Minulle tuli postissa pahvinen kuori, jossa oli sukkapari ja lasku?!
En vastaile puhelimessa mihinkään kyselyihin ja myyjille sanon aina, että en koskaan tilaa puhelinmyyjiltä mitään!
Tämä on Tono socks ja asiakaspalvelu näkyy olevan Maarianhaminassa. Soitin sinne ja haukuin sen muijan pystyyn. Hän luetteli mun sähköposti ositteen ja väitti, että minulle on lähetetty tilausvahvistus e-mailiin.
Mulle tulee hemmetisti roskapostia, mutta tuhoan ne welhon postipalvelimelta yhdellä napautuksella (Mailwasher softa).
Sanoin lähettäväni ne vastaanottajamaksaa pakettina takaisin. Pitääkö ottaa yhteyttä vielä johonkin nettipoliisiin?
Tono huijaus
2
186
Vastaukset
- Turhaatouhua
Jos todella et ole tilannut mitään, olet suotta tuhlannut rahaa puhelinsoittoon. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos joku lähettää sinulle tavaraa, jota et ole tilannut, se on hänen ongelmansa, ei sinun.
Saadakseen rahaa lähettämästään tavarasta lähettäjän on oikeudessa näytettävä toteen tilauksesi, jota väittämäsi mukaan ei siis ole olemassa.Pistin todella raskaan palautteen siihen firmaan eilen.
Tänään tuli vastaus:
>Hyvä vastaanottaja,
>Virkailija on irtisanonut Tono Socks palvelun 05.10.2015.
>Tilaus on tehty netin kautta ja Teidän sähköpostiosoitteeseen on lähetetty >tilausvahvistus kirje.
>Voitte palauttaa paketin laskuineen seuraavaan osoitteeseen:
>Provea/Editions Atlas
>PL 2013
>22111 MAARIANHAMINA
>Ps. Saatte postista palautuskuitin tositteeksi palautuksestanne.
>Jos teillä on myöhemmin kysyttävää tästä asiasta, kirjoittaisitteko viestien >aiheeksi yllämainitun viitteen.
Ihmettelen vaan, onko joku krakkeri voinut lähettää minun nimissäni, ikäänkuin minun sähköpostistani tilauksen?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957