minun mielestä eduskunta voisi jopa suostua etelä-pohjalaisten pyyntöön omasta sotesta sellaisilla ehdoilla ettei sitten potilaita tuoda missään asiassa muualle kun ovat joka asiassa niin"ei tartte auttaa kyllä mä osaan"porukkaa...tuo roveksen maajuttu kuvaa aika hyvin maakunnan mentaliteettiä hyväksi tuumataan...tuossakin niinkauan että valitusaika umpeutui.nimittäin on tapana joka asiaa hyväksi tuumata..huh.uppiniskasta sakkia...pakolaisia vastustetaan mutta ny kun on pakolaiskeskukset tullu niin katotaan vaan kuuluu se lause"meillä on suomen paras pakolaiskeskus kysykää niiltä" ja henkselit paukkuu....
sulkeutunut etelä-pohjanmaa
kehityskesken
1
<50
Vastaukset
- herrahhumala
Ei sitä nyt joka Mynämäelle tai Orimattilalle omaa sotealuetta voi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648163Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592502- 71856
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 55803
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693