Vaipat ja häpeä, muita miehiä

Mies24v

Kärsin yliaktiivisesta rakosta ja virtsanpidätyskyvyn ongelmista eli en tarvitse vaippoja 24/7, mutta erilaisissa tilanteissa kuitenkin, ja kun rakon kanssaongelmia on enemmän eikä ole vessoja lähellä.

Käytän pääasiassa Tena Slip Maxi -teippivaippoja sekä Attendsin Slip Active M10 -vyövaippoja. Kotioloissa jopa Molicare Super Plussaa, ihmisten ilmoilla en ole pitänyt, koska se ei ole ainakaan nykyisten housujen kanssa niin huomaamaton tai ainakin itsestä siltä tuntuu.

Onko täällä muita mun ikäisiä about 20-30 vuotiaita miehiä, jotka käyttävät vaippoja? Miten te pärjäätte? Olisi kiva keskustella.

Itselleni vaipat ovat edelleen haaste tai siis niiden käyttäminen hävettää ja etenkin ihmisten ilmoilla ollessa vaippojen käyttö nolottaa ja hävettää, jopa ahdistaakin. Huomaamattomuus huolestuttaa itsenäni / pelko että joku havaitsee vaipan.

Yleisissä vessoissa tietenkään en ole aina voinut olla huomaaton, kun olen joutunut vaippaa vaihtamaan. Sen nyt jotenkin sietää.

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies23v

      Hei,

      voin keskustella kanssasi, koska itselläni on myös samankaltaisia kokemuksia. En kuitenkaan haluaisi tehdä sitä julkisesti, joten mihin voin lähettää viestiä?

      • Mies24v

        Voit lähettää viestiä:

        titanium1990[at]outlook.com


    • Hei
      Mulle voi kirjoitella jos haluutte jutella.
      Olen tosin vanhempi mies.
      Vuosien kokemus.
      Nimimerkin kautta saa yhteyden

    • Hei,

      Sama juttu kuin flinckj:llä.

      Vähän vanhempi mies myös.

      Profiilin kautta saa yhteyden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe