Olen seurannut maaliskuusta alkaen Suomi24-Ikaalinen-palstaa. Huomasin varsin äkkiä, että palstalla on jankattu samoja hämmentäviä tapauksia ja asioita jo vuositolkulla. Kaikki tämä on lähinnä yhden ja saman henkilön aikaansaannosta. Hän on toistuvasti provosoinut muita ikaalislaisia, minkä johdosta suurin osa palstan kirjoituksista käsittelee hänen elämäänsä ja tekojaan. Erityisesti hän on saanut mainetta lukuisilla tapauksilla, joissa hän on syystä tai toisesta ulostanut jonkun autoon.
Minusta tämä henkilö, jota tuttavallisesti nimitetään Jampeksi, ansaitsisi jonkinlaisen kunnianosoituksen tästä huomattavasta panostuksesta Suomi24:n ihmeelliseen maailmaan. Tiedän, että monet ikaalislaiset seuraavat palstaa juuri hänen takiaan, ovat seuranneet jo vuosia. Hän on todellinen menestystarina, Ikaalisten oma poika.
Etkö vakuuttunut? Siinä tapauksessa kehotan sinua ottamaan itse selvää Ikaalisten palstan meiningistä. Em.henkilö esiintyy suoraan tai epäsuoraan luultavasti jokaisessa keskusteluketjussa, joten kuva hänestä muodostunee äkkiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/pirkanmaa/ikaalinen
Ikaalisten palstalla sisua riittää.
4
78
Vastaukset
- markansaari
Mitä snää tänne kirjoitat?. Ekkös sää muuttanu Kotkaan jo ajat sitte. Pysy siä.
En ole eläissäni asunut Kotkassa! Olen aiemmin asunut Kauhajoella ja nykyään Ikaalisissa.
- ikaalilainen
Toivottavasi muutat pian pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779