pillu halkeamaisillaan ja ihan tulessa jatkuvasti, mun mies ei halua tyydyttää mua.. tarvisin orkut joka päivä ja en jaksais aina hoidella itseeni...
auttakaa! varmaan pakko taas tänään sormettaa..
panettaa taas
12
431
Vastaukset
- bojus
Onnistuu, missä asut. Nussin sua hellästi ja pitkään
- Bojusi
Missä asut, nussin pitkään. Varmaan seuraavana päivänäkin vielä on paikkas kipeänä
Viestiä [email protected]
- Turhaakirjoitusya23
Taidat täällä kirjoittaa lämpimiksesi .joka tyttö saa munaa milloin haluaa.
- lapintyttö76
No ei saa, ainakaan kotona.. Mullakin kotona pihtarimies, joten odotan innolla seuraavaa työmatkaa....
- kooxxxx
lapintyttö76 kirjoitti:
No ei saa, ainakaan kotona.. Mullakin kotona pihtarimies, joten odotan innolla seuraavaa työmatkaa....
Hei Lapintyttö....mitä kuuluu? t.Lapinpoika
- bojusi
Laita viesti, pystyn kyllä sinut tyydyttämään!!!
Mihin katusit?
- kankeana
Hei, niin minullakin on kalu kovana, panettaa vietävästi.
- uho
Käytätkö sukkahousuja niin sillon muokin panettaa.
- Herkku47
Missäpäin menet tuun auttamaan tietysti !
Hoidan sut varmasti jos saan luvan;)? Oon itse kiimassa myös kokoajan ja seurustelen mutta naiseni ei halua seksiä joka päivä joten tiedän miltä susta tuntuu:/ s posti: [email protected] ota yhteyttä jos haluat sellaista kohtelua mitä sinunlaisesi nainen ansaitsee;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342448Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1042339Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk211410Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491237Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331172Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o30976- 73912
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11841- 53765
- 56754