Nyt kaikki chattiin ikäryhmiin aikuiset, Onni siellä metsästää nuoria naisia itselleen, jos olet kiinnostunut sulla on mahdollisuus tulla otetuksi!
http://www.suomi24.fi/profiili/Mr-O
Onni metsästää pervoa chatissa anteliasta naista, siirtykää kaikki äkkiä sinne. Onniilla ei ole siis ketään kaivattua vaan on ihan täysin vaapaaata riistaa kenelle vain!
Tämä on ainutlaatuinen ilmoitus, ainoa eli ensimmäinen ja viimeinen. En harrasta tämmösiä yleensä ikinä, vaikka sihteerinään olenkin hänen mukaansa. Ikävä kyllä koska luulin hänen kaipaavan minua, mutta niin hän onnistui kyllä erehdyttämään minua täydellisesti jo monta vuotta....
Onni havaittu chatissa - Onnii havaittu !
8
55
Vastaukset
- MrOnsihteeri
Tämä onkin sitten mun osalta hyvästit Onniille lopullisesti. Jos sanoo kaipaavansa ja tykkäävänsä, mutta samaan aikaan metsästää otetuksi haluavia naisia, ei silloin ole aidosta välittämisestä kysymys.
Jos kävisin chätissä, miksen kävisi siellä Onnii nimimerkilläni? Miksi loisin nimimerkin Mr-O? :D.
- VanhaKettu
Pituus ei stemmaa. Yksi sentti puuttuu, ellei sitten ole kutistunut viime näkemältä:D Tekisi jo melkein kokeilla onneani, mutta en uskalla - voi olla vaikka ansa, ei tiedä:)
- VahtikoiraValvoo
Jos kukaan bongaa Ristoa chatissa, niin HETI ilmoitus tänne:D
- rauhottunutnukkumaan
Ei kiinnosta sun Onnisi. Anna hyvä ihminen Onnin tehdä mitä tykkää. Onnille toivon Onnea. Joopas nyt tuli käytyä, vielä ehtii nukkua.
- modeemikunnossa
Käykö joku vielä chatissa? :D aika ysäritouhua.
- ILoveHim
Aaah ihana mr Onni ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194