JUMALA PUHUU!!!

Kuunteletko

Jeremia:
14:14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitämitää

Semmostako on meininki nytkin?

• Nytkintilanne

Siltäpä vaikuttaa.

• amenamen

amenamen.

• 63454563

6453

• 54564
        63454563 kirjoitti:

6453

65454

• NNNL

NNNN

• 546356

5634

• ohhoijaa

Tätä samaa joka päivä aamusta iltaan. Mahtaa olla hieno olo tyypillä.

• Tarkkaväännös

2Moos.19:19. Ja pasuunan ääni koveni kovenemistaan. Mooes puhui, ja Jumala vastasi hänelle jyninällä. Biblia. Ja sen basuunan helinä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti.

• Minua täällä taas kumminkin syytetään mutta jos minä seuraan jokaista taivaan merkkiä, Raamatun sanaa, jonkin sisältämää päivämäärää ja tapahtumaa, jotka voisivat viitata Jeesuksen paluuseen ja kerron sen täällä tai pelastussanoma.fi sivustolla, kehotan teitä kaikkia odottamaan kuten Raamattu sen meille kertoo. Jos minä olen nyt yli yhdeksän vuotta kehottanut ja varoittanut Jeesuksen konkreettisesta tulosta, ilmoitellut mahdollisista päivistä, en varmuudella, vaan mahdollisuutena ja kun minä jatkan tätä siihen päivään saakka, kun Jeesus tulee oikeasti, niin kenet minä olen eksyttänyt ja mihihin, sekä lisäksi saanko valvomisestani ja vartioimistyöstäni myllynkiven ja tulisen järven palkkioksi? MIETTIKÄÄ TARKKAAN!!!

• SatuttaakoSana

Jumala ei ilmoita kenellekään tarkkoja aikoja, sanoo Raamattu.
      Edes Poika ei tiedä, vaan Isä ainoastaan. Ja tietysti Jarmo Eklund.
      Siispä kysymme - miksi eksytät lukijoita?

• hohhoijakkaasitte

Mitä sinä höpäjät, pelle? Aamos 3:7 sanotaan suoraan ettei Jumala tee mitään, ellei ensin ilmoita siitä palvelijoileen profeetoille. Jumala ei siis TEE MITÄÄN ellei ensin ilmoita.... joko meni jakeluun?
        Matteus 24:35-36 lukee että siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä, ei edes poika jne. ja kun luet tarkemmin mistä päivästä silloin on kyse, niin ei ainakaan temapauspäivästä. Siitä päivästä jolloin taivas ja maa katoavat pauhinalla, siitä päivästä ei tiedä kuin yksin isä. Se päivä on tuhatvuotiskauden päässä ja siihen aikaan mentäessä profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen.
        Näinpä tiedämme siitä että jos joku puhuu kielillä, ei myöskään isä tee mitään ellei ensin ilmoita niille jotka profetoivat. Eli kielilläpuhuminen ja profetoiminen kulkee käsi kädessä.
        Älkää houriko omianne ja olko tuollaisia katkeria paskiaisia, vaan lukekaa Raamattua, älkääkä huudelko täällä että lukekaa ja ymmärtäkää, jos kerran ette itsekään lue ettekä ymmärrä. HÄVETKÄÄ, sanon minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      373
      39700
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8236
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5890
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4368
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3805
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3477
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3051
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2798
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2381
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      17
      2229
    Aihe