täysin sontaa

Nimetön

tuntuu aika turhauttavalta meistä vuosia musaa ammatikseen tekevistä kun tällaisest asiasta tietämättömät kukonpojat vie niin sanotusti kermat meidän ammattilaisten kahvista.ja lyödään vetoa niin näitä popstars ja idols-tähtiä ei kukaan muista puolen vuoden päästä,Jani Wickholmia
lukuunottamatta joka tekee omaa mahtavaa musaansa eikä onneks lähteny tähän teinipaskaan mukaan.

8

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se menee

      Mikä turhauttaa, sekö ettette ole pystyneet tekemään biisejä joita kansa mielellään kuuntelee.
      Mitä sillä väliä teille tunnetaanko ne puolenvuoden päästä. Teitä tuskin tunnetaan silloinkaan.
      Älkää narisko, vaan tehkää myyvää musaa (muiden mielestä, ei pelkästään teidän)

    • Muusikon renttu

      ..että suurin osa ihmisistä on keskimääräistä TYHMEMPIÄ. Ja suurin osa ihmisistä kuuntelee valtavirtasontaa, katsovat reality-ohjelmia ja saippuasarjoja. Ja kun he niin tekevät, heistä tulee entistä TYHMEMPIÄ.

      Kuitenkin musiikkiteollisuus on kehittynyt valitettavasti ihmeelliseen tähdenlentoihin keskittyvään kommuuniin, johon kuuluvat myös ne ihmiset jotka ovat siellä tuotannon johtoportaassa. Bisnes on bisnestä. Popstarsit on bisnestä, ei musiikkia. Ja vain ne tyhmät ihmiset, jotka tällaista tukevat ajavat eteenpäin tätä kehitystä. Viisaat ihmiset vedättävät tyhmiä, siksi viisailla on paljon rahaa.

      Ostakaa LIDL:stä, imuroikaa levynne netistä, katsokaa IDOLS:a, mutta siinä tapauksessa älkää missään tapauksessa valittako omien kuukausiansioiden pienuudesta. Kotimaiset laatu-tuottajat kärsii aina, niin myös musiikissa.

      Kyllä ne tähdenlennot unohtuu, ja onhan meillä ammattisoittajilla kuitenkin paikkamme tässä maassa.

      • ...

        Mutta ne, jotka tosissaan viitsivätkin kehua sitä Wickholmia, niin ne eivät ymmärrä paskaakaan nykyajan musiikista, varsinkin, jos ne eivät ole syntyneet 50-60-luvulla! Antti Tuiskuakin kannattavat vain enimmäkseen pikkutytöt, enkä yhtään ihmettele. Mutta jos kuuntelee jotain rockia, teknoa, heviä tai muuta sellaista, on alkanut päästä jyvälle. Räppikin on suljettu pois joukosta, jos mukaan ei lasketa Eminemiä.


    • Turma

      Kuinkahan ne vie teidän kermat jos levy ei myy?

      Sitäpaitsi, kansa ostaa ja kuuntelee mitä haluaa.

      Mutta, älkää huoliko, Gimmelit ja Indx:t kuuluu mielestäni sarjaan Smurffit, pakko tuottaa ja joku hullu vielä kuuntelee.

      Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen ovat kyllä ihan hyviäkin. Hannalla on vielä paljon töitä, mutta potentiaalia riittää.

      Ja älkää olko siitä kateellisia jos joku pääsee toteuttamaan "unelmaansa" "helpon" tien kautta. Kyllä se totuus valkenee heillekin. Ja jos ammattimuusikko ei tee leipäänsä, vika ei yleensä ole muissa.

      Tsemppiä kaikille ja hyvää joulua!

    • joojooo..

      et kuiteskaa oo mikään hyvä muusikko!!! nauran sulle paska-aivo!! noi bändit on surkeita mut niin on varmaa sunkin musiikkis koska et menesty! sillä menestyvät osaa tehdä musiikkia ja pysyy, painotan sanaa pysyy, ihmisten mielessä vuosikymmeniä ja niitten musa muistetaan. ei ne mitään kermoja vie, myönnä vaa olevas surkee, koska oma mokas se on jos et menesty. typerys!

      • Nimetön

        mä olen tienannu leipäni musalla ennekuin indexin,ym jätkät on edes syntyny ja tienaan varmasti sittenkin kun niitä ei kukaan muista ja siitä mä olen ylpee...ja jos meijänlaiset kovan koulun käyneet musahemmot ois katellisia kollegoille tai varsinkaan tällasille tähdenlennoille niin kyl on vale...mutta hyvin näki et täänkin on kirjottanu joku joka ei tiedä mistä puhuu ja taitaa itellä olla oma lehmä ojassa kun noin ketuttaa...


      • Jooo
        Nimetön kirjoitti:

        mä olen tienannu leipäni musalla ennekuin indexin,ym jätkät on edes syntyny ja tienaan varmasti sittenkin kun niitä ei kukaan muista ja siitä mä olen ylpee...ja jos meijänlaiset kovan koulun käyneet musahemmot ois katellisia kollegoille tai varsinkaan tällasille tähdenlennoille niin kyl on vale...mutta hyvin näki et täänkin on kirjottanu joku joka ei tiedä mistä puhuu ja taitaa itellä olla oma lehmä ojassa kun noin ketuttaa...

        Itse en saa leipääni musalla, vaikka olen harrastanut sitä kuitenkin koko ikäni. Hankin varmasti nykyisissä hommissani paremmin, kuin että työskentelisin musa-alalla.
        Silti minun on helppo ymmärtää näitä oikeiden muusikoiden kommentteja, sillä meillähän on yhteinen rakkaus...siis musiikki.
        Sensijaan ihmiset, jotka ovat vain musiikin kuluttajia, eivät ehkä välttämättä ymmärrä, mikä muusikkoudessa todellisuudessa viehättää. He näkevät vain tähteyden. Ehkä heistäkin on coolia keimailla lavalla ison yleisön edessä, saada paljon rahaa ja asua hienoissa hotelleissa.
        Tottaki muusikotkin haluavat menestystä, mutta jos he ajattelisivat puhtaasti ainoastaan näin, niin suomessa ois paljon vähemmän bändejä ja moni nykyään tunnettu bändi/artisti ois jo ajat sitten lyönyt hanskat naulaan!


    • 787

      JOTKA VETÄÄ SELLAISTA OMAA MUSAA < EI MITÄÄN PEPE WILLBERG SKEIDAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe