ESTÄ LAITON MAAHANMUUTTO, ILMOITA VASTUSTAVASI
ILMOITA VASTUSTAVASI NS KOTOUTTAMISTA JA VAADI LAITTOMIEN MAAHANTULIJOIDEN JOILLA EI TURVAPAIKKAEDELLYTYKSIÄ PALAUTTAMISTA KOTIMAAHANSA
OSOITE ALLA !!!
Työ- ja elinkeinoministeriö on käynnistänyt kumppanuuskampanjan maahanmuuttajien kotoutumisen edistämiseksi.
Kampanja etsii ideoita kaikkien maahanmuuttajien kotouttamiseen. Tällä hetkellä nousee esiin erityisesti pakolaisten tilanne, koska parhaillaan maailmassa on meneillään suurin pakolaiskriisi toisen maailmansodan jälkeen, mikä heijastuu myös Suomeen.
Miten organisaatiosi voi tukea maahanmuuttajien kotoutumista? Voiko se esimerkiksi työllistää tai tarjota koulutusta tai harrastustoimintaa, kysyy työ- ja elinkeinoministeriö.
Esimerkiksi järjestöt, yritykset, kunnat, viranomaiset, uskonnolliset yhteisöt ja oppilaitokset voivat jättää lupauksensa ja aloitteensa, yksin tai yhdessä muiden organisaatioiden kanssa. Lupauksen tai konkreettisen uuden aloitteen voi antaa osoitteessa kotouttaminen.fi/kumppanuuskampanja viimeistään 16. marraskuuta mennessä.
LAITTOMAN MAAHANMUUTON ESTÄMINEN
ACTIONGROUP
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868