Interstellar, loistava elokuva!

Ball

Katsoin tuon Interstellar -elokuvan viikonloppuna ja täytyy sanoa, että aivan loistava elokuva, kannattaa katsoa! En lähes koskaan itke elokuvaa katsoessa, mutta tätä katsoessa itkinkin ihan älyttömästi. Kaikinpuolin hyvä elokuva ja hyvää oli myös se, että ei voinut odottaa, mitä elokuvassa tapahtuu, eikä loppua osannut arvata.(Ainakaan minä). Lyhyesti sanottuna loistava ja koskettava elokuva. Katsokaa ihmeessä, ellette ole vielä katsoneet!

Oletko katsonut tuon elokuvan? Oliko hyvä? Tuliko itkettyä?

13

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitu

      Olen katsonut. Pidin kovasti!

    • ei_jatkoon

      Erikoista. Pidän koskettavista elokuvista ja usein itken niitä katsoessani. Mutta Interstellarin nyyhkytysjutut nosti minut raivon partaalle. Että "ei jumalauta, tämmöstäkö paskaaa tulin katsomaan mukaa hyvänä leffana!!!" Meni loppukin fiilis elokuvan katsomisesta ja joka kohdasta löytyi kauheesti paskaaaa.

      Yliarvostetuin elokuva moneen vuoteen.

      • Ball

        Niin no ei kaikki voi kaikesta pitää. En vaan ymmärrä, kuinka ne kohdat sai sinut jopa raivon partaalle, mutta mielipiteensä kullakin :)


    • superaivoroosna

      Oli ihan hyvä, loppuhan oli selvillä jo alussa jos katseli aivot käytössä, ei narikassa. Mua ei itkettänyt pätkääkään.

    • Kylmät_kädet___

      Pidin kovasti ja se pääosan roolisuoritus oli yllättävän hyvä. Täynnä hienoja kohtauksia, kuten se, kun niiden piti hinnalla millä hyvänsä telakoitia siihen täysin hallitsemattomana pyörivään avaruusasemaan, tai muuten olisivat hitaasti kuolleet.

      Dramaattinen musa siinä yhteydessä teki kohtauksesta entistäkin mahtavemman.

      Minusta oli hienoa, että elokuvassa myös opetettiin paljon faktoja avaruudesta. Vaikka itselleni ne oli tyyliin 1 1=2 niin nautin niistä silti. Huippu elokuva.

      • Kk__

      • Kylmät_kädet___

        Vastaavanlaisia oli monta. Kun joutui jättämään perheensä, tämä ja syöksyminen mustaan aukkoon. Kannattaa katsoa elokuva, ennenkuin muita youtube-videoita elokuvaan liittyen, muuten spoilaa elämyksen.


    • Kylmät_kädet___

      Interstellar oli elämys, mutta niin on Gravity-elokuvakin, vaikkakin pienemmässä mittakaavassa. Kaikki tapahtuu Maapallon kiertoradalla, mutta silti mahtava. Sitä paitsi, Gravityn painottoman tilan feikkaus ei enää voi ainakaan parantua. Aivan käsittämättömät erikoisefektit, mutta musa ja draama on kans huippua, kuten interstellarissakin:

      Gravity (2013)
      http://www.imdb.com/title/tt1454468/

      Pakko katsaus tuokin.

    • ty567

      Huono oli, mutta selvästi parempi kuin medioiden nyttemmin hehkuttama Yksin Marsissa (The Martian). Myös Gravity oli huono, mutta näistä vaihtoehdoista se on selvästi paras. Nykyisin ei vain enää osata.

      • kumipääkottarainen

        Makuasioita, omasta mielestäni Gravity kestää tasan yhden katsomiskerran kun Interstellarin voi katsoa useasti ja löytää siitä joka kerran jotain uutta. Ja mitä nykyään ei enää osata? Tehdä leffoja ihmisille jotka jämähtää tietylle vuosikymmenelle eikä kehity?


      • hyviäleffoja

        Hyviä leffoja sekä interstellar että Gravity, tietysti jos joku aivoton katsoo vain Bondeja ja Stallonen leffoja niin eivät varmaan iske...

        Ai niin...Jason Statham ei ole näyttelijä, hän on portsari, että tämä tiedoksi.


    • matkustaja879

      No onko siinä leffassa välillä alienin tasoista menoa? Jostain olin lukevani.

    • Kylmät_kädet___

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe