Alkuun tahdon sanoa, että minulla ei ole mielenterveys ongelmia olen vain lopen väsynyt sekä neuvoton ja tahdon painottaa, että olen TOSISSANI tässä asiassa vaikka voi kuulostaakin hieman oudolta..
Kaipaatko sijaiskärsijää tai syntipukkia jonka harteille sysätä kaikki paska? Tahdotko purkaa pahaa oloasi henkisesti tai fyysisesti, nöyryttää tai häpäistä? Toteuttaa sairaat fantasiasi esim ulostamalla päälleni tai juottamalla virtsaasi? Teen rahaa vastaan lähes mitä vain päähäsi juolahtaa, paitsi en ala kenenkään seksiorjaksi tai tee mitään mistä voi henki lähteä. Toki kipua tuottavia asioita voidaan tehdä kunhan henki säilyy.
Julkinen häpäisy/nöyryytys on kanssa sellainen juttu johon en mielelläni lähde..Hiven on vielä itsekunnioitusta tai arvostusta jäljellä kaipa sekin tarpeeksi suurella raha summalla saadaan pois.
Jos kaipaat jonkun hoitamaan vaaralliset tai likaiset hommasi, niin sekin käy. Vain mielikuvitus on rajana. Joten kaikkea saa ehdottaa niin katsotaan mitä keksitään.
Olen siis parikymppinen miehenalku joka on todella pahassa rahapulassa ja kaikki keinot on koitettu ja käyty läpi tämä on viimeinen oljen korsi saada laskut maksettua ja selvitä hengissä.
Lähetä ehdotuksesi spostilla : [email protected]
Rahasta mitä vaan
uupunut
3
269
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810708/pihtiputaalla-kummittelee rupeatko minun asianajajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292312Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211044
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730