Olisi pullo portviiniä Cruz Porto Vintage 1989 orig puukotelossa, jossa avattava lasiluukku. Missä kannattaisi yrittää myydä? Kunnosta ei mitään tietoa :-)
Mihin myyntiin vuosikertaviinipullo?
Hjo
2
103
Vastaukset
- guyguoiu
Minä kokeilisin juoda
- Hyvää_on
Alkosta sai ko pullon (ilman pärekoria ja lasiluukua) noin 32€ hintaan.
Portviinit harvemmin pilaantuvat, ellei säilytys ole tehtä totaalisen väärin.
Hinta vaihtelee eri kauppiaiden kohdalla aika paljon, halvin löyty hollannista noin 25€.
Suosittelen nauttimaan hyvässä seurassa ihan itse. Itse en ole kiinnostunut hankkimaan ko pulloa, oletan sen olevan kuitenkin ihan laadukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249