Kiihottaako naisia miesten kengät?

pikimustatmiestenkäv

Voiko miehen kengät kiihottaa naisia? Tänään viimeksi huomasin kun nuori nainen ahmi silmillään kenkiä kassajonossa. Se ei ollut sattumaa, sillä huomasin katseen vahingossa ja varmistin asian.
Olen joskus harvakseen huomannut saman asian. Yksi nainen aina ahmi silmillään kun aloin pukea kenkiä jalkaan ja laittaa nauhoja kiinni.

Miehillä kyllä tekee naisten monenkinlaiset kengät vaikutuksen. Miten on naisten laita?

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokoJalkainenMies

      Voipi olla, että naiset katsovat kengän kokoa ja etsivät isokenkäisiä. Heillähän yhä lienee se virheellinen käsitys, että kengän koon ja veitikan koon välillä olisi jokin yhteys. Lisäksi isokenkäiset tienaavat enemmän.

    • gwrtgerg

      Itse käytän mustia nahkasaappaita eikä vielä kukaan ole katsellut niin että itse huomaisin.

      • Jippyjaijeet

        Minä olen huomannut. Käytän nauhallisia kävelykenkiä.

        Joku heitti kengän ja sen koon yhteyden. No joo. Jos on puute näkeen sen yhteyden vaikka heinäseipäässä.


    • Tygi

      Eiköhän se aikalailla tuohon suuntaan ole. Naisille miesten jalat ja kengät viittaavat sinne seksin suuntaan. Armeija-ajaltakin muistan, kuinka silloinen tyttöystäväni ihasteli jatkuvasti maihareitani. Meni siihen, että pari kertaa piti saada naidakin niin, että minulla oli maiharit jalassa. Kuulemma varsinkin kiitäväksi lankattuina olivat niin miehekkäät ja meikäläisellä varsinkin muuhun ruumiiseen verrattuna vielä aika isotkin.

    • Harvinaista

      Voisi se olla mahdollista, että naisellakin olisi jonkinlainen kenkäfetissi. Omien kokemusteni perusteella kuitenkin sanoisin sen olevan erittäin, erittäin harvinaista. Tuhannesta miehestä löytyy kenkäfettareita ehkä kymmenen, mutta tuhannesta naisesta hyvä, jos yksi. Naisilla kenkäfetisismi tahtoo rajoittua siihen, että ostaa ja omistaa paljon kauniita kenkiä ja saappaita ja nauttii kauniiden jalkineiden pitämisestä. Jokainen "oikea" fettari tietää, että sellainen ei oikeastaan edes ole fetisismiä.

    • NooPolleHaiSie

      Jatzarit ja pussihousut!

    • RROI

      Kerrotaan nyt oma kokemus.

      Minulla on ns. ongelmalliset jalat. Leveät, helposti kipeutuvät lattajalat. Tästä syystä olen aina panostanut laadukkaisiin kenkiin. Ja kun kalliita kenkiä ostaa, niistä tekee mieli pitää myös huolta. Eli siis nuo vähemmän katsetta kestävät jalkani ovat säännöllisesti kunnon kengissä. Ja kun vielä olen hommissa, joissa puku on työasu, homma on ihan luontevaa.

      Eräässä seurustelusuhteessa huomasin, että naisystäväni todella kiinnitti runsaasti myönteistä huomiota kenkiini. Mikäs siinä, mukavahan se.

      Sitten erään kerran kesällä saunan kuistilla hän - varmaan muutaman saunakaljan rentouttamana - alkoi kiusoitellen ihmetellä jalanjälkinäni. Eli siis tuollaisia krouveja lattajalan tekemiä kuvioita. Ihmetteleli, mm. kuinka tuollainen lattajalka on käynyt RUK:n, kuinka junttimainen holviton jalka on jne.

      Huomasin, että tilanteessa oli yhtäkkiä jotakin eroottisesti latautunutta. Siinä ystävä sitten tuli kertoneeksi, että naiset yllättävän tarkkaan kiinnittävät huomiota miesten kenkiin ja jalkoihin. Ja kysymys on juuri seksisitä. Iso koko on tietenkin aina bonusta. Kalliit kengät myös. Timmi kapea ja holvikas jalka on hyvä, mutta leveä lattajalka on myös kiinostava, koska se on sitä junttiutta.

      Mikäs siinä. Näistä jalka ja kenkä jutuista tuli vähän osa seksielämäämme. Minulla ei mitään jalkokojeni saamaa eroottista huomiota vastaan. Eikä se jäänyt vain puheiden tasolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe