Tänään TV1:stä tulee ohjelma klo 19.05 Ulkolinjassa ohjelma Osama bin Ladenista.
Tietoa tästä teksti-tv sivuilta (351/07):
Osama Bin Ladenista on tullut maailmanlaajuisen terrorismin vastaisen sodan symboli. Miten arabimiljoonäärin pojasta on tullut maailman etsityin rikollinen?
Vuonna 1957 syntynyt bin Laden lähti vapaaehtoisena Afganistanin sotaan 1979 taistelemaan neuvostojoukkoja vastaan. Hän sai koulutuksensa sotaa tukeneelta USA:n tiedustelupalvelu CIA:lta. 1990-luvulla suhde amerikkalaisiin kylmeni.
Saksalaisessa dokumentissa pohditaan miksi liikemiehestä suikeutui terroristijohtaja, fanaattinen uskonsoturi, joka on valmis tapattamaan tuhansia ihmisiä taistellessaan Allahin puolesta.
Osama bin Laden
5
786
Vastaukset
- Teppo1
sinä olet hänestä?
- usmizeed
eripuraa tästä? Etist keinoja, joilla voit haukkua muslimeita, jota olet tehnyt täällä muille muslimeille. Minä en aio kaatua tähän samaan kuoppaan. Kiitos ja näkemiin.
- Teppo1
usmizeed kirjoitti:
eripuraa tästä? Etist keinoja, joilla voit haukkua muslimeita, jota olet tehnyt täällä muille muslimeille. Minä en aio kaatua tähän samaan kuoppaan. Kiitos ja näkemiin.
Olen vain kiinnostunut mitä mieltä olet Osama bin Ladenista. Taha pitää häntä hyvänä tyyppinä, joku toinen muslimi (vai olikohan se se "Tuleva muslimi"?) muistaakseni haukkui hänet rahanahneeksi hulluksi. Mitähän sinä mahdat ajatella?
- minerva
Teppo1 kirjoitti:
Olen vain kiinnostunut mitä mieltä olet Osama bin Ladenista. Taha pitää häntä hyvänä tyyppinä, joku toinen muslimi (vai olikohan se se "Tuleva muslimi"?) muistaakseni haukkui hänet rahanahneeksi hulluksi. Mitähän sinä mahdat ajatella?
eikös hän ole sisarussarjansa 17.lapsi tai jotain sinnepäin...yhdessä dokkarissa uumoiltiin jonkinlaista näyttämisenhalua olevan hänellä.
Koska perheessään ei ollut esikoinen lähellekään eikä voinut *nousta* perheenpääksi. minerva kirjoitti:
eikös hän ole sisarussarjansa 17.lapsi tai jotain sinnepäin...yhdessä dokkarissa uumoiltiin jonkinlaista näyttämisenhalua olevan hänellä.
Koska perheessään ei ollut esikoinen lähellekään eikä voinut *nousta* perheenpääksi.olisin poikamies voisin liittyä osaman joukkoihin taisteluun amerikan ylivaltaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013