mietikkää vähä itteenne...!!

iha normaali likka..

hei miettikää ny vähä itteenne...!!!eiks teil oo parempaa tekemistä ku haukkuu julkkiksia??esim popstarssin poikia!tuntuu ku oisitte niille kateellisii!mun mielestä te vaa kyyläätte kaikkie julkkiste vikoi vaik ite oisitte samanlaisia!koittakaa ny vähä ajatella ja viel v****maisempaa on se et te viel tuotte ne teijä huonot mielipiteenne julki tälläsille palstoille...siis jos ootte sitä mieltä et ne ei osaa laulaa tai et ne ei oo hyvän näkösii nii niitä ei tarvii tänne kirjottaa ja sama o nois juoruis mitä te tänne laitatte!!miettikää nyt jo vähä itteenne ja vaik sitä et mitä teis on vikana!

9

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin tyttö

      joo mää oon sun kaa ihan samaa mieltä!!!miks pitää arvostella jotain julkkiksii??no ne ei välttämättä oo mitään täydellisiä..mutta kuka ois??kannattais pikkusen miettiä ennenkun rupee arvosteleen muita!!!!hei ihmiset kattokaa peiliin!!!!!

      • joku vaan

        On ihan täysin turhaa tommoiset kilpailut siis silloin ansaitsee taputukset jos pääsee huipulle muuten kuin jonkun hömppäohjelman takia


        p.s olen siis aikalailla erimieltä


    • en oo seurannu popstarseja....

      Eikö nämä palstat ole tarkoitettu juuri sitä varten, että ihmiset saavat kirjoittaa mielipiteitänsä.. Ja jos joidenkin mielestä joku ei osaa laulaa niin sillon se vaan on niin..kaipa sen saa tänne kirjottaa.. Sitä paitsi negatiivisesta palautteesta saa eniten irti ja on helpompi kehittyä entistäkin paremmaksi.

      • Nimetön

        nii kyllähä niihi palstoihi saa kirjottaa just siitä et jos joku ei osaa laulaa mut lukisit välil et mitä muuta paskaa sinne o laitettu!


    • sahram

      niin mitä ite just kirjotat palstalle sitä paitsi haukuin just "julkkist" ekan kerran elämässäni. koska muut pändit on ihan hyvii mut indx on kauhee enkä jaksa kuunnella sitä otin vain kantaa

      • Nimetön

        nii kyllä niihi saa kantaa ottaa mut ne tyypit jotka haukkuu vaa bändei koko aja nii se o just iha outoo....eikö ne tajuu et se ei hyödytä yhtää mitää jos niitä näillä palstoilla haukkuu muille....vois vaik lähettää fanipostii niille tyypeille nii ne vois koittaa parantaa bändiää....


      • Jooo
        Nimetön kirjoitti:

        nii kyllä niihi saa kantaa ottaa mut ne tyypit jotka haukkuu vaa bändei koko aja nii se o just iha outoo....eikö ne tajuu et se ei hyödytä yhtää mitää jos niitä näillä palstoilla haukkuu muille....vois vaik lähettää fanipostii niille tyypeille nii ne vois koittaa parantaa bändiää....

        Eikö tällaiset keskustelupalstat ole tehty juuri sitä varten, että ihmiset sais kertoo asioista omia mielipiteitään...jopa kriittisiä sellaisia?!

        Kyllä minun mielestä on paljon mielenkiintoisempaa lukea kirjoituksia, jossa esitetään myös kriittisiä mielipiteitä...kunhan ne on hyvin perusteltuja. Ainahan sitä voi kirjoittaa puolustavan kirjoituksen, jos on sitä mieltä, että toinen kirjoittaja on hakoteillä kommenteissaan.

        En minä ainakaan jaksas tätä lukea, jos täällä ois vain pelkästään tälläisiä...Se on ihana tai söpö tai laulaa hyvin...tyyppisiä kommentteja. Eihän sellainen ole mielenkiintoita tai rakentavaa?!


    • Jani

      No.. kyll Erick osaa hei, kattokaa

      www.erickjon.com

    • man-legally

      menee 11 - 12 vuotta vielä niin reneestä.arista.jacksonista tulee 2000-l rock and roll band. rene on janne ödner.ari pave maijanen ja jackson on dave lindholm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe