on niin sotakiimainen.

        Väitätkö että nimimerkki Moolokki valehtelee, kun kannustaa liittymään Venäjän puolelle ja häpäisee Ukrainan puolella taistelevat vapaaehtoiset?

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Olet Venäjän värvääjä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä Suomen NATO jäsenyyttä Yhdysvaltain Kongressissa perusteltiin, miksi niin olisi tehty?
        Stubb on tuonut saman esille monta kertaa Yhdysvalloissa, muun muassa vierailussa jonka viimeksi toteutti.

        Onko sinulla ongelmia lukutaidossa ja tulkinnassa?
        Suomalaiset ovat halpoja työkaluja, lähes ilmaisia.
        Tuskin jää ajatus toteuttamatta.

        Sinulla itselläsi on lukutaidossasi vikaa. Laitapa tänne suora lainaus, johon viittaat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että nimimerkki Moolokki valehtelee, kun kannustaa liittymään Venäjän puolelle ja häpäisee Ukrainan puolella taistelevat vapaaehtoiset?

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Olet Venäjän värvääjä.

        Kukaan ei kannusta ketään kenenkään puolelle, sodassa joka ei tulisi kuulua suomalaisille.
        Suomi ja suomalaiset tuskin ovat yhdessä päättäneet sitä miten taloudellista hyvinvointia tulisi vahvistaa sotilaallisesti?

        Suomi oli puolueeton, hyvä niin.
        Valinnan puolueettomuuden poistamisesta taisi tehdä se 0.001 % kansalaisista.
        Ja sekö on sitä demokratiaa suhteessa siihen mitä joudumme nyt ehkä tulevaisuudessa kokemaan?

        Sota ei kuulu suomalaisille, jos kuuluu niin tulisiko kysyä miksi kuuluu. Ei kysymys ole mistään jonkun maan sotavoimien tunkeutumisesta toisen alueelle. Eihän ensimmäistä lyöntiäkään tehdä ilman syytä, vai tehdäänkö? Joku syy ja seuraus on aina olemassa.
        Yleensä ongelmiin tarvitaan kaksi osapuolta,, molemmat ovat yhtä syyllisiä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että nimimerkki Moolokki valehtelee, kun kannustaa liittymään Venäjän puolelle ja häpäisee Ukrainan puolella taistelevat vapaaehtoiset?

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Olet Venäjän värvääjä.

        Älä höpötä, tiltunen.


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Älä höpötä, tiltunen.

        Ei mene läpi. Häpäisit Ukrainassa taistelevat vapaaehtoiset, haluamalla rekrytointia Venäjän puolelle.

        Olet Venäjän Tiltu, petollinen sellainen ja Ukrainavastainen

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kannusta ketään kenenkään puolelle, sodassa joka ei tulisi kuulua suomalaisille.
        Suomi ja suomalaiset tuskin ovat yhdessä päättäneet sitä miten taloudellista hyvinvointia tulisi vahvistaa sotilaallisesti?

        Suomi oli puolueeton, hyvä niin.
        Valinnan puolueettomuuden poistamisesta taisi tehdä se 0.001 % kansalaisista.
        Ja sekö on sitä demokratiaa suhteessa siihen mitä joudumme nyt ehkä tulevaisuudessa kokemaan?

        Sota ei kuulu suomalaisille, jos kuuluu niin tulisiko kysyä miksi kuuluu. Ei kysymys ole mistään jonkun maan sotavoimien tunkeutumisesta toisen alueelle. Eihän ensimmäistä lyöntiäkään tehdä ilman syytä, vai tehdäänkö? Joku syy ja seuraus on aina olemassa.
        Yleensä ongelmiin tarvitaan kaksi osapuolta,, molemmat ovat yhtä syyllisiä.

        Ei. Tässäkin tapauksessa on vain yksi syyllinen, Venäjä. Putin Kalsarimyrkyttäjä aloitti sodan ja ihmisten tappamisen ja rikkoi kaikki sopimukset ja kansainvälistä lakia ja oikeutta vastaan vain siksi, että hän halusi tehdä Venäjästä jälleen imperiumin. Ja sota kuuluu myös Suomelle, koska jos Ukraina häviää, myös Suomi joutuu sotaan Venäjää vastaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene läpi. Häpäisit Ukrainassa taistelevat vapaaehtoiset, haluamalla rekrytointia Venäjän puolelle.

        Olet Venäjän Tiltu, petollinen sellainen ja Ukrainavastainen

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."

        Tiltu höpöttää,


    • Anonyymi
      UUSI

      hehe sielä meni taas monesko kymmenes rysäpelen tupolevi tänä vuonna, niin se vaan suurvalta rysälän kolmen päivän sota etenee

      • UUSI

        Suunnitelmien mukaan menee.


      • Anonyymi
        UUSI

        Lähinnä kai harmittaa se ettei noin käynyt, olisi säästynyt satojen tuhansien ukrainalaisten henki. Maidanin porukka pääsi pois maasta? 6 miljoonaa maasta poistunutta on muuten aika iso luku. Onko se jo 12 % maan väestöstä?
        Miksi he lähtivät ja saivat lähteä maasta pois, ja jättivät muut taistelemaan?
        Tulisiko heidät palauttaa Ukrainaan, olisiko se maapuolustuksen kannalta oikein?


      • Anonyymi
        UUSI

        Varmaan huonosti, koska nimimerkki Moolokki haluaa sinun liittyvän sotilaaksi Venäjän puolelle. Sellaisia ne Venäjän värvääjät ovat. Enemmän kiinnostaa paljonko hänelle maksetaan verisillä Ruplilla, jos saa vapaaehtoisia?

        Moolokki kirjoittaa ja kannustaa Venäjän puolelle:"
        Venäjän riveihin tappamaan ja raiskaamaan ukrainalaisia siviilejä, kun olet edelleen niin innokas lähettämään muita ihmisiä rintamalle."


      • Anonyymi
        UUSI
        moloch_horridus kirjoitti:

        Suunnitelmien mukaan menee.

        Eli venäjä kohti omaa tuhoaan, niin tosiaan menee.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe