http://www.hs.fi/ulkomaat/a1443674598162
"Ampujan nimen paljastuttua tiedotusvälineet alkoivat kiivaasti selvittää hänen taustojaan. - - CBS:n mukaan ampuja oli ilmoittanut verkkosivuillaan olevansa uskonnoton."
Varmistusta tähän?
USA:n kouluampuja uskonnoton?
6
60
Vastaukset
Kommenteissa tätä spekuloidaan. Joku kirjoittaa "Tarkalleen ammuskelija kertoi nettiprofiileissaan näkemystensä olevan 'Pagan, Wiccan, Not Religious, but Spiritual' - -"
- korjaussarja
Ilmeisesti ollut ainakin jollain hengellisellä (spiritual) deittisivustolla. Tuskin ateisti, muttei minkään valtauskonnonkaan mukaisesti uskova.
Kaikenkaikkiaan vaikuttaa väkivaltaa ihannoineelta tyypiltä, fanituslistalla niin natsit kuin IRA:kin, jotka molemmat pohjaavat uskontoon.
Uskonnollisesta vakaumuksesta riippumatta, häiriintynyt, väkivaltaa ihannoinut tyyppi Käsitin että 'Pagan, Wiccan, Not Religious, but Spiritual' - -" oli listattu deittisivulla kohtaan mitä odottaa kumppaniltaan. Omasta näkemyksestään hän oli listannut "Not Religious; Not Religious, but Spiritual" ja hän kuului samalla sivustolla ryhmään "magick and occult"
- Selkee.juttu
Muistuttaa katsomukseltaan vaparia.
- Mäkeläinen
Siis vapari on käynyt kristittyjen kimppuun tappamistarkoituksessa? Oliko tämä se sama, joka lehtitietojen mukaan oli kysynyt ennen ampumistaan, oliko henkilö kristitty?
Sama tyyppi, mutta ei vaikuta olevan vapari.
(Kuka ateisti sanoo että joku, kristitty tai ihan kuka tahansa, näkee kohta jumalan?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913