Armeijan ja partiolaisten puolijoukkueteltat Irakista tulevien nuorten miesten majoitus tiloiksi.
Niitä Suomessa on, ja niiden lämmittämisessä pojilla ei käy aika pitkäksi. Ja säästyy rahaa majoitus kuluissa.
Maahanmuuttajat telttoihin
8
75
Vastaukset
- surffarit_ruotuun
Teltta- tai parakkimajoitus on tuollaisille riittävä. Juoksevaa vettä ei myöskään tarvita. Rahaa ei saa antaa yhtään.
- sdfsdffhgfvb
Tässä on oiva ratkaisu mihin matut voitaisiin sijoittaa:
https://www.youtube.com/watch?v=WKzcLN_kPAY - lgkhgfdds
Niitä on majoitettu lämmitettäviin telttoihin (lämmitys maksaa ihan sikana) mutta ne valittavat että niiden ampumahaavoja särkee ja telttoja ei siivota tarpeeksi usein.
- ähvätti
Lämmityksen on ilmeisesti ajateltu tapahtuvat kaminalla, eikä sähköllä, kuten on tapahtunut noissa jätti-huvi-teltoissa.
Voisi ne pojat jonkinlaisella karenssilla pitää kuukauden pari tasavertaisuuden vuoksi sissiteltassa. Sen aikaa, että saadaan mahd. sairaudet selville ainakin.
Voisi vaan kotipalatsia tulla ikävä...
- Fjfhjffn
Vielä mitä, nytkin Espoossa on avoinna pakolaiskeskus siikajärvelle. Hieno paikka järven rannalla. Minäkin voisin mennä sinne välillä lepäilemään hotellitason huoneeseen. Vittu mitä touhua, kyllä huijareille nauru maittaa. Ajattelevat varmasti että Vittu mitä idiootteja.
- lgkjhgfds
Kaikki etelä-Suomen kylpylät ja leirikeskukset alkavat olla täynnä partapojuja.
- 678kk7
Kylpylään porukka missä ei tarvii laittaa ruokaa ei siivota suomalainen sanoo sitä lomaksi ulkomailla paitsi,että kaiken joutuu maksamaan itse noi saa vielä diskorahaa kaupapäälle.
- ghvccvvvb
Koska Suomessa naivia sakkoja on päättämässä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812