VIHAAN..... kerrostalossa teikäläisiä katellut kuunnellut....
terv. mielenterveytensä menettänyt poika 33vuotta.
Vitun narkkarit ja muut vihaan teitä........
9
450
Vastaukset
- naapurin_narkki
Tunnen sut ja voin kertoo, että tunne on molemminpuolinen.
- huumehörhö
Viha kuluttaa vihaajaa sisältä päin. Se on myrkkyä vain sinulle itsellesi. Rauhoitu ja ota rennosti vastaan mitä tarjoaa elämä.
poikia ne vaan on.
- pilviveikkonen
Minäkin vihasin aikoinani kunnes aloin polttamaan pilveä perjantaisin ja lauantaisin. En enää vihannut vaan sieluuni tuli vihan tilalle rauha ja ymmärrys muita ihmisiä kohtaan. Jätin alkoholin kokonaan pois.
- Saariknen
Narkkarit ja muut? Muut? Ihmiskunta? Mene nukkumaan äläkä kirjoittele sekavia enään Jesse.
- kerrostalojussi
narrkarit ja räkäjuopot pitää tuhota hapolla niin että niistä ei jäljelkle edes hajua....... Olen aloittajan kanssa samaa mieltä...... narkkis on animal eikä kuulu suomen luontoon..
- ase4wt5
Ihmisen erottaa eläimistä mm. lääketiede.
- Ipgis
Voi vittu, mitä tekstiä!
- Anonyymi
samaa miältä kans, tarttis suarittaa "etnisiä" puhdistuksia narkki lualiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838