herpes miehellä=seksiseuran saanti mahdoton?

Tekijämies1

Mietin, että onko mies, jolla on herpes enää kovinkaan kiihottava, sillä miehestä naiseen se herpes tarttuu paljon helpommin kuin toisin päin. Kiinnostaako tervettä naista enää sellainen mies?

28

840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisinontärkeintä

      Ei mahdotonta, mutta vastuullisempaa se on. Ajatellaanpa, että genitaaliherpeksen kantaja on saanut tartunnan yhden yön jutulta. Laittaisitko sinä siinä tapauksessa ns. vahingon kiertämään ottamalla riskin sekä siitä, että kondomista huolimatta partneri saa tartunnan että kertominen harpeksestä partnerille tulee myöhemmin eteen, koska käykin niin, että teillä synkkaa ja haluatte jatkaa tapailemista?
      Partneri ei välttämättä ole ihastunut, jos kuulee jälkeen päin harrastaneensa seksiä kantajan kanssa.

      Yhteensummaten, henkilökohtainen mielipiteeni on, että elämä on joskus epäoikeudenmukainen, mutta omista jutuista on turha katkeroitua ja siirtää eteen päin. Parisuhde on paras paikka jokaiselle, mutta varsinkin se on parantumatommien virusten kantajille.

    • Tietäjä_2015

      Joo ei kannata yrittääkään vaikka herpeksen kantajia on naisissakin tosi paljon. Kyllä sun elämäsi on ohi muutenkin, sillä ei kukaan halua miestä/naista jolla on jo valmiiksi tuollainen tarttuva tauti! Sori mutta se on fakta!

      • oikeaa_tietoa

        Faktaa on s, että suomessa suurimmalla osalla on herpes. Eli niitä tarttuvan taudin kantajia riittää. Katsos, tiesithän, että ns. huuliherpes voi iskeä alapäähän eli aiheuttaa sukupuolitaudin. Eikä kukaan voi sanoa satavarmaksi, ettei ole tarttuvaa sukupuolitautia. Oireettomia eli itseään terveenä pitäviä on! Eikä naiset käytä mitään suojaa saadessaan suuseksiä eli ottavat riskin. Miten he sitten eivät uskaltaisi harrastaa seksiä miehen kanssa kenellä genitaaliherpes. Eli heitä ei haittaa jos saavat suuseksiä saadessaan herpeksen, mutta yhdynnässä eivät riskiä tahdo ottaa. Onpa jänniä naisia.

        Kyllä heidän elämä on ohi, jotka eivät tunne kuinka seksitaudit tarttuvat, sillä ei kukaan halua miestä/naista, joka ei ymmärrä tuollaista ihan perusasiaa. Älkää siis suurin osa harrastako mitään seksiä toisen ihmisen kanssa. Riskin otatte aina. Parisuhde on on parasta heillekin joilla on se huuliherpes. Sanovatko he kaikille seksikumppaneilleen, että heiltä voi saada viruksen, sukupuolitaudin? Ei varmasti kovin moni. Herpesvirus on tosi monella. Lukeekaa siitä oikeaa tietoa, jos ette ole perillä asiasta. Oireettomia huuliherpeksen kantajia on melkein kaikki.


      • oikeaa_tietoa

        Piti kirjoittaa: Oireettomia TAI oireilevia huuliherpeksen kantajia on melkein kaikki.


      • Anonyymi
        oikeaa_tietoa kirjoitti:

        Faktaa on s, että suomessa suurimmalla osalla on herpes. Eli niitä tarttuvan taudin kantajia riittää. Katsos, tiesithän, että ns. huuliherpes voi iskeä alapäähän eli aiheuttaa sukupuolitaudin. Eikä kukaan voi sanoa satavarmaksi, ettei ole tarttuvaa sukupuolitautia. Oireettomia eli itseään terveenä pitäviä on! Eikä naiset käytä mitään suojaa saadessaan suuseksiä eli ottavat riskin. Miten he sitten eivät uskaltaisi harrastaa seksiä miehen kanssa kenellä genitaaliherpes. Eli heitä ei haittaa jos saavat suuseksiä saadessaan herpeksen, mutta yhdynnässä eivät riskiä tahdo ottaa. Onpa jänniä naisia.

