Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hintavertailumainokset huonontaa kaupantekoa

Jannevaan22

Tori.Fi kannattaisi poistaa moiset hintavertailumainokset sivuiltaan.
Yksityisen on vaikeampi myydä tuotettaan, kun ihmiset alkavat
vertailemaan uusien ja käytettyjen hintaeroa.
ei hyvä.
Asian kuuluisi olla jokaisen itse tieto hankittavissa, ei noin.
Netin hintavertailu on muutenkin perseestä.
Asiakkaista alkaa tulla pomoja.

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytetyntavaranmyyjä

      Kyllä uusien tuotteiden myyjien luulisi löytävän omat mainospaikkansa ettei tarvitsisi tunkea yksityisten välisiä kauppoja häiritsemään.

      mikä perkeleen tarve se on joka paikassa mainostella jotain vitun verkkokauppa.comia, ikäänkuin se olisi yksityiseltä rikos myydä käytettyä??

      etsisivät perkele omat paikkansa mainoksilleen vai pitääkö alkaa mollaamaan oikein kunnolla näiden mainetta niin kohta ei asiakkaat osta verkkokaupasta mitään.

      sitä saa mitä tilaa.

      tori.fi on tarkoitettu yksityisten väliseen kaupankäyntiin.
      hintaoppaat pois sieltä kiitos!

    • ihmettelijä2015
    • oikeamyyjätässä

      ihmettelen sinunlaisia tyhmiä ihmisiä.

      jos alat itse tekemään kauppaa, et varmasti pidä jos joku idiootti rupeaa vertailemaan hintoja, mikä on sitten sinulta pois eli pakottaa sinut laskemaan
      omia hintojasi.

      Myyjillä tulee olla valta päättää omista hinnoistaan, se on bisnestä.
      menkää te itkupillit itkemään sinne ebayhin ja painakaa kuula kaaliinne.

      • Meitä-on-niin-moneksi

        Nosta niitä hintojasi ihan vapaasti vaan. Mitä hittoa tänne ostajien sekaan tuut itkemään.

        Etkä varmasti ole mikään myyjä, valehtelet. Sinähän kirjoittelet kaikkiin postauksiin noita sekopäisiä ajatuksiasi vain ärsyttääksesi oikealla asialla olevia.

        Ihmettelepä nyt sitten mistä minä tunnen sinut.


    • Suomesta_on_rahat_loppu

      Kyllähän ainakin ennen liikeyritysten näkökulmasta asiakas oli tavallaan pomo, jos asiakkaita ei näy niin liike voi pian laittaa lapun luukulle. Nykyään suurin pomo näyttää olevan sijoittaja, kaikki uhrataan sijoittajan eteen, asiakaskin jää toiseksi sijoittajan edunvalvonnassa.
      Yksityisten kaupankäynnissä esim. tori.fi sen sijaan homma on ehkä tasapeli, myyjä tarvitsee rahaa tai päästä tuotteesta eroon esim. tilanpuutteen takia, ostaja taas haluaa kohtuuhintaan kyseisen tuotteen joten sehän on win-win tilanne jos kauppa syntyy.
      Viime aikoina tosin näyttää että kysyntä on todella vaimeaa, Suomalaisten ostovoima näyttää todella kadonneen kankkulan kaivoon. Nyt ei osteta enää edes käytettyjä tuotteita kirppishinnoilla.

    • eroonerooneroon

      Mua ärsyttää nää jokka vinkuu joka paikas et "tarkoitus päästä tavarasta eroon"...Kyl mulla ku jotain myyn nii on tarkotus saada ihan rahaaki siitä tavarasta, jos haluisin vain eroon nii heittäisin roskiin tai laittaisin lahjotukseen.

    • Asiakas-on-pomo

      Heittäkää roskiin, mitä te tänne tulette valittamaan. Ei niitä teidän romuja kukaan halua.

      Tänne tullaan vinkumaan kun ei kauppa käy, ette tiedä kaupanteosta yhtään mitään, kusipään ketju tää.

      hintavertailut on ihan jees. Vai tulee asiakkaasta pomo, sehän on ollut sitä aina, sinä et vain tiedä kaupanteosta höykäsen pöläystä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe