http://www.hs.fi/ulkomaat/a1443674598162
"Ampujan nimen paljastuttua tiedotusvälineet alkoivat kiivaasti selvittää hänen taustojaan. - - CBS:n mukaan ampuja oli ilmoittanut verkkosivuillaan olevansa uskonnoton."
Varmistusta tähän?
USA:n kouluampuja uskonnoton?
6
90
Vastaukset 6
Kommenteissa tätä spekuloidaan. Joku kirjoittaa "Tarkalleen ammuskelija kertoi nettiprofiileissaan näkemystensä olevan 'Pagan, Wiccan, Not Religious, but Spiritual' - -"
- korjaussarja
Ilmeisesti ollut ainakin jollain hengellisellä (spiritual) deittisivustolla. Tuskin ateisti, muttei minkään valtauskonnonkaan mukaisesti uskova.
Kaikenkaikkiaan vaikuttaa väkivaltaa ihannoineelta tyypiltä, fanituslistalla niin natsit kuin IRA:kin, jotka molemmat pohjaavat uskontoon.
Uskonnollisesta vakaumuksesta riippumatta, häiriintynyt, väkivaltaa ihannoinut tyyppi Käsitin että 'Pagan, Wiccan, Not Religious, but Spiritual' - -" oli listattu deittisivulla kohtaan mitä odottaa kumppaniltaan. Omasta näkemyksestään hän oli listannut "Not Religious; Not Religious, but Spiritual" ja hän kuului samalla sivustolla ryhmään "magick and occult"
- Selkee.juttu
Muistuttaa katsomukseltaan vaparia.
- Mäkeläinen
Siis vapari on käynyt kristittyjen kimppuun tappamistarkoituksessa? Oliko tämä se sama, joka lehtitietojen mukaan oli kysynyt ennen ampumistaan, oliko henkilö kristitty?
Sama tyyppi, mutta ei vaikuta olevan vapari.
(Kuka ateisti sanoo että joku, kristitty tai ihan kuka tahansa, näkee kohta jumalan?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459