        Kyllä heidän elämä on ohi, jotka eivät tunne kuinka seksitaudit tarttuvat, sillä ei kukaan halua miestä/naista, joka ei ymmärrä tuollaista ihan perusasiaa. Älkää siis suurin osa harrastako mitään seksiä toisen ihmisen kanssa. Riskin otatte aina. Parisuhde on on parasta heillekin joilla on se huuliherpes. Sanovatko he kaikille seksikumppaneilleen, että heiltä voi saada viruksen, sukupuolitaudin? Ei varmasti kovin moni. Herpesvirus on tosi monella. Lukeekaa siitä oikeaa tietoa, jos ette ole perillä asiasta. Oireettomia huuliherpeksen kantajia on melkein kaikki.

        Kuule naiset eivät suinkaan aina "ota riskiä" huuliherpestyyppien kanssa ja "anna" niiden vain huolla ilman suojaa. Itselle on kahden miehen kanssa käynyt niin, että ovat vaivihkaa laittaneet suusuojat pois ja nuolleet minua ilman suojausta! Voin sanoa että aika pitkään sai pelätä ja jännätä, että tuleeko tauti vai ei!Onneksi ei kummallakaan ainakaan näkyvää huuliherpestä ollut.


      • Anonyymi
        oikeaa_tietoa kirjoitti:

        Faktaa on s, että suomessa suurimmalla osalla on herpes. Eli niitä tarttuvan taudin kantajia riittää. Katsos, tiesithän, että ns. huuliherpes voi iskeä alapäähän eli aiheuttaa sukupuolitaudin. Eikä kukaan voi sanoa satavarmaksi, ettei ole tarttuvaa sukupuolitautia. Oireettomia eli itseään terveenä pitäviä on! Eikä naiset käytä mitään suojaa saadessaan suuseksiä eli ottavat riskin. Miten he sitten eivät uskaltaisi harrastaa seksiä miehen kanssa kenellä genitaaliherpes. Eli heitä ei haittaa jos saavat suuseksiä saadessaan herpeksen, mutta yhdynnässä eivät riskiä tahdo ottaa. Onpa jänniä naisia.

        Kyllä heidän elämä on ohi, jotka eivät tunne kuinka seksitaudit tarttuvat, sillä ei kukaan halua miestä/naista, joka ei ymmärrä tuollaista ihan perusasiaa. Älkää siis suurin osa harrastako mitään seksiä toisen ihmisen kanssa. Riskin otatte aina. Parisuhde on on parasta heillekin joilla on se huuliherpes. Sanovatko he kaikille seksikumppaneilleen, että heiltä voi saada viruksen, sukupuolitaudin? Ei varmasti kovin moni. Herpesvirus on tosi monella. Lukeekaa siitä oikeaa tietoa, jos ette ole perillä asiasta. Oireettomia huuliherpeksen kantajia on melkein kaikki.

        Kurjaa, jos sinulla on ollut se kokemus että tulet torjutuksi herpeksen vuoksi.
        Kaikki naiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia.
        Itse voisin kyllä antaa paljaalla herpestä sairastavalle,
        jos siis silloin sillä hetkellä ei olisi niitä rakkuloita.
        Rakkulattomana aikana ei välttämättä tartu.
        Uskon, että löydät vielä naisen, jonka kanssa sänkypuuhat onnistuvat. ;)


    • Miljoonasade

      No ei todellakaan mahdotonta. Joka viidennellä on genitaaliherpes ja huuliherpes 80%:lla. Estolääkitys päälle ja tietysti kondomi niin kyllä flaksi käy :) ehkä heti ensimmäiseksi ei kannata kertoa, että " mulla muuten on herpes".

