░░░(¯`:´¯)░░
░░(¯ `•.\|/.•´¯)░
░(¯ `•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)⋰
░░(_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯)
░░░ (_.:._).░(¯ `•.(۞).•´¯)
░░░(¯`:´¯)░░(_.•´/|\`•._)
░(¯ `•.\|/.•´¯)░░(_.:._).
░(¯ `•.(۞).•´¯)
░░(_.•´/|\`•._)
░░░(_.:._)░░░░░
░░░(¯`:´¯)░░
░░(¯ `•.\|/.•´¯)░
░(¯ `•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)⋰
░░(_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯)
░░░ (_.:._).░(¯ `•.(۞).•´¯)
░░░(¯`:´¯)░░(_.•´/|\`•._)
░(¯ `•.\|/.•´¯)░░(_.:._).
░(¯ `•.(۞).•´¯)
░░(_.•´/|\`•._)
░░░(_.:._)░░░░░
Hyvää yötä :)..
Mun auringonkukka sä oot, silmissä mun lempiväriä.
31
199
Vastaukset
- sulan
Sä olet ihana <3
- unihiekoitus
Auringonkukat vaativat valoisan kasvualustan. Aivan kuin se imisi ympäristöstään vain iloa ja lämpöä. Mun mielestä se on äärimmäisen positiivisen näköinen kukka :) Täynnä iloa ja elinvoimaa, ihana keltainen väri.
Mikähän sun lempiväri on Onni...olisikohan sininen? Kauniisti ajattelet rakkaastasi Onni. Onnellinen hän.
Hyvää yötä, nukuhan oikein hyvin. - minkäonkaanlempivärisi
Oletpas sä taitava :) Hyvää yötä :)
- Gideonkymmenen
Hieno on. Yötä.
- olenoikeastiväsynyt
Voitko sä auttaa mua? En jaksa enää. mulla ei ole ketään ja tää tilanne on syöny mut ihan rikki, sen lisäksi vielä kaikki muu, kaikki menee pieleen. Auttaisitko edes puhumalla mun kanssa joskus? Ei se vie sun elämästä paljon yhtään, mutta kertoisit ja mä kertoisin ja puhuttaisiin kaikki epäselvyydet pois ennen kun aika loppuu multa.
Tää on mun viimeinen toive tästä maailmasta, selvittää asiat sun kanssa.
Tää on myös mun viimenen viesti sulle täällä. Viimeinen kerta kun katson sun aloitusta. Voisitko tehdä yhden ihmisen maailman hetkeksi selkeämmäksi pienellä teolla? Tiedät sydämessäsi kuka olen ja tiedät miten minuun saa yhteyden vaikka joitan yhteyksiä katkaisinkin äskettäin.
Tämä ei ole vaatimus, vaan pyyntö, enkä vaadi sua vaan pyydän hetken sun aikaa.
En tule lukemaan oletko vastannut tähän, en uskalla enkä jaksa, en uskalla lukea jos tähän tulee ilkeää tai muuta sellaista vastausta, olen tarpeeksi rikki muutenkin. - Stadin_Kundi
Helsinki on maailmankaikkeuden keskipiste!
- autoa
Mä voin jutella sun kanssa. Mutta suhteeseen en ala tässä tilanteessa.
Haluan aina selkeyttä. Kaipaan sua.- KeepDreamingOn
tuskin sinulle edes kirjoittaa :D
- Naistensakanssa
Onni taitaa olla pulassa hmm...
- Pehmopalleroinenmoinen
Huomenta Onni, on kyl just hieno ja taiteellinen kuva :) Eikä ainoostaa auringonkukