Oletteko koskaan nähneet muslimin tekevän työtä?

suomimummo

En ainkaan itse ole sellaista ihmettä nähnyt että muslimi-mamu tekisi rehellistä työtä.

Taitaa koraani kieltää moisen puuhastelun.

23

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonakoruapinat

Olen nähnyt sekä bussin että taksin ratissa, siivoamassa julkisia tiloja, Kelan tiskin takana, sairaanhoitajana. Näitähän piisaa. Oliko muuta?

• IlmeisestiSuomiLEIJONA

No piisaa, mutta somaleissa alle 10prosenttia ja irakilaisista alle 20prosenttia.
        Aasiasta tulleilla on osalla jopa korkeampi työllisyys aste kuin kantaväestöllä, joten miksi ottaa huonosti integroituvia kun voimme samalla rahalla lennättää aasialaisia suomeen.
        On käsittämätöntä ja ilmeisen tynnyrissä kasvanutta jos et ole huomannut melko raakaa menoa ja ajatuksen kulkua muslimeilla. Olen itse ollut syyriassa muutamassa työ hommassa mukana ja voin sanoa, että naiset eivät ainakaan suomeen sitä asemaa halua, eli ovat roskan ja paskan tasolla.

Suosittaisin jokaista hyysäriä lukemaan koraanin, jotta huomaisitte sen ehdottomuuden ja raakuuden joka islamissa on. Kristinusko mahdollistaa pehmeämmän ajattelu tavan kirjan tulkinta tavan takia, jossa uskovainen uskoo kirjaan, joka on ihmisen kirjoittama jumalan oppi.
        Koraani on taas suora jumalan sana jonka linjat eivät ole pehmenneet niin kuin meillä länsimaalaisilla, eli kannattaa pitää mielessä kuinka sotainen ja raju islam on edelleen. Esimerkiksi briteissä oli jo tähän mennessä 85 sharianlain oikeusistuinta, tietenkään he eivät saa ihmisen määrittämää lakia rikkoa, mutta heidän käsityksensä mukaan ihmisen lait eivät voi olla yhtä hyviä kuin jumalan lait.
        Näissä muslimi naisia alistetaan ja nöyryytetään.

Ensimmäinen ehto ennen kuin tänne otetaan muuta kuin työperäistä maahanmuuttoa on kantaväestöä korkeampi työllisyys aste, eli tervetua somalit kun saamme heidän työllisyytensä nousemaan edes 900prosentilla. Ja lähi-itäläisillä noin 400-450prosentilla silloin voimme puhua integraatiosta.

Itse tunnen paljon entisiä muslimi naisia ja heidän kertomukset kotimaansa nais kohtaloista puistattavat, on elävältä polttamisia, hakkaamisia, raiskauksia ja murhia. Yleensä näissä viellä syyllinen oma aviomies sekä usen länsimaalaisen mielestä vähäpätöinen syy. Monet heistä on pelästynyt tulvaa tietäen kotimaansa tilanteen heidän mielestään tänne pitäisi tuoda naisia, lapsia ja vanhuksia, jotka eivät voi valita kohtaloaan. He ovat aidosti hädänalaisia johtuen jo koraanin opeistakin.
        Käveleppä piruuttasi lähi pitseriaan ja haastattele jonkun muslimin arvomaailmaan.
        Ja lue se koraani jo pelkästään suomeksikin riittää vaikka kirja pitäisi lukea aradiaksi, jotta tulkinnan varaa ei olisi.

• Anonyymi

" Olen nähnyt sekä bussin että taksin ratissa, "

En välttämättä sanoisi että on hyvä asia että taxia suhailevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Olen nähnyt sekä bussin että taksin ratissa, "

En välttämättä sanoisi että on hyvä asia että taxia suhailevat.

Muslimeja palkkaavat taksiyrittäjät saattavat olla kanssasi toista mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muslimeja palkkaavat taksiyrittäjät saattavat olla kanssasi toista mieltä.

Niin ja moni ajattelemuuttaan kyytiin erehtynyt naispuolinen asiakas saattaa olla eri mieltä kuin taxiyrittäjät ja sinä.

Kuinkahan moni näistä yrittäjistä pistäisi vaimonsa tai tyttärensä näiden kuydittäväksi.

• Anonyymi

Niin, onhan niitä muutamia tai ehkä jopa muutamia tuhansia mutta kaiketinkin pitkälti yli puolet työttömiä.

• Anonyymi

kuten sanonta, että 'silmäsi kasvavat perseestäsi", koska uudella maalla muslimit tekevät paljon tärkeitä töitä

• Anonyymi

ja nimenomaan muslimit niitä tekevät!!

• Anonyymi

" uudella maalla muslimit tekevät paljon tärkeitä töitä "

Höpöhöpö, kyllä vähissä on ketkä yleensäkään tekevät työtä saatikka sitten sellaista työtä että voitaisiin puhua niistä erikoisosaajista.

Mitähän mahtaa muuten olla näiden erikoisasiantutijoiden työnkuva mitä käsittääkseni on mamuista tuhansia. Vahvahko epäilys että aiheettomasti keksitty ja myönnetty titteli mitään osaamattomalle tollolle että saadaan surkeat tilastot vähän paremmiksi.

• Anonyymi

Tarkoitatko "luvatulla maalla"?
        Siellähän punikkien hamasmieliset tyypit töitään tekevät antisemitisteinä.

• Anonyymi

" uudella maalla muslimit tekevät paljon tärkeitä töitä "

Voisitko mainita yhden, mielellään sellainen esimerkki jos löytyy niin joka ei olisi korvattavissa jos a . on kaksi kättä b. on kaksi jalkaa ja c.

Ei kun onkin vaan nuo a ja b.

• Anonyymi

onhan se varmaan "työtä", se sossun tuella eläminenkin, ainakin näille matuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan se varmaan "työtä", se sossun tuella eläminenkin, ainakin näille matuille.

Ei oikeastaan kun tulkki hoitaa senkin suurelta osin.

• Anonyymi

Olen nähnyt monien tekevän töitä, mutta eipä ole tullut mielenkään kysyä mitä uskonnollista aatesuuntaa edustaa tai edustaako mitään.

• Anonyymi

Joitain on töissä, yhdenkään työpanosta ei tarvita.

• Anonyymi

mies myy oliiveja ja kotona 2 vaimoa ja 10 mukulaa tuilla ja työttöminä.
      Kannattavaako?

• Anonyymi

Kannattaa muttei meille maksajille.

• Anonyymi

Neljä vaimoa ja jokaiselle se 7 kakaraa….

• Anonyymi

Tekenivään ovat ja onhan se vaatiminen näillä kanssa yhtä työtä tystä silti piittaamatta

pistävät toisaalta suomea täysin sekasin mallilleen

• Anonyymi

Lasketaanko pyörävarkaus työnteoksi ?

• Anonyymi

halalteurastus eläimille 😠

• Anonyymi

Muslimeille ?

• Anonyymi

musliminaista punttisalilla?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1176
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1169
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      260
      1024
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      979
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      950
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      933
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      899
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe