Minulle tuli postissa pahvinen kuori, jossa oli sukkapari ja lasku?!
En vastaile puhelimessa mihinkään kyselyihin ja myyjille sanon aina, että en koskaan tilaa puhelinmyyjiltä mitään!
Tämä on Tono socks ja asiakaspalvelu näkyy olevan Maarianhaminassa. Soitin sinne ja haukuin sen muijan pystyyn. Hän luetteli mun sähköposti ositteen ja väitti, että minulle on lähetetty tilausvahvistus e-mailiin.
Mulle tulee hemmetisti roskapostia, mutta tuhoan ne welhon postipalvelimelta yhdellä napautuksella (Mailwasher softa).
Sanoin lähettäväni ne vastaanottajamaksaa pakettina takaisin. Pitääkö ottaa yhteyttä vielä johonkin nettipoliisiin?
Tono huijaus
2
194
Vastaukset
- Turhaatouhua
Jos todella et ole tilannut mitään, olet suotta tuhlannut rahaa puhelinsoittoon. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos joku lähettää sinulle tavaraa, jota et ole tilannut, se on hänen ongelmansa, ei sinun.
Saadakseen rahaa lähettämästään tavarasta lähettäjän on oikeudessa näytettävä toteen tilauksesi, jota väittämäsi mukaan ei siis ole olemassa.Pistin todella raskaan palautteen siihen firmaan eilen.
Tänään tuli vastaus:
>Hyvä vastaanottaja,
>Virkailija on irtisanonut Tono Socks palvelun 05.10.2015.
>Tilaus on tehty netin kautta ja Teidän sähköpostiosoitteeseen on lähetetty >tilausvahvistus kirje.
>Voitte palauttaa paketin laskuineen seuraavaan osoitteeseen:
>Provea/Editions Atlas
>PL 2013
>22111 MAARIANHAMINA
>Ps. Saatte postista palautuskuitin tositteeksi palautuksestanne.
>Jos teillä on myöhemmin kysyttävää tästä asiasta, kirjoittaisitteko viestien >aiheeksi yllämainitun viitteen.
Ihmettelen vaan, onko joku krakkeri voinut lähettää minun nimissäni, ikäänkuin minun sähköpostistani tilauksen?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1437063- 604137
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233832Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383770Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253105Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413035Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383018Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422610- 482573
- 492384