JUMALA PUHUU!!!

Kuunteletko

Jeremia:
14:14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

12

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitämitää

Semmostako on meininki nytkin?

• Nytkintilanne

Siltäpä vaikuttaa.

• amenamen

amenamen.

• 63454563

6453

• 54564
        63454563 kirjoitti:

6453

65454

• NNNL

NNNN

• 546356

5634

• ohhoijaa

Tätä samaa joka päivä aamusta iltaan. Mahtaa olla hieno olo tyypillä.

• Tarkkaväännös

2Moos.19:19. Ja pasuunan ääni koveni kovenemistaan. Mooes puhui, ja Jumala vastasi hänelle jyninällä. Biblia. Ja sen basuunan helinä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti.

• Minua täällä taas kumminkin syytetään mutta jos minä seuraan jokaista taivaan merkkiä, Raamatun sanaa, jonkin sisältämää päivämäärää ja tapahtumaa, jotka voisivat viitata Jeesuksen paluuseen ja kerron sen täällä tai pelastussanoma.fi sivustolla, kehotan teitä kaikkia odottamaan kuten Raamattu sen meille kertoo. Jos minä olen nyt yli yhdeksän vuotta kehottanut ja varoittanut Jeesuksen konkreettisesta tulosta, ilmoitellut mahdollisista päivistä, en varmuudella, vaan mahdollisuutena ja kun minä jatkan tätä siihen päivään saakka, kun Jeesus tulee oikeasti, niin kenet minä olen eksyttänyt ja mihihin, sekä lisäksi saanko valvomisestani ja vartioimistyöstäni myllynkiven ja tulisen järven palkkioksi? MIETTIKÄÄ TARKKAAN!!!

• SatuttaakoSana

Jumala ei ilmoita kenellekään tarkkoja aikoja, sanoo Raamattu.
      Edes Poika ei tiedä, vaan Isä ainoastaan. Ja tietysti Jarmo Eklund.
      Siispä kysymme - miksi eksytät lukijoita?

• hohhoijakkaasitte

Mitä sinä höpäjät, pelle? Aamos 3:7 sanotaan suoraan ettei Jumala tee mitään, ellei ensin ilmoita siitä palvelijoileen profeetoille. Jumala ei siis TEE MITÄÄN ellei ensin ilmoita.... joko meni jakeluun?
        Matteus 24:35-36 lukee että siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä, ei edes poika jne. ja kun luet tarkemmin mistä päivästä silloin on kyse, niin ei ainakaan temapauspäivästä. Siitä päivästä jolloin taivas ja maa katoavat pauhinalla, siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä. Se päivä on tuhatvuotiskauden päässä ja siihen aikaan mentäessä profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen.
        Näinpä tiedämme siitä että jos joku puhuu kielillä, ei myöskään isä tee mitään ellei ensin ilmoita niille jotka profetoivat. Eli kielilläpuhuminen ja profetoiminen kulkee käsi kädessä.
        Älkää houriko omianne ja olko tuollaisia katkeria paskiaisia, vaan lukekaa Raamattua, älkääkä huudelko täällä että lukekaa ja ymmärtäkää, jos kerran ette itsekään lue ettekä ymmärrä. HÄVETKÄÄ, sanon minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe