Aika ei pysähdy ja se on suuri siunaus ja lohdutus sille, joka vaikeuksissa kamppailee.
Vastaukset 70
- Minävaintäällätänään
<3 <3
- Haavoilla
Aika parantaa sydämen haavat <3
- huuhaajoo
Riippuu kirurgista.
- Rudolffi
Aika on armoton.
- Anonyymi
Niin aika kurkistaa ja kuusta näkyy amerika. Koita saada kaveri kattomaan myös jos aikotaulu luistaa
- Klaaara
Kuka voisi kellot seisauttaa?
- samaamietin
Tai kullit
- Anonyymi
Sentin korotuksilla menmään
- rasittavia
Kukahan autisti näitä paskakeskusteluja oikeen avaa tänne.
- Niin.on
Ajatus hänelle <3
- Naapurikunnasta
Nosto :)
- Anonyymi00013
Näyttää kyllä aika hyvältä
- Anonyymi
Mä toivon jotta aika riientäiisi ja pääsisin taivaaseen.
- Anonyymi00014
Hei sinä🥰älä luovuta ,sillä vielä tulee hetki ,kun sinulla on syy hymyyn.maailma on kummallinen paikka ja elämämme täynnä polkuja,aina emme osaa valita sitä kaikkein kauneinta ja parasta reittiä ,mutta elämän tuomat haasteet on tehty ratkaistavaksi ,vaikka se välillä on pirun vaikeaa.....sinä olet rakas...elä tänään sillä eilinen on elettyä elämää 😊 tänään on sinun päiväsi 😍🥰🙏🙏🙏
- Anonyymi00015
Menen ylämäkeen vievää polkua nyt
- Anonyymi00016
Mutta älä luovuta..pääset kyllä perille..menen nyt nukkumaan ja muistan sinua iltarukouksessani 🙏🙏🙏🙏
- Anonyymi00017
Et ole vilpitön!
- Anonyymi00018
Olen kyllä.
- Anonyymi00019
Osoita se
- Anonyymi00020
Miten voisin 🙏🙏maailmassa tapahtuu niin paljon negatiivisia asioita,että on kiva kun itse voi yrittää tehdä jotain hyvää.tiedän myös, että joissain asioissa olen onnistunut 😊🙏
- Anonyymi00021
Tiedät kyllä
- Anonyymi00022
Hmmmm....olet salaperäinen
- Anonyymi00025
Niin tiedät kyllä
- Anonyymi00026
Olen pahoillani , mutta en pysty tämän parempaan.
- Anonyymi00027
Pystyt jos haluat ja toimit
- Anonyymi00028
No minä toimin tavallani koko ajan.
- Anonyymi00029
Miten? Tule nyt luokseni vaan
- Anonyymi00030
Se taitaa olla mahdottomuus.pyrin kuitenkin tekemään jotain hyvää joka päivä.
- Anonyymi00031
Ei se ole mahdottomuus.
- Anonyymi00032
Onko matkasi ylämäkeen nyt kuitenkin kevyempää.
- Anonyymi00033
Aavistus
- Anonyymi00034
Kuinka voit tänään🙄
- Anonyymi00035
Hiukan haikea mieli tuli. Miten sinä?
- Anonyymi00036
Kiitos kysymästä,ihan hyvin🙏
- Anonyymi00037
Hyvä niin
- Anonyymi00038
Katselemme maailmaa niillä silmillä mitkä luoja on meillä suonut.välillä on hetkiä milloin ne silmät on hyvä hetken pitää kiinni ja antaa muistojen virrata kyynelten mukana kohti uusia vielä olemattomia muistoja.rakastakaamme tätä päivää pelkäämättä huomisen haasteita, sillä meidän elämämme on eilinen,tämä hetki ja tulevaisuus.🙏🙏
- Anonyymi00039
Entä jos menetit sielunkumppanin? Molemmat sen tietää kun toisensa näkee vilahduksella toisen kanssa. Tietäen ettei se tunne katoa koskaan. Rakkaus, joka ei päättynyt yhdessä olon katkeamiseen. Se on raskasta väliin. Odotus polkuen kohtaamisesta joskus.
- Anonyymi00040
Toi on kyllä koskettavaa...en taida viitsiä kirjoitella tänne omia kokemuksiani,mutta sen tiedän, että aika EI paranna haavoja ,mutta kipu kyllä lievenee ajan saatossa🙏🙏🙏
- Anonyymi00041
Kertoisit
- Anonyymi00042
Eipä täällä viitsi muita henkilökohtaisia asioita kirjoitella.🙏🙏🙏
- Anonyymi00043
Pieni vinkki olisi kiva
- Anonyymi00044
No nuoruuden suhteisiin mm. Ja monen moista kokemusta kokeneena antaa minulle uskoa seisoa kirjoitusteni takana🙏🙏🙏
- Anonyymi00045
Surullisin lopetus suhteelle on, kun molemmat rakastaa vielä toisiaan. Se ei unohdu koskaan.
- Anonyymi00046
Olet täysin oikeassa.
- Anonyymi00047
Ei tuollainen suhde myöskään lopu koskaan. Se odottaa hetkeä jolloin se alkaa uudelleen yhdistäen sielunkumppanit yhteen.
- Anonyymi00048
Tuohon en osaa vastata,koska ei ole niin käynyt...mutta nuorena ,kun erottiin ja kohta kokeiltiin uudelleen ,niin ei se siitä parempaan muuttunut...siitä on noin 30.vuotta ja edelleen joskus mietin , että onko hänellä kaikki ok..vaikka ei ole nykyisessä elämässä valittamista itselläni🙏🙏🙏
- Anonyymi00049
Ne oli niitä nuoruuden juttuja, mutta aikuisena kaikki on toisin.
- Anonyymi00050
No varmaan niinkin.
- Anonyymi00051
No varmaan niinkin.
- Anonyymi00052
Tuollaisen suhteen loppuminen ei unohdu koskaan ja varmaan vanhoilla päivillä tulee miettineeksi "entä jos olisi mennyt toisin". Surulliselta kuulostaa ja eihän tuollaisesta toivu täysin koskaan.
- Anonyymi00053
Kuuntele neon 2 polku.🙏🙏🙏
- Anonyymi00054
Kuuntele Ahti, Väärään aikaan🙏🙏
- Anonyymi00055
Kuuntele Ahti Väärään aikaan
- Anonyymi00056
Kuuntelin 😔🙏 tsemppiä tähän viikkoon🙏🙏🙏
- Anonyymi00057
Jotkut koskettavat sydäntäsi niin mitä kukaan ennen ei ole tehnyt elämäsi aikana. Tavalla, joka ei unohdu koskaan vaan hän pysyy sydämmessäsi loppuun saakka, vaikkei kulkisikaan rinnallasi.
- Anonyymi00058
Ehkäpä on hyvä päästää irti vaikkei se täysin onnistukkaan.elämä kun on joskus niin yksinkertaisen monimutkainen🙏🙏🙏
- Anonyymi00059
Oletko päästänyt?
- Anonyymi00060
Niin hyvin kun vain olen osannut..mulla on ihan hyvä olla.
- Anonyymi00061
Samoin, mutta aika ajoin haikeus valtaa
- Anonyymi00062
Nyt kun tulee juhannus,niin ehdotan, että lähdet ulos ja avaat silmäsi elämälle..luin kaikki nämä viestit ja mulla on tunne ,että kaikki sujuu hyvin....tee vaikka jotain mitä et normaalisti tee tai mene paikkaan tai tapahtumaan mikä poikkeaa normaalista elämästäsi.🙏🙏🙏
- Anonyymi00063
Tarkoitus on.
- Anonyymi00064
🙏🙏🙏hyvä juttu...oletko tykännyt näistä meidän keskusteluista 🤔minä olen 👍🙏🙏🙏
- Anonyymi00065
Kyllä
- Anonyymi00066
Kiitos 👍 toivottavasti tulee kiva viikonloppu🙏🙏🙏
- Anonyymi00067
Oletko sinä? Toivon sinulle hyvää viikonloppua
- Anonyymi00068
Joo,tykkään tästä keskustelusta.🙏🙏🙏
- Anonyymi00069
Kiva kuulla.
- Anonyymi00070
Tänään on ohjelmassa Virtain juhannuarkkinat..perus grillailua ja nauttimista kivasta säästä 🙏🙏🙏
- Anonyymi00071
Sää on upea ja rentoilua
- Anonyymi00072
Nyt kun aikaa on kulunut niin kuinka voit sinä joka aloitit tämän ketjun t.🙏🙏🙏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494