shköyhtiöiden kilpailuttaminen

vaihtaisiko

Onko omakohtaisia kokemuksia en oikein ole varma vaihtamisen hyödystä vaikka olen tutkinut, jos jollain olisi tietoa.

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaisiko

Ps. Virhe " sähköyhtiöiden"

• en.ole.vaihtanut

Tuskin tuosta vaihdosta paljon hyötyä olisi koska siirtomaksut verot ym ovat suuri osa laskusta.

• eppu2

Tuota samaa ajattelin.
        Täällä mökillä, kun talvella ei kulu, kuin parin kolmen euron energia (pumppaamon sähkö), silti sähkölasku pyörii 70-80€ välillä.

• k-kk

Ei mitään merkittävää hyötyä kun ei voi kilpailuttaa verkon haltijaa.

• kylmätotuus

Minä kilpailutin ja säästin sen ansiosta lähes kahden kuukauden sähkölaskun verran vuodessa-siis kulutushinnassa.

Kannattaa kilpailuttaa, koska se ei maksa mitään, eikä sido mihinkään.

• Sähkönsiirto.eri.asia

Siis jos 60 ikäluokassa on yksinkertaisia idiootteja jotka luulevat, ettei sähkön kilpailutus kannata, niin tosi saamattomia ja yksinkertaisia ovat arkielämässäänkin, laiskanpulleita pikku paskiaisia.
      Sähkön kilpailutus kannattaa, kulutuksen kilpailutus, aina. Riippuu tietysti kulutuksestakin. Mutta nyt jos koskaan kipinä on halpaa. Antaa hullujen ja rikkaiden maksaa mutta tavallinen kuluttaja säästää. Mökille tein 2 vuoden sopimuksen ja jo niillä kulutuksilla (käyttö) vanhaan verraten säästyy 150 - 180 euroa = 24 kk sopimus.
      Kotona kilpailutin omaa entistä ja tulevaa toimittajaa keskenään, olin jo valinnut tulevan toimittajan kun oma entinen läväytti kortit pöytään eilen ja tarjosi vielä halvemmalla ja pudotti kuukausi maksunkin pois. Säästö sopimusaikana (entiseen verrattuna) noin 100 - 120 euroa.

• k-kk

Kerrohan yö/päivä hinnat ja firma

• Totta kai, kilpailutan. Teen aina kahden vuoden sopimuksen ja sitten taas tarkastan taulukot. Se on niin helppoa, kaiken voi hoitaa netissä. Aina olen yhtiötä vaihtanut. Kuukausimaksu on ollut usein se, joka on ratkaissut, niissä on eroja, ja jo kun sen laskee vuotta kohden kannattaa jo vaihtaa yhtiötä.
      Omat siirtoyhtiöt eivät ole kisassa koskaan pärjänneet.

• kylmätotuus

Sattuipa sopivasti tämä kilpailutus hetkeen, jolloin syysmyrsky riepottelee osaa Suomea ja katkaisi täältäkin kaikki yhteydet.

Kaikkea muuta voi kilpailuttaa, muttei siirtomaksua eikä sähköveroa. Ne ovat kaikille samat.

Suuria eroja on sähköyhtiöiden välillä siinäkin, miten nopeasti häiriöt sähkönjakelussa saadaan hoidettua kuntoon.

Kilpailuttaminen kannattaa aina !
      On vain tiedettävä erilaiset, itselle parhaiten sopivat vaihtoehdot.

• 1eero

Sähkön kilpailuttaminen, en tiedä onko hyötyä, alakerran naapuri asunto samalainen, muutama vuosi sitten sanoi vaihtaneen sähköntarjojaa no alettiin laskee mitä vuositasolla ja tulos oli en olisi hyötynyt oikestaan juuri mitään, sitä en tiedä onko nyt muuttunut jos on en muutaman kympin takia ala vaihtelee.

• säästöä.vähän

Joku euro per kuukausi voi kai säästää siihen en minäkään ala. Hyvä sähköyhtiö nopeasti korjaavat viat ja ilmoittavat tekstarilla tilanteesta.

• laskuton-maksaja

Ei aavistustakaan, mitä nykyisin veloitetaan, kun lasku tulee e-laskuna, joten tililtä vain menee suoraan. Toistaiseksi on rahat riittäneet ja tuskin se yhden henkilön talous kummoisesti kohoaa, vaikka jokunen euro tulisikin säästöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2476
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1769
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      68
      1647
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1517
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      126
      1074
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe