Eilen tv2 mamutusillassakin esiintyneen Karinin mielestä pakolaiskeskustelussa ei voida puhua kustannuksista koska ei ole olemassa mitään "meidän" rahaa vaan kaikki vauraus ja varallisuus on yhteistä. Hutkija Karin Creutz tarkoittaa että suomalaisilla ei ole mitään oikeutta laittaa hintalappua pakolaisuudelle koska pakolaiset ikäänkuin itse kustantavat kaikki heistä koituneet kulut noista yhteisistä rahoista. Pakolaiskriittiset natsipersurasistit, menikö jakeluun?
Hutkija Karin Creutz, hyysäripimu
TyrväänMoukari-Arvi
1
<50
Vastaukset
- karintietää
Karin Creutz on viisas nainen ja puhuu asiaa. Ei pidä lietsoa islamvihaa eikä -pelkoa samoin kun ei rasismiakaan. Muslimeja on niin montaa sorttia, osa on parempi kuin me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762484Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2802158Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1241140Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58973- 70888
- 71837
- 71805
- 106798
- 65797
- 54794