"Naiset on luotu rakastettaviksi, ei ymmärrettäviksi".
Oscar Wilde
Mietelause
13
803
Vastaukset
- Carmencita
Meitä ei kannata yrittääkkään ymmärtää!
Hellästi vaan rakastaa, helliä, ja paijata.
Paijaajakin saa silloin paljon itselleen.;-))
Hyvää joulua Man of Mysteryllekkin! - Annika@
No miksi sitten poistit mun "Veri lentää" -viestin?
- sydänystävä
olen toista mieltä asiasta..pidän minäkin hellimisestä,suukottelusta,rakastelusta jne.
mutta pir...vie jos en tule ymmärretyksi, mitä haluan,niin on "oksat"poissa ;))) - yks typy
Kyllä sen on huomannut näin vuosien saatossa.
Meitähän onkin niin perin vaikea ymmärtää. Siihen ei miesten älykkyys edes riittäis :=)))
Sorry miehet. Ei millään pahalla. Silti me tykätään teistä :=))))- typy jo
jouluvapaalla Kalevan miekasta?
- yks typy
typy jo kirjoitti:
jouluvapaalla Kalevan miekasta?
Se muistaakseni liittyy johonkin Kalevalan juttuihin. Väinämöiseen jne. Mutta olenko jouluvapaalla Kalevalan miekasta. Nyt en ymmärrä :=((((
Mutta jos miekalla tarkoitat "sitä" niin siitähän ei tahdo vapautua, ei sitten edes jouluks :=))))
- Pertti
Olen usein kuullut kun miehet kännipäissään sanovat "vaimoni ei ymmärrä minua".
Tarkoittaako tämä että jotkut naiset ovat myös ymmärtämättömiä.
On myös ristiriitaisia naisia, jotka: Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Hyvää päivää niin naisille kuin miehillekin- Carmencita.
että: antaa ymmärtää, mutta ymmärtää olla antamatta!
;-)).
Mikä ei tietysti ole Huuhaan naisten motto.
- Doe 10
Mun mielestäni molempien pitäisi toimia.Muuten on laiva hyvin äkkiä karikolla.Ja Oscar..hän rakasti enemmän poikia kuin tyttöjä..
- Rouva 28
No tuo nyt on niin miehinen kommentti asiaan, jota miehet eivät kykene järjellään selittämään. Mitätöidä nyt nainen vain rakastettavaksi otukseksi kun oma järki ei riitä selittämään naisten aivoituksien moninaisuutta. =0)
- devil_poor
millä järjellä? onko taas keksitty joku uusi atk-tuki?
- kippari
ei kipparikaan voi sanoo enää muuta kuin asiaa;=))
- Kärpänen katossa!
Miesten elämä on yksinkertaisempaa. Naisten täytyy yrittää ymmärtää ja rakastaa miehiä :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1138065Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4067262Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804534Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294279Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02830Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032699- 1082466
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332445Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202105Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11977