Postin jakeluongelmat johtuvat henkilökunnan tahallisesta jarruttamisesta. Hävytöntä toimintaa. Jos ei työt maita, niin menkää kortistoon ja antakaa niiden tehdä, jotka haluavat. Syytä alkaa harkitsemaan vaihtoehtoisen jakeluyhtiön käyttöä.
Vastaukset 4
- Heh_666
Vai jarruttavat. :D Sä oot huvittava pelle joka tietää vain sen mitä nenästä suuhun valuu ja joskus et sitäkään! :D
- sensaamitätilaa
Onneksi on postinkantoon ja kirjejakeluun tulossa kilpailua. Saa Postin esimiehet ja kantajat piuPAUt. Tervemenoa kortistoon, kun työt ei kiinnosta. Asiakas on tärkein. Asiakas maksaa palkan.
- kustipostissa
Meille tuli erään kerran (tämän vuoden puolella) kirjeposti kaksi kertaa päivässä.
Ihmeteltiin siinä, että miten tämä on mahdollista -- sekä aamupäivällä noin kello kaksitoista että illalla klo kuuden jälkeen tuli kirjepostia.
Olisikohan puolet postista mennyt väärään osoitteeseen ja (onneksi) väärä vastaanottaja päätti palauttaa postin oikealle omistajalle illan suussa. - kulkeekoposti
Miksi ennen vanhaan pystyi aina postiin luottamaan ja nyt kun on paljon helpottavia tekijöitä teknologisesti niin homma kusee.
Eihän tämä voi mennä näin :
"Postikeskuksessa on kuitenkin lajittelematta suuri määrä eilen ja yön aikana tullutta postia. Pellikka arvioi, että lajittelun häiriöt heijastuvat myös postin jakeluun pitkälle loppuviikkoon" STT
Tarkemmin lähde http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110320604902_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1521313Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33832Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 46674
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581