popstars bändit

mii

mix ihmees pitää tollasii bändejä ees kyhätä ku ei ne ees kestä kauaa.. kuten ei gimmelkää.. ja sitä paitsi, mä ainakin annan enemmä arvoo sellasel bändil joka on koottu itse ja biisit on tehty ite.. tämä on siis vain medialle tekemistä lisää ku kyhätään tälläne bändi mist saa kirjottaa kaikkee shittii "rene sitä rene tätä" .. blaahh...

8

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppecke

      Olen kanssasi samaa mieltä tästä bändi asiasta.

      • niinpä niin

        Täsmälleen niin


      • ...joku...
        niinpä niin kirjoitti:

        Täsmälleen niin

        Musta noissa lauluskaboissa ei oo silleen mitään järkee, mutta onko muka silleen et jos tekee biisit itte ja on koonnu bändin itte niin se ois jotenki parempi ku joku tollanen skabasta tullu tähti/bändi? Onko sillä mitään välii jos vaik Index:in biiseist pidetään (en sano nyt sen takia että itse jotenki pitäisin niistä...mä en oikeen välitä siitä) ja sit jonkun sellasen bändin joka on tehny biisit itte ja koonnu itte ittensä ja siitä ei sitte pidetäkkään niin onko se sitte muka jotenki arvostutempi? Musta silleen ei oo mitää välii tuleeko bändi skabasta vai onko ne itte koonnu ittensä kunhan se musa vaan kolahtaa, mut nyt Index:in musa ei oikeen kolahatnu, mutta ne jotak tykkää niin antaa tykätä!


    • juu

      Näinhän se on

    • dolls-love

      Rene on musta koko popstarssin paras juttu se on söpö, söpö, söpö´, ihana ja hyvä laulaan se vois ruveta laulaa yksin... ja must kans Gimmelin Jenni on tosi hyvä nytteki se on tehny laulun esim. Antti Tuiskun ja Pikkug:n kanssa ottakkaa kantaa tähän asiaa nyt se asia siis tulee: jos sä itte oisit laulaja ni oisko kiva jos sua haukutaan koko ajan eli lopettakaa se HETI

      • mie

        jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...


      • Nimetön
        mie kirjoitti:

        jos joku laulaja on söpö niin ei se siitä hyvää laulajaa tee...

        siis tekee ei sil musiikil oo enäää nii välii jos se on söpö


    • ihmeessä

      pitää noita bändejä koota VÄKISIN ja AIVAN MITÄTTÖMISTÄ JA OSAAMATTOMISTA LAULAJISTA??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe