Amerikkalaiset KukKluxKlanilaiset ovat myös KRISTITTY järjestö. Se on ISISksen vastapooli ja myös antanut virikkeen ISIKsen asuille ja näytösteloituksille. Teloitusvideoilla Pentagonin äänianalyysien mukaan teloittajat ovat syntyperäisiä brittejä ja amerikkalaisia.
http://i.imgur.com/hG9tG6a.jpg
Lahden KKK-henkilö puolustaa kristittyjä
Huutavan_ääni
1
115
Vastaukset
- MITÄHELEVETTIÄ
PAINU JO SAATANAN PERSEHIERIÄINEN-(jos tiedät) -MITÄ SE HIERIÄINEN TARKOTTAA KYNSIMÄÄN EES SITÄ, NIIN OOT USKOMATTOMAN PALJO LÄHEMPÄNÄ SITÄ, ETTÄ MITÄ VARTEN OOT TÄNNE SYNTYNY !
KAIKKIHAN SEN TIETÄÄ-ETTÄ KRISTITYT EIVÄT TEE MUUTA, KUIN RUKOILEVAT FIKSUA ÄLYKKYYTTÄ, JA RAUHAA JA TOTUUTTA KAIKKIEN KESKELLE,- MUTTA NUO SAATANANPAKANAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398