      • Comment23

        Olen nainen, joka pari vuotta sitten sai tietää kantavansa sekä huuliherpeksen että genitaaliherpeksen vasta-aineita veressään. Huuliherpestä ei ole ollut koskaan ja mahdollisen genitaaliherpeksen oireet ovat jääneet huomaamatta tai niitä ei ole ollut. Eli luulisin, että kaltaisiani on paljon ja he harrastavat seksiä tietämättä vaarasta tartuttaa virusta. Olen sinkku ja ei todellakaan ole helppoa luoda uusia suhteita, koska kannan vastuuni ja kerron rehellisesti asiasta.


      • life-is-a-risk

        On kuitenkin aika rankkaa vaatia kondomia aina käytettäväksi, jos ihmisellä on herpes. Estolääkitys varmasti riittää.


    • Hemmetinherpes

      Mietin miten kertoa herpeksestä naiselle? Olen tavannut vuosien yksinolon jälkeen ihastuttavan naisen, tunteet ovat voimakkaat molemminpuolin. En vaan saa sanottua asiaani, kun pelkään menettäväni hänet tautini vuoksi. Seksiä ei ole harrastettu, en voi mitenkään tehdä sitä kertomatta hänelle. Olen umpikujassa, masentunut, pelkuri. Kerrottava on tai lupaava suhde päättyy joka tapauksessa. Osaako kukaan auttaa?

      • Kertoisin

        Ei sun auta muu, kuin avata suusi ja kertoa mikä tilanne on. Etukäteen. EI jälkikäteen. Voit yllättyä iloisesti.


      • Anonyymi

        Sinulla ei ole mitään laillista velvollisuutta kertoa herpeksestä missään vaiheessa suhdettanne. Eikä myöskään mitään velvollisuutta käyttää kondomia.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä siitä pitäisi kertoa? Te pilaatte itse oman elämänne kun pidätte itseänne jonain spitaalisina. Lopettakaa se herpeksen ajatteleminen. Melkein kaikilla on se. Kondomikaan ei siltä suojaa, joten ihan yhtä hyvin voi vain vetää syvään henkeä ja elää normaalia elämää. Rakastelkaa normaalisti. Jos jotain tulee, niin se kohdataan kahdestaan. Yhdessä.


    • life-is-a-risk

      Sinulla on ihan OK mahdollisuus saada seksiseuraa. Ja ilman kondomiakin. Jos itselleni kävisi niin, että olisin käymässä kuumana miehen kanssa.. mies liuttaisi kaluaan klitoriksesta emättimen suulle ja sitten sanoisi, että on herpes.. niin en varmasti pystyisi siinä tilanteessa niin kiihottuneena sanomaan ei! :) Oikeastaan se on vaan yksi riski muiden joukossa. _Voi_ olla että se tarttuu mutta toisaalta voi olla ettei se tartu. Ei sitä etukäteen tiedä. Ja taudin kanssa pystyy elämään, jos sellaisen saa.

      Mulla ei ole ollut sukupuolitautia, mutta pari kertaa on käynyt niin, että mies on härnännyt ja kiihottanut mut äärimmilleen ja sitten tullut sisään ilman kondomia, vaikka kortsusta alkuun sovittiin.. :) Kerran yksi mies myös päästi mehut sisään, vaikka pyysin ettei tekisi niin kun en ollut pillereillä ja pelkäsin raskautta. No hard feelings, hain vaan seuraavana päivänä katumuspillerit.. ;) Oli se sen mahtavan nautinnon arvoista.

      Tsemiä sulle. ;)

      • johnwayne98

        ihana nainen olet kyllä!
        olen mies 51 v, 2 kertaa olen sairastanut tippurin.
        kummallakin kerralla oli armoton panetus juuri sillon kun olin lääkkeillä
        eikä vielä olis voinut panna. muijat ei suostuneet edes kumin kanssa
        hommiin sillon, saati että paljaalla olisvat antaneet painaa. vaikka
        niin kun sanot ei tauti välttämättä edes tule ja jos tulee niin se on helppo
        hoitaa lääkkeillä sitten jos oireita tulee.

        sylki muutenkin on luonnon desinfiointiaine. sylkee kulliin ennen kun vie
        sen pilluun, niin suurin osa taudin aiheuttajista kuolee jo siihen.


      • johnwayne98

        lifeisarisk olis hienoa
        saada viestittää sun kanssa privana.
        tykkäsin tuosta sun asenteesta kovasti
        mulla vakisuhteet nykyisin on olleet aika vaikeita kai se
        luottamus on mennyt kun olen sen tippurin kaksi kertaa
        sairastanut edellinen nainen ei enää ollenkaan antanut panna
        ilman kumia vaikka olimme vuosia olleet on off yhdessä
        sain sen tipan siitö kun olin ammattilaisen kanssa
        hommissa ilman kumia
        seksitaudin saaneita kohdellaan kuin jotain helvetin saastaa
        vaikka tavallisia ihmisiäö tässä ollaan
        viime tipan jälkeen kullista on ajoittain tullut kirkasta nestettä
        mutta ei ole mitään kipuja tai hajua
        mulla oikeasti sellainen vika etten tunne kortsun kanssa
        mitään se vie kaiken tuntoherkkyuden.
        tahtosin löytää naisen jonka kanssa saisi seksiä myös
        ilman kondmia ja olisi se luottamus
        voisitko sinä olla se nainen?????
        varmasti saisin sut kiimaan ja antamaan ilman kortsua
        saatais mahtava nautinto yhdessä
        laita osotetta jooko


      • Anonyymi

        Täällä yksi mies, jolla on herpes sekä suu että genitaaliversiona. Juuri päättyi 1,5 vuoden suhde naiseen, jota en kertaakaan saanut nuolla tai panna ilman kumia, en edes oireettomalla jaksolla. Tuntuu ihanalta jos vielä on terve nainen, joka antaisi nuolla ja panna. Suuseksin antaminen on aina ollut tärkeää minulle ja on ollut aika kovaa elää ilman. Eikä seksi kortsun kanssa tunnu hyvälle, enkä aina olisi sitä valmis hyväksymään loppuelämän ratkaisuksi.

        Yhdyn siis edellisiin mielipiteisiin ja sanon että olet kyllä ihana nainen. Varo vaan, tai sulla on kohta jono meitä "tautisia ukkoja" oven takana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi mies, jolla on herpes sekä suu että genitaaliversiona. Juuri päättyi 1,5 vuoden suhde naiseen, jota en kertaakaan saanut nuolla tai panna ilman kumia, en edes oireettomalla jaksolla. Tuntuu ihanalta jos vielä on terve nainen, joka antaisi nuolla ja panna. Suuseksin antaminen on aina ollut tärkeää minulle ja on ollut aika kovaa elää ilman. Eikä seksi kortsun kanssa tunnu hyvälle, enkä aina olisi sitä valmis hyväksymään loppuelämän ratkaisuksi.

        Yhdyn siis edellisiin mielipiteisiin ja sanon että olet kyllä ihana nainen. Varo vaan, tai sulla on kohta jono meitä "tautisia ukkoja" oven takana. :D

        Ei herpes estä suuseksiä tai normiseksiä. Jos olet tartunnan saanut mies ja suhteissa naiseen, niin naisella on suurempi riski saada se. Jos haluat seksiä, niin sitten kannattaisi suojaamattoman seksin jälkeen tehdä naiselle emätinhuuhtelu, jossa on veeen joukossa hieman omenaviinietikkaa. Omenaviinietikka on kautta aikojen tunnettu luontaislääke herpestä vastaan. Veteen voisi myös lisätä tipan sitruunamelissa-uutetta, se myös estää ja hoitaa herpestä.


      • Anonyymi

        Life is a risk voitko laittaa jotain tietoja miten sulla menee nyt ja oletko vielä täällä suomi24:ssa. Tahtoisin tavata sut. Olen keski-ikäinen mies Uudeltamaalta. Minulla on ollut genitaaliherpes seitsemän vuotta. On ollut vaikeaa kun sitä on pitänyt salailla. Vaikea olla seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja joutua tyytymään vain kumipanoihin tai mikä Pahinta joutua olemaan naisen kanssa joka verhoaa koko pillunsa naisten kondomiin. Olisi namia jos en joutuisi koki elämää viettämään kortsun kanssa sählätessä.


      • Anonyymi

        Life is a risk ja muut. Olisiko mahdollista joskus järjestää sellaiset panojuhlat, joihin voisi tulla myös sukupuolitautia sairastava? Miinuksena tietysti HIV ja hepatiitti, HIV n levitys on laitontakin. Tarkoitus ei olisi tartuttaa tahallaan ketään, vaan toivoa ettei tartuntaa tule. Mutta kuitenkin harrastettaisiin seksiä paljaalla ja suuseksi tietty myös suojatta. Naiset yleensä on tosi arkoja tautien kanssa ja siksi kiinnostaisi juhlia Life is a riskin kaltaisen reippaan naisen kanssa, joka ei pelkää olemattomia.ja jolla on huumorintajua. Itselläni on kondylooma, ja vaikka se on hoidossa niin tartuntaRISKI on. Ei välttämättä kuitenkaan tartu.

        Life jos vielä seuraat tätä palstaa niin ilmoittele itsestäsi ja vastaa ;) Voisin tarvittaessa vaikka vähän maksaa, jos saisin suojaamatonta seksiä josta nautin suunnattomasti. Korvaisin myös lääkärikulut jos saisit tartunnan. ;) Ja jälkiehkäisytabletit, koko hoidon. Minulla on hyvä kaveri, jolla on yli 10 vuotta ollut herpes, häntä kiinnostaisi tulla mukaan. Ehkä saataisiin isompikin joukko kokoon.


      • Anonyymi

        Life is a risk ja muut. Olisiko mahdollista joskus järjestää sellaiset panojuhlat, joihin voisi tulla myös sukupuolitautia sairastava? Miinuksena tietysti HIV ja hepatiitti, HIV n levitys on laitontakin. Tarkoitus ei olisi tartuttaa tahallaan ketään, vaan toivoa ettei tartuntaa tule. Mutta kuitenkin harrastettaisiin seksiä paljaalla ja suuseksi tietty myös suojatta. Naiset yleensä on tosi arkoja tautien kanssa ja siksi kiinnostaisi juhlia Life is a riskin kaltaisen reippaan naisen kanssa, joka ei pelkää olemattomia.ja jolla on huumorintajua. Itselläni on kondylooma, ja vaikka se on hoidossa niin tartuntaRISKI on. Ei välttämättä kuitenkaan tartu.

        Life jos vielä seuraat tätä palstaa niin ilmoittele itsestäsi ja vastaa ;) Voisin tarvittaessa vaikka vähän maksaa, jos saisin suojaamatonta seksiä josta nautin suunnattomasti. Korvaisin myös lääkärikulut jos saisit tartunnan. ;) Ja jälkiehkäisytabletit, koko hoidon. Minulla on hyvä kaveri, jolla on yli 10 vuotta ollut herpes, häntä kiinnostaisi tulla mukaan. Ehkä saataisiin isompikin joukko kokoon.


      • Anonyymi

        Life is a risk ja muut. Olisiko mahdollista joskus järjestää sellaiset panojuhlat, joihin voisi tulla myös sukupuolitautia sairastava? Miinuksena tietysti HIV ja hepatiitti, HIV n levitys on laitontakin. Tarkoitus ei olisi tartuttaa tahallaan ketään, vaan toivoa ettei tartuntaa tule. Mutta kuitenkin harrastettaisiin seksiä paljaalla ja suuseksi tietty myös suojatta. Naiset yleensä on tosi arkoja tautien kanssa ja siksi kiinnostaisi juhlia Life is a riskin kaltaisen reippaan naisen kanssa, joka ei pelkää olemattomia.ja jolla on huumorintajua. Itselläni on kondylooma, ja vaikka se on hoidossa niin tartuntaRISKI on. Ei välttämättä kuitenkaan tartu.

        Life jos vielä seuraat tätä palstaa niin ilmoittele itsestäsi ja vastaa ;) Voisin tarvittaessa vaikka vähän maksaa, jos saisin suojaamatonta seksiä josta nautin suunnattomasti. Korvaisin myös lääkärikulut jos saisit tartunnan. ;) Ja jälkiehkäisytabletit, koko hoidon. Minulla on hyvä kaveri, jolla on yli 10 vuotta ollut herpes, häntä kiinnostaisi tulla mukaan. Ehkä saataisiin isompikin joukko kokoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Life is a risk ja muut. Olisiko mahdollista joskus järjestää sellaiset panojuhlat, joihin voisi tulla myös sukupuolitautia sairastava? Miinuksena tietysti HIV ja hepatiitti, HIV n levitys on laitontakin. Tarkoitus ei olisi tartuttaa tahallaan ketään, vaan toivoa ettei tartuntaa tule. Mutta kuitenkin harrastettaisiin seksiä paljaalla ja suuseksi tietty myös suojatta. Naiset yleensä on tosi arkoja tautien kanssa ja siksi kiinnostaisi juhlia Life is a riskin kaltaisen reippaan naisen kanssa, joka ei pelkää olemattomia.ja jolla on huumorintajua. Itselläni on kondylooma, ja vaikka se on hoidossa niin tartuntaRISKI on. Ei välttämättä kuitenkaan tartu.

        Life jos vielä seuraat tätä palstaa niin ilmoittele itsestäsi ja vastaa ;) Voisin tarvittaessa vaikka vähän maksaa, jos saisin suojaamatonta seksiä josta nautin suunnattomasti. Korvaisin myös lääkärikulut jos saisit tartunnan. ;) Ja jälkiehkäisytabletit, koko hoidon. Minulla on hyvä kaveri, jolla on yli 10 vuotta ollut herpes, häntä kiinnostaisi tulla mukaan. Ehkä saataisiin isompikin joukko kokoon.

        Te olette itsekkäitä. Seksitaudit tarttuvat herkemmin mieheltä naiselle kuin naiselta miehelle. Jos joku teidän tautisten kanssa panisi, niin se nainen ottaisi paljon suuremman riskin kuin te. Te olette oman orkun takia valmiita sairastuttamaan toisen ihmisen loppuiäksi (herpes pysyy elimistössä ikuisesti). Ja tällainen sakki haluaa vielä porukalla päästä panemaan ja tartuttamaan jonkun naisparan ehkä monellakin eri sukupuolitaudilla. .ikä v----- teitä vaivaa?!?!?!


    • jkjkjkjkjl

      Samaa olen itse kohdallani miettinyt. Olisi todella vaikea kertoa asiasta, eikä kertomattakaan voisi olla, joten vaihtoehdoksi jää olla ilman suhteita. Kiva loppuelämä, kiitos vaan sinulle, joka tämän minulle tartutit. Helvettiin olen sinut kironnut.........

    • Anonyymi

      Kiinnostaa tietysti. Ei joku tauti määrittele sinua ihmisenä!
      Oikeastaan noissa tilanteissa ei ole muuta mahdollisuutta kuin harrastaa normaalisti suuseksiä ja seksiä. Kumilla ei voi suojautua tuolta, joten ei sitä kumiakaan tarvita. Sitten jaetaan sama bakteerikanta. Kumppanille voi tulla tuosta oireita, mutta yhtä hyvin voi käydä niin, ettei tule yhtään mitään.

      Seksuaalisuus on todella suuri osa ihmistä. Olisi helvetin väärin kieltää se, jos joskus vuonna 1 tai 2 on saanut taudin.

    • Anonyymi

      Minulla sama ongelma, Yleensä joudun "pakottaa" :D

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i sek­­sitea­­tteri ava­­­utu­u Su­­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kaikki­­. Il­mo­­­ittau­tum­­­ine­­­n ry­­hmäämm­­e tä­­äl­­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/L7t2W6

    • Anonyymi

      U­­­usi s­ek­­­si­­tea­­­tteri avautu­­u Su­ome­­­en! Kutsu­­mme kai­kk­i­­­. Il­­mo­­­ittautumine­­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­ä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/X1w1V3

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe