Ja kovasti sitä kaasutti se vähä James Deanin näkönen rätkä kundi...me pojat sitä tuijotettiin silmä kovana olis se gepari 900 sen verran komee!
Kellääs se oli se Gpz 900 kova menee
6
215
Vastaukset
- alanmies
se oli mun mut james deanista en menis takuuseen
- Pekka_Polokupyöräilijä
Jaa, ettei olis joku muu, ko silimä, mikä oli kovana. Nuohan on nuo prätkäjätkät aina pukeutunut nahkaan, vähä ku se Judas Priestin laulaja, se homo. Mikä sen nimi oli??
- Bemari_Bella
Jari Sillanpää, siis on homo. Ja vissiin sen bäntin laulaja.
Siis sen Siltsun bäntin laulaja. Juudas Priist. - euroviisufanikepatsu
Heippa! Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa ja täällä on tosi hauskoja juttuja! Pidän todella paljon Kari Sillanpään musiikista, hän lukeutuu suosikkeihini.
Muita suosikkejani ovat mm. Meiju Suvas ja Kojo.
Inhoittavaa leimata Kari Sillanpää homoksi. Vaikka mies on hyvä tanssimaan ja laulamaan, hän voi olla naisista kiinnostunut.
Mitkä ovat teidän suosikkiartisteja Ii24-palstan lukijat? - Ilkka_Sysimusta_metsä
Minusta Jorma Uotinen; Ei huoono! No sitten on tämä Freddie Perämoottori eli Mercury ja tietty Jari Bull Mentula on kans hyvä. Nää on mun suosikit. Niin ja sitte se Kylän Ihmiset= Village People.
https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k - jessööraikänpuuki
moi moi mun suosikki on popeda ja boni äm!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726