olen kärsinyt yliaktiivisesta rakosta noin 1,5v olen 54v.eilen oli tähystys sitä ennen pidin katetria 3kk.tähystyksen jälkeen lääkäri kirjoitti tuon betgima reseptin ja olen vasta aloittanut niiden syömisen .osaako joku kenelle on määrätty sama lääke samaan vaivaan niin milloin voi odottaa lääkkeen alkavan tehota kyseiseen vaivaan?tämä syö elämänhalua ,rajoittaa kaikkea normaalissa elämässä ,olen itsekin jo niin loppu ja epätoivoinen.
yliaktiivinen rakko.ak.
3
205
Vastaukset
- Vaivaankyllästynyt
Olen myös kärsinyt kyseisestä vaivasta vajaan vuoden (43v). Aluksi minulle määrättiin Vesicarea mutta kesäkuusta lähtien olen Betmigaa syönyt.
Ensimmäinen kuukausi oli tehoton mutta urologin kehoituksesta jatkoin sen syömistä ja ilmeisesti lääke alkoikin auttaa. Ei se täysin kaikkia tuntemuksia poista mutta helpottaa oloa ja hyviä ns. normaaleja päiviä on enemmän kuin ennen.- inkontinensi247
Täälä kans 32 vuotias mies mikä kärsi virtsanpidätömyydestä. Olen ollut inkontinent kuusisen vuotta niin olen tottunut olemaan vaippoissa vaikka joskus on vaikeeta sen kanssa.
Miten teille sujuu arkipäivää onko te hyväksynyt tilanteen? Onko teilläkin jonkunlaisia suojia?
- Mies_25_v
Moi, vaan tässä oon ja hieman omastani kirjoittanut:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13167318/vaipat-ja-hapea-muita-miehia
Voit mailailla, jos haluat osoitteeseen titanium1990[at]outlook.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741