Onko kaikki samoja sekopäitä, ymmärystä vailla?
Onko uusia potilaita palstalla?
9
<50
Vastaukset
- 435534
65436453
- yturytur
ytuytu
- 3465645
45634536
- 234324
4231234
- asdfasdf33
Ei täällä ole kuin yksi umpihullu sotkija, eli sinä.
Mie voin profetoida seuraavaa: uskovaiset odttavat mielikuvitusjeesuksenbtoista tulemista vielä 100 000 vuoden kuluttuakin, ellei lajimme lopultakin kehity ja jätä taikauskon taakseen.
Mieluusti ajattelisin tuon jälkimmäisen olevan totta, mutta meillä on senverran heikkoa tuo geneettinen materiaali, ettämpahalta näyttää.Rakas he-ma !
MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.
Olen itse vastaanottamassa . . . Jeesus Kristusta . . . kun Herra saapuu.
Käännytän sinut uskovaiseksi . . . sinusta tulee . . . YKSI MEISTÄ . . .
. . . JUMALAN HULLUISTA . . . ;)
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- 2343
42323
- onkoo
???????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750