Luotettavaa remontoijaa

kiireinen

Onko tiedossa kellään pikkuremppoihin hyvää osaavaa monitoimimiestä ? Aina silloin tällöin olis tarvetta. Myös piha ym. töihin tarvittaessa.

9

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvätkokemukset

Laita ilmoitus FB:n ryhmään - Tarjotaan / etsitään työsuorituksia.

• Remppaajaa

Moi

Minkälaisia hommia sinulla on? Onko missä päin Orivedellä?

• kiireinen

Pieniä sisätilan remontteja asemalla. Esim yläkerran huoneen laajennus vintille

• Remppaajaa

Millainen maksukyky / -halu sinulla on? Luottotiedot puhtaat? Maksatko vähintään tarvikkeet etukäteen? Orivedellä on vaikea saada asiakas maksamaan.

• kiireinen

Kaikki tiedot on ok ja olen aina maksanut palkat ajoissa. Luotettavuus on kaiken a ja o. Sekä tietysti hintakin ratkaisee. Teetkö oman firman kautta vai palkalla?

• Huonotkokemukset

Mitä tarkoitat luotettavalla? Koskeeko myös verojen maksamista? Ei kehtaa nimiä laittaa kun kaikki remonttimiehet vaatii rahat pimeänä.

Siinä on teettäjä puun ja kuoren välissä kun haluaa teettää laillisesti ja työ olisi saatava tehtyä. Ei auta kuin tehdä itse tai jättää tekemättä.

Sivutyönään pimeästi remppaavat vaativat koko rahan pimeästi, oman remonttifiman omistavat vaativat vain osan pimeästi.

Isommilla verot maksavilla firmoilla hinnat on sitten aivan toiset kuin olisi verot maksavalla freelance remonttimiehellä.

• vvkk

Torista löytyy yks hyvä

• Älkäänyviittikö

Kukaan OIKEA yrittäjä ei "vaadi" tai pyydä rahoja pimeänä. Kyllä se on asiakas joka niitä tyrkyttää! Sitten ihmettelee kun ei saakkaan puoli ilman hommia!

• KysySPRllältä

Kai pakolaistenkin joukosta 1 kirvesmies löytyy hintaan 42€ vuorokausi ja valtio maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1742
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1303
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1012
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe