Olen pettänyt vaimoani

vainkuusikertaa

kuusi kertaa, enkä ole jäänyt kertaakaan kiinni. Hyvältä tuntunut joka kerta.

37

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet himojesi orja. Häpeä

      • esimerkkinäesim

        Toi on totta, ihmisen ei ole pakko antaa himojen hallita itseään. Eihän ihmiset kaupassakaan kulje syömässä hyllyistä ruokaa nälkäisinä, vaan kiltisti keräävät kärryihin, maksavat, kuljettavat kotiin ja omassa keittiösään laittavat ruokansa. Eivätkä änkeä naapurienkaan jääkaapeille ahmimaan.


      • esimerkkinäesim kirjoitti:

        Toi on totta, ihmisen ei ole pakko antaa himojen hallita itseään. Eihän ihmiset kaupassakaan kulje syömässä hyllyistä ruokaa nälkäisinä, vaan kiltisti keräävät kärryihin, maksavat, kuljettavat kotiin ja omassa keittiösään laittavat ruokansa. Eivätkä änkeä naapurienkaan jääkaapeille ahmimaan.

        Nälkäsenä ei kannata mennä kauppaan koska ostaa herkemmin herkkua vaikka ei ole syytä juhlille. En ole koskaan nähnyt että syödään suoraan kaupanhyllyltä.

        Joskus kun lapsen välipala jäänyt ja kauppareissu alussa, olen punninnut banaanit ja antanut banaanin( tertusta )lapselle syötäväksi.
        Mutta teinkö väärin kyseessä kuitenkin vuoden ikäinen. Muutaman vuoden vanhempi lapsi ymmärtää odottaa ja tein vain muutaman kerran että ei ollut tapana


    • Veikkaukseni on, että olet komea....
      Naisia kiinnostaa vain ulkonäkö, sekä lompakko..
      :)

      Näin ollen voit tehdä mitä tahdot..

      • sixshot

        Se on hyvinkin näin. Tyrkyttävät itseään, eihän sitä nyt kunnon mies kieltäydy naiselle.


      • koskaitseoletlompakosta

        Luulet noin koska sua kiinnostaa vain naisen varallisuus ja ulkonäkö.

        Naisia kiinnostaa ihan muut asiat, kuten esim. kiltteys ja huomaavaisuus. Miksi luulet muuten Auervaarojen ja muiden sellasten menestyneen, hehän ovat ns tyhjätaskuja, mutta he osaavat olla alussa kilttejä ja huomaavaisia naisille.


    • heheoot

      vaimosi on pettänyt sua 12 kertaa

      • sixtimes

        No eipä ole hänkään sitten jäänyt kiinni.


    • Pökköä-pesään

      No hieno homma. Jatka samaan malliin!

    • kukajäimieleen

      milainen nainen heistä on ollut paras? Ja miksi? Onko sulla nyt ketään kiikarissa, jonka kanssa haluaisit sänkyyn?

      • VAIMOvastaa

        mun Mies !


    • naisellinen_nainen_

      Itse erosin pettävän miehen takia, nyt niitä pettäviä miehiä olisi tyrkyllä vuoteeseeni kun olen sinkku. Elämä on!

      • naisellinen_nainen_

        No yhden olen päästänyt- eikä huono ollutkaan :)
        Saman ikäinen, kuin itse, ja komea, ja kookas ;) ja taitava. Harmi, että oli varattu. Mutta ei ilmeisesti onnellinen parisuhteessaan ;)


      • naisellinen_nainen_ kirjoitti:

        No yhden olen päästänyt- eikä huono ollutkaan :)
        Saman ikäinen, kuin itse, ja komea, ja kookas ;) ja taitava. Harmi, että oli varattu. Mutta ei ilmeisesti onnellinen parisuhteessaan ;)

        Hyh Hyh...


      • Risto_ kirjoitti:

        Hyh Hyh...

        Olen samaa mieltä jotain rajaa.


    • jokanaisenunelmapuoliso

      Hienoa. Oot kyllä taitava.

    • sittenkun_

      Missä iässä mies lopettaa pettämisen? Siinä iässä, kun Viagrakaan ei enää auta ;)

      • kunsittenkin

        Ja naisilla kun liukkarikaan ei kostuta pillua ja on kuin kuiva aavikko vain.


      • ainonkosteasenverran
        kunsittenkin kirjoitti:

        Ja naisilla kun liukkarikaan ei kostuta pillua ja on kuin kuiva aavikko vain.

        eli haudassa nainen vasta lopettaa :)


    • Kokenutsen

      Sun tunnollahan nuo on.. Kun paljastuu, tulee iso kriisi.

      • hkgkjl

        Hyviä muistoja vain.


      • Kokenutsen
        hkgkjl kirjoitti:

        Hyviä muistoja vain.

        Mitä tarkoitat?


      • Sitätarkoitti
        Kokenutsen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Sillä ei ota heijari enää eteen. Nyt on vain muistot.


    • halut_on

      Mitähän tänkin jutun oli tarkoitus viestiä? En ole pettänyt toista koskaan fyysisesti. Täs voin sanoa että henkisesti olen nyt. Ja voisin tämän toisen kanssa fyysiselle tielle lähteä. Mutta sitä mulle tuskin suodaan.

    • sitäkaionkin

      Alotus vaikuttaa provolta.

      • SiddhartaZenGarden

        Eiköhän. Henkilö, joka olisi valinnut tuon elämäntavan ja viimeisen päälle salailun - onhan niitä kaikenlaisia - tuskin jakaisi asiaa varmuuden vuoksi koko internetin kanssa.

        Gigaitsekkyys vetoaa aina trollina, eli narsistin oloista trollia ruokitaan aina hyvin. Eikä mikään ihme, koska se onkin tunteita herättävää... tuleehan noihin joskus itsekin vastailtua edes välittämättä, onko se totta vai ei.


    • Enjymmärrä

      Mitä kiksejä saat, kun pitää se täällä huudella?
      Ketä luulet tuon asian kiinnostavan?
      Onko nimesi Urpo?

      • otarikkasilmästäsi

        Urponjutut näköjään kiinnosti sinuakin.


    • Herää_pahvi

      Ole mies ja ota vaimostasi ero. Tuossa ei ole mitään järkeä ja loukkaat vain toista ihmistä. Vielä sellaista ihmistä joka välittää sinusta.

    • oleihmisiksivaan

      Jatka samaan malliin vaan. Elämää tämä vain on. Niin kauan kun seisoo niin pitää pehmentää se kuumassa uunissa ja laueta.

    • mulkkumooses

      Voi sua munamies jussi. Oletko huomannut että mähän annoin vähän muutaki ko toosaa kirveleekö vaimos huomaa mokoman pikkujutun ennen pitkää.

    • pilluuhansevaanon

      Kondoomia käyttänyt ja rojut säkkiin heittänyt. Melkein sama kun käteen vetelis.

    • Ethänvaan

      ole unohtanu muutamaa pistoa listaltasi? Vai oliko ne niin kehnoja panoja, että niitä ei lasketa?

      • pumpthepimppa

        Eihän seksi ollut kuin pussien tyhjennystä varten.


    • niinsemetsävastaa..._

    • janarsistitkiittää

      Lortot jakaa

      • parempaatietoasul

        sähän sen tiedät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe