Armeijan ja partiolaisten puolijoukkueteltat Irakista tulevien nuorten miesten majoitus tiloiksi.
Niitä Suomessa on, ja niiden lämmittämisessä pojilla ei käy aika pitkäksi. Ja säästyy rahaa majoitus kuluissa.
Maahanmuuttajat telttoihin
8
74
Vastaukset
- surffarit_ruotuun
Teltta- tai parakkimajoitus on tuollaisille riittävä. Juoksevaa vettä ei myöskään tarvita. Rahaa ei saa antaa yhtään.
- sdfsdffhgfvb
Tässä on oiva ratkaisu mihin matut voitaisiin sijoittaa:
https://www.youtube.com/watch?v=WKzcLN_kPAY - lgkhgfdds
Niitä on majoitettu lämmitettäviin telttoihin (lämmitys maksaa ihan sikana) mutta ne valittavat että niiden ampumahaavoja särkee ja telttoja ei siivota tarpeeksi usein.
- ähvätti
Lämmityksen on ilmeisesti ajateltu tapahtuvat kaminalla, eikä sähköllä, kuten on tapahtunut noissa jätti-huvi-teltoissa.
Voisi ne pojat jonkinlaisella karenssilla pitää kuukauden pari tasavertaisuuden vuoksi sissiteltassa. Sen aikaa, että saadaan mahd. sairaudet selville ainakin.
Voisi vaan kotipalatsia tulla ikävä...
- Fjfhjffn
Vielä mitä, nytkin Espoossa on avoinna pakolaiskeskus siikajärvelle. Hieno paikka järven rannalla. Minäkin voisin mennä sinne välillä lepäilemään hotellitason huoneeseen. Vittu mitä touhua, kyllä huijareille nauru maittaa. Ajattelevat varmasti että Vittu mitä idiootteja.
- lgkjhgfds
Kaikki etelä-Suomen kylpylät ja leirikeskukset alkavat olla täynnä partapojuja.
- 678kk7
Kylpylään porukka missä ei tarvii laittaa ruokaa ei siivota suomalainen sanoo sitä lomaksi ulkomailla paitsi,että kaiken joutuu maksamaan itse noi saa vielä diskorahaa kaupapäälle.
- ghvccvvvb
Koska Suomessa naivia sakkoja on päättämässä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062