Anteeksipyyntö

Anteeksipyytäjä

Anna anteeksi sanani, pahat tekoni ja ajatukseni.

53

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwillew

      Kuurtanehen kuhinoolla.

    • aikansakutakin

      Taitaapa olla myöhäistä enää anteeksi pyydellä! Olet suuntasi valinnut....

    • Vieläehtiipyytääanteeksi

      Anteeksipyyntö ei ole koskaan myöhäistä! :) Itseasiassa parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

    • pitäämiettiätekojaan

      Ei se lopputulokseen vaikuta....hyvä jos huomannut tehneensä väärin

    • minävaan_

      Et perkele saa anteeksi! Tehtyä ei saa tekemättömäksi!

    • Unohdettujasanoja

      Anna anteeksi ja kiitos <3 Olen pahoillani :( Unohdettu sanoja. Olemme niin kiireisiä...

    • Katsetulevaisuuteen

      Menneisyys on menneisyyttä! :) Anteeksipyyntö vastaanotettu.

    • Katumus

      Hyvä, että tunnet katumusta. Tiedät tehneesi väärin ja se on yksi tärkeä askel eteenpäin.

    • turhaapyydelläanteeksi

      Tapasi eivät ole muuttuneet! Pettäjä on aina pettäjä

      • Sunshineaftertherain

        Olen ollut ajattelematon, pettänyt itseni ja pyydän anteeksiantoa. Olen muuttanut tapani. Ymmärrän nyt tehneeni väärin. Silmäni ovat nyt auenneet. Anteeksi.


    • eivalehtelijoille

      Sait monta mahdollisuutta, ja vielä yhden! Mikään ei ollut muuttunut ja nyt on aika sanoa sinulle lopullisesti hyvästit. Voit jatkaa pelejäsi muiden kanssa, mutta minun kanssa pelit on pelattu!

      • eivalehtelijoille

        Kiitos niistä kaikista mahdollisuuksista. Minä käytin ne ja nyt on hyvästi aika. Toivon sinulle vain ja ainoastaan kaikkea hyvää <3 Minä selviän tästä. Toivottavasti sinäkin :)


    • eivalehtelijoille

      Minun puolestani voit painua paikkaan mihin aurinko ei paista! Ei tuota enää tuskaa päästä ylitse.....

      • eivalehtelijoille

        Olen jo kääntänyt kasvoni aurinkoon. Lohduttavaa kuulla, että olet päässyt yli. Nyt on eheytymisen ja uuden aika.


    • eivalehtelijoille

      Ihan vitu.n sama mihin oot kasvosi kääntänyt!

      • eivalehtelijoille

        Selkäni takana on se pimeys minne toivoit minun menevän. Emme toivottavasti tapaa enää näissä merkeissä. Olet vapaa.


    • kadutlopunikääsi

      Kohti pimeämpää matkaat etkä parempaa koskaan saa!

    • Rudolffi

      Tutkimattomat ovat Herran tiet.

    • HolyM

      Usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

    • pettynyttsa

      Rehellisyys.

    • kynäniskakinsaa

      Harrastakaa masturbointia nii ei tartte täälä rääkyä jonku pettävän huoran takia. Nyrkki ei petä ja se antaa aina. Uskokaa se pellet itkupillikuortanelais "muka" miehet.

    • eimuutukoskaan

      Muistakaa että valehteleva huora on aina valehteleva huora! Tämän asian suhteen ei kannata kenenkään muuta ajatella tai toivoa.

    • Naapurikunnasta

      Nosto :)

    • Seija_L

      Annan sinulle anteeksi ja annan kaikille muillekin mitä he haluavat! : )

      • PeDoMamu

        😘 Suukko sinulle sinne!


    • Wallesmanne

      Saako päiväkahvit ?

    • lassionhomo

      Jeesus on antanut sinun ja meidän jokaisen syntimme anteeksi

    • joskusajatellut

      Sinulla oli kaikki mahdollisuus onneen, mutta päätit pilata kaiken pitämällä peliä jonkun luuserin kanssa joka ei kuulemma merkitse mitään. Minulle se merkitsi, kuten myös se, että valehtelit minulle. Ehkä joskus mietit asiaa minkä takia menetit kaiken sen jonka olisit voinut saada - olemalla rehellinen ilman muita!

    • Cindy-City

      Perheemme on nyt eron jälkeen ehjempi kuin vuosiin. Kyllä se kova paikka lapsille on ollut, mutta nyt uusi puolisoni on ottanut paikkasi ja kodissamme on rauhaa ja iloa.

    • neveragainn

      Ei tarvitse enää miettiä mitä toinen tekee sillä tehkööt mitä lystää!

    • eivalheille

      Rehellisyys on hyvä parisuhteen edellytys heti alusta alkaen.

      • irteP2

        Rehellisyys maan perii.


    • kokemustaonn

      Valehtelua, pettämistä, seläntakana puuhailua ei voi unohtaa! Sellaista naista ei vain oteta puolisoksi, sillä puolisoon pitää pystyä luottamaan.

    • Surullinenn

      Menetin elämäni miehen valehtelun takia

    • Pian.on.huhtikuu

      Minä häpeän puolisoni salasuhdetta.

    • Paskaapaketissa

      Kun luottamuksen menettää alkumetreillä niin se on siinä ja turha pyydellä anteeksi! Muistele kiikkustuolissa mitä menetit ja oliko sen arvoista.......

    • Houm

      Minua piinaa uteliaat naapurit... Anna anteeksi heille heidän... Eivät he pahoja ole...

      • Tintti.Byy

        Minua myös. Nyt suhde loppui ja saavat etsiä uudet piinattavat. En jaksanut enää niitä puheita. Ne olivat valhetta.


    • Semmoisettädit

      Ex riippuvaisuus, valehtelu! Ei edes tajuttu anteeksi pyytää

    • Xxxxxxxxxxxt

      Narsistit ei pyydä anteeksi koska eivät tajua tehneensä väärää. Eroon äkkiä!

    • Tieropksi

      Psykopaatit ei pyydä anteeksi koska eivät tunne empatiaa ja ovat tunnekylmiä.

    • Neweer

      Kyllä pettämistä ja valehtelua et saa ikinä anteeksi!

    • Just.så

      Jokaisella naapurilla on suhde naapurin kanssa...

    • Uskokaat

      Psykopaatti ei pyytele anteeksi, koska ei ole tehnyt omasta mielestään mitään väärää. Hän vierittää asian sinun syyksesi! Siis jos jää valheistaan kiinni patologisena valehtelijana.

    • Saast

      Perset

    • Psykopaattivalehtelija

      Itse en pysty antamaan pettämistä ja valehtelua anteeksi. Se vie täysin pohjan pois luottamukselliselta hyvältä suhteelta. Valehtelijan kanssa ei tule pysyvää ja vakavaa suhdetta. Jos valehtelee, pettää ja menettää luottamuksen heti alkumatkalla niin ei se myöhemminkään paremmaksi muutu! Tässä vaiheessa suhde loppuu tai muuttuu vain pelkäksi panosuhteeksi - todellinen suhde löytyy muualta ja siihen ei ole valheilla sijaa! Yksinkertaista ja asia on täysin toisen harkinnassa: ole luotettava jos haluat minut, mikäli haluat menettää arvostukseni ja minut, ole epärehellinen.

    • Kunnonnainen2

      Huora on aina huora. Semmoista kannata riesäksi ottaa

    • Varokaaass

      Panokumppaniksi riittää kun osaa hommat ja imee kunnolla. Lasten äitiksi ja vaimoksi vaaditaan aikapaljon muuta mukaanlukien rehellisyys ja luotettavuus. Tämä on meidän miesten hyvä muistaa jottei hyvä salapano laita päätä sekaisin! Hyvät panotaidot ei tuu itsestään ilman kovaa harjoittelua, vaikka kumppani vakuuttaa olevansa lähes neitsyt.......hahhaa

    • Yökkkkkkkk

      Pelkkä miesten panopuu!

    • callekiwes

      Kuortanelaiset ovat vainoharhaisia mustasukkaisia pöljiä

    • Tuppikullia

      Ihanaa vierasta. Aah

    • Nahkaaa

      Näitä on nähty

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette kun anteeksipyytäjä sanoo: JOS olen loukannut sinua... onhan se loukannut, voisi sanoa: KUN loukkasin sinua niin tästä kävisi ilmi että pyytäjäkin tajuaa tehneensä väärin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe