KEPUn selkärangaton Sipilä

KEPUn kymppi Juha Sipilää ei ole opittu tuntemaan minään hengen jättiläisenä. Vaikutelma on vain vahvistunut hänen pääministeriytensä myötä.

Sipilällä takki näyttää kääntyvän jopa vauhdikkaammin kuin Väyrysellä aikoinaan. Pahinta on se, että Juha Sipilä ei selvästikään ymmärrä isoja lukuja.

Tämä lomarahasekoilu on todellinen farssi. Ensin Sipilä lupaa, että kaikille tulee jatkossa lomaraha ja heti seuraavana päivänä Matti Vanhanen sanoo, että ei tule.
Ei ole ensimmäinen kerta kun Sipilä päästää sammakoita suustaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junttienIdeologia

      Juntti-ideologia ei riitä yhteiskunnan analyysiin. Mtk-kepulla ei ole käsitystä oikeasta taloudesta saati työmarkkinoista. Puuhastelu on surkeaa huu-haata.

      • Jombenbestisjohtaja

        Verrataan vaikkapa Kataiseen, Jombe. Onko mitään eroa?


      • räyhä-rinne

        Känä olisi mieluummin seurannut Stubin ja Rinteen riitelyä. Pitää kuitenkin hoitaa maan asiat.

        Punanutut oppositiossa => känää vituttaa suunnattomasti


      • PelkuriKatainen
        Jombenbestisjohtaja kirjoitti:

        Verrataan vaikkapa Kataiseen, Jombe. Onko mitään eroa?

        Katainen oli pelkuri, piiloutui aina muiden isompien taakse, kun olisi pitänyt vastata sanoistaan ja teoistaan. Niin se lähti kesken hallituskaudenkin lätkimään EU-virkaan ja jätti vaikeat hommat muiden selvitettäväksi.


    • kolmenäsänkelmit

      Hyvin toimii kokoomuskoirana.. Stubbi hymyilee tyytyväisenä ja Soini hännystelee..

    • Tyri_Häkämie

      Sipilä on valehteleva kepukoira. Hän täysin EK:n talutusnuorassa.

    • farssiaseon
    • Jombenbestisjohtaja

      Juha Sipilä ei ole vakuuttanut pääministerinä. Hän on ollut tylsä ja selkärangaton. Kerta toisensa jälkeen hän on ensin "päättänyt" jotain ja kohta muutaman päivän tai viikon jälkeen perunut "päätöksensä".

    • Santeri_Alkio

      Sipilällä ei ole homma hanskassa. Hän lienee kaikkien aikojen typerin pääministeri.

      • historian huonoin pääministeri ei ole pelastanut suomea taloudelliselta katastroofilta


    • NäinSeMenee

      Ei ole Sipilään luottamista missään asiassa. Äijä on pelkästään joutava jaarittelija ja vatuloitsija.

    • karpanen4771

      sipilä on epäonnistunut aika rankasti talouspolitiikassa ja kunnolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe