Alkuun tahdon sanoa, että minulla ei ole mielenterveys ongelmia olen vain lopen väsynyt sekä neuvoton ja tahdon painottaa, että olen TOSISSANI tässä asiassa vaikka voi kuulostaakin hieman oudolta..
Kaipaatko sijaiskärsijää tai syntipukkia jonka harteille sysätä kaikki paska? Tahdotko purkaa pahaa oloasi henkisesti tai fyysisesti, nöyryttää tai häpäistä? Toteuttaa sairaat fantasiasi esim ulostamalla päälleni tai juottamalla virtsaasi? Teen rahaa vastaan lähes mitä vain päähäsi juolahtaa, paitsi en ala kenenkään seksiorjaksi tai tee mitään mistä voi henki lähteä. Toki kipua tuottavia asioita voidaan tehdä kunhan henki säilyy.
Julkinen häpäisy/nöyryytys on kanssa sellainen juttu johon en mielelläni lähde..Hiven on vielä itsekunnioitusta tai arvostusta jäljellä kaipa sekin tarpeeksi suurella raha summalla saadaan pois.
Jos kaipaat jonkun hoitamaan vaaralliset tai likaiset hommasi, niin sekin käy. Vain mielikuvitus on rajana. Joten kaikkea saa ehdottaa niin katsotaan mitä keksitään.
Olen siis parikymppinen miehenalku joka on todella pahassa rahapulassa ja kaikki keinot on koitettu ja käyty läpi tämä on viimeinen oljen korsi saada laskut maksettua ja selvitä hengissä.
Lähetä ehdotuksesi spostilla : [email protected]
Rahasta mitä vaan
uupunut
3
265
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810708/pihtiputaalla-kummittelee rupeatko minun asianajajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381