Alkuun tahdon sanoa, että minulla ei ole mielenterveys ongelmia olen vain lopen väsynyt sekä neuvoton ja tahdon painottaa, että olen TOSISSANI tässä asiassa vaikka voi kuulostaakin hieman oudolta..
Kaipaatko sijaiskärsijää tai syntipukkia jonka harteille sysätä kaikki paska? Tahdotko purkaa pahaa oloasi henkisesti tai fyysisesti, nöyryttää tai häpäistä? Toteuttaa sairaat fantasiasi esim ulostamalla päälleni tai juottamalla virtsaasi? Teen rahaa vastaan lähes mitä vain päähäsi juolahtaa, paitsi en ala kenenkään seksiorjaksi tai tee mitään mistä voi henki lähteä. Toki kipua tuottavia asioita voidaan tehdä kunhan henki säilyy.
Julkinen häpäisy/nöyryytys on kanssa sellainen juttu johon en mielelläni lähde..Hiven on vielä itsekunnioitusta tai arvostusta jäljellä kaipa sekin tarpeeksi suurella raha summalla saadaan pois.
Jos kaipaat jonkun hoitamaan vaaralliset tai likaiset hommasi, niin sekin käy. Vain mielikuvitus on rajana. Joten kaikkea saa ehdottaa niin katsotaan mitä keksitään.
Olen siis parikymppinen miehenalku joka on todella pahassa rahapulassa ja kaikki keinot on koitettu ja käyty läpi tämä on viimeinen oljen korsi saada laskut maksettua ja selvitä hengissä.
Lähetä ehdotuksesi spostilla : [email protected]
Rahasta mitä vaan
uupunut
3
181
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810708/pihtiputaalla-kummittelee rupeatko minun asianajajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662