Yllättävän hitaasti mediaväki Suomessa toimii. Tälläkin palstalla on jo yli 10 vuotta puhuttu siitä, että sosialistipresidenttimme Koivisto esti Karjalan palauttamisen, vaikka Venäjä suorastaan tyrkytti sitä takaisin Suomelle Jeltsinin aikana.
Eipä ollut Manu tarpeeksi isänmaallinen ottamaan Karjalaa vastaan, vaan fundeerasi aivan liian pitkään. Nokkelammin toimineet Baltian maat saivat helposti itsenäisyytensä takaisin ja ovat nyt turvallisesti Natossa, joten sotahullun Staputlerin uhkailuista ei ole niille enää mitään haittaa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444123728869.html
Media toimii hitaasti
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493