Olen tissimiehiä.....
<3
http://www.ntoing.com/PhotoGallery/Posts/b67e5044-3688-41dd-8fc9-effcd241e3d1/1962014/13_2014619172436935_big.jpg
Hyvä pyllykään ei ole huono asia...
Risto on nimeni........
42
268
Vastaukset
- oletsika
Tiesitkö että voit noilla jutuillasi ajaa pienirintaisen naisen masennukseen ja itsemurhaankin asti, jos suhde/tutustuminen estyy pelkästään tissien koosta johtuen. Ellei se siten sun tarkoitus olekin, saada toinen itsetuhoiseksi ja tappamaan itsensä.
- oletkokysynytikinä
Risto_ kirjoitti:
Lol....
Annekin on pikkutissi......
Enkä voi elää ilman...Miltä luulet että Annesta tuntuu noi sun jutut? Naurat vaan kaikelle. Miltä luulet että naisesta tuntuu se että mies kuolaa isojen tissien perään kun naisella itsellään on pienet?
oletkokysynytikinä kirjoitti:
Miltä luulet että Annesta tuntuu noi sun jutut? Naurat vaan kaikelle. Miltä luulet että naisesta tuntuu se että mies kuolaa isojen tissien perään kun naisella itsellään on pienet?
Mitä sä syyllistät...
Olen mukava ja kiltti mies..
<3- toisaalta
se on kumma että pienirintaiset naiset ottavat tosissaan vain isoista rinnoista pitävät miehet. tuntuu että pienirintaiset naiset hakevat negatiivista huomiota ja pitävät enemmän miehistä jotka antavat negatiivista huomiota.
meitä on paljon joiden mielestä pienet rinnat ovat todella kauniit ja haluttavat. pienten rintojen viehättävyys ei ole vain rintojen koossa, jostain syystä pienirintaiset naiset ovat viehättäviä tavalla jota muissa naisissa ei ilmene.
mm sellaisia tapauksia on paljon joissa julkisuudessa esiintyvä pienirintainen nainen on päättänyt suurentaa rintansa koska ei kelpaa isoista rinnoista pitäville miehille. siitäkin huolimatta että tuhannet pienirintaisista naisista pitävät ovat tehneet kaikkensa että nainen tietäisi olevansa kaunis pienirintaisena ja pilaavansa sen aidon kauneuden implanteilla.
Tykkään isoista, niin kuin kaukaisella exällä....
http://www.writtalin.com/wp-content/uploads/2014/06/Screen-Shot-2014-06-05-at-7.33.51-PM-493x350.jpg- nimimerkitönkirjottaja
Sun kannattaa ajatella välillä asioita toistenkin ihmisten kannalta, eikä aina vain itseäsi. Viestisi on kuin vastaus äidille joka yrittää kieltää jotain, tosi lapsellinen suhtautuminen sulla.
nimimerkitönkirjottaja kirjoitti:
Sun kannattaa ajatella välillä asioita toistenkin ihmisten kannalta, eikä aina vain itseäsi. Viestisi on kuin vastaus äidille joka yrittää kieltää jotain, tosi lapsellinen suhtautuminen sulla.
Kuten haluatte ylhäisyys..
<3
- Kehitäitseäsikakara
Tissit ja perseet vaan mielessä. Kuka nainen haluaa noin pinnallista ja lapsellista "miestä" helmoihinsa roikkumaan?
- kysymysvaan
Onko sulle Risto joskus käynyt niin että joku nainen on haukkunut sun kullia ja toivonut saavansa isompaa kuten jollain exällä oli ollut, koska noi sun jutut kuulostaa jotenki vittuimaisilta. Et kai oikeasti voi olla olla tommonen ?
- PikkuLikka
Mut on kerran jätetty tissien koon takia, liian pienet. Tuli seksuaalisesti täysin kastroitu olo, enkä usko enää ikinä kelpaavani kenellekään, tai voi luottaa keneenkään. Ole vaan rauhassa tissimies, mut kannattaa tosissaan miettiä, mitä kenellekin ääneen sanoo.
- suruisa_hörhö
Sama, mutkin on jätetty rintojen pienuuden takia monta kertaa. Yks on ns. jättänyt jopa muutaman kerran niiden takia, vaikka ei sen kanssa seurusteluun asti päästykään.
- suruisa_hörhö
Toikin sama mulla, tullut olo ettei kelpaa kellekään rintojen takia ja tietää että kaikki haluaa vaan isot rinnat naisella.
suruisa_hörhö kirjoitti:
Sama, mutkin on jätetty rintojen pienuuden takia monta kertaa. Yks on ns. jättänyt jopa muutaman kerran niiden takia, vaikka ei sen kanssa seurusteluun asti päästykään.
:(................
- PikkuLikka
Risto_ kirjoitti:
Provo....
Ei ikävä kyllä ollu provo. Vitun idiootti.
- PikkuLikka
Risto_ kirjoitti:
Suo anteeksi...
:)No okei, tän kerran.. idiootti. :D
- neuvosulle
Risto_ kirjoitti:
Suo anteeksi...
:)Sun kannattaa pyytää ensin Annelta anteeksi, ei tuntemattomilta.
neuvosulle kirjoitti:
Sun kannattaa pyytää ensin Annelta anteeksi, ei tuntemattomilta.
En voi pyytää, koska hän ei puhu minulle...
Olen hyvin onneton mies...
- sovinisteillekenkäähähä
Minä taas jätän muille naisille tisseistä ja pyllyistä jauhavat ajanhukkamiehet.
Ukkoseni tykästynyt "pepustani" pojastani tulee "tissipoika"
Poikaani ruokin pitkälle 3v joten rinnat taitaa olla hänelle tärkeät. Mutta eivät rintani täydelliset ole että eipä sitä varmasti riipat haittaa aikuisena kun leidin itselleen valitsee.Eihän kukaan voi käsittää joskus se on vain kaunista, ei pakollista tai pinnallista. Itselläkin oli vaikea tajuta eroa taiteellisen kaunista kuin oman puolison ihailua.
- Seolet
Nämä tiedetään Ripatti.
- elluhallo
Risto
Kunnon mies tykkää tisseistä
Ja pepusta
Itse tykkään liteestä vatsasta
Miehelläkin täytyy olla hyvä pepa
Tietenkin leveät hartiat jee- MiksetMeneTöihin
Risto_ kirjoitti:
Huomenta ElluHallolle....
https://pbs.twimg.com/media/BZ4jl3sCUAE-Jmy.jpgtäällä vietät kaiken aikasi? :D
MiksetMeneTöihin kirjoitti:
täällä vietät kaiken aikasi? :D
Olen saikulla......
Ja tänään psykiatri....
<3
- omavalta
Koskas olet viimeksi livenä Risto tissit nähny?
- taitaapiollaanneite
Mie veikkaan että risto on nainen. Kirjoitus tyyli on naisen.
taitaapiollaanneite kirjoitti:
Kuten haluatte....
- omavalta
taitaapiollaanneite kirjoitti:
Enpä ole naisen käsialaa täällä tunnistanut, paitsi omani. Turhaa yrittää kussettaa.
- 1912
Minäkin olen tissimies. Eikä siinä mitään. Tosin, jos nyt uudelleen katselisin vaimoa niin pienirintaisen valitsisin. Teineillä joilla on isot rinnat tuppaa rasvaa kertymään muita enemmän. Ja kun elämää on vielä 30 jälkeenkin niin...
- moniasiavaikuttaa
Älä yleistä. Ei rintojen koko ole pelkästään lihavuudesta tai laihuudesta kiinni. Joillakin on luonnostaan suuremmat rinnat. Liikunnalla ja enemmänkin hyvällä ryhdillä pystyy myös vaikuttamaan rintojen näköön. Hyvä ryhti on muuten merkittävä tekijä, joka ehkäisee suurempia niska-hartiaseudun vaivoja myös, olen itsekin tämän huomannut. Mutta tietysti kyllähän rintoihin jonkin verran rasvaa elimistössä tarvitaan, aivan olemattomalla rasvapsrosentilla ei rintoja varmasti ole.
- omavalta
Liian isot olisi kamalat. Vaikea juosta. Itsellä ei edes isot ole mutta silti joskus tuntuu juostessa liikaa. Tukiurheiluliivit voisi olla hyvät
- moniasiavaikuttaa
Komppaan tätä. Kyllä liikkuessa tarvitsee todella tukevat liivit, mutta muutoinhan niillä liiveillä ei ihan tutkimustenkaan mukaan ole oikeasti merkitystä. Eli toisin sanoen, toisin kuin luullaan niin esimerkiksi rintojen veltostumiseen tai veltostumattomuuteen normioloissa ei rintaliiveillä ole sen suurempaa merkitystä. Toki ne saavta olon mukavaksi ja onhan kivan näköiset tukevat liivit kivat päällä.
- EivaikutaHyvältä
Annelle terveisiä parin vuoden takaa...
:/ - Anonyymi
2015 vuodelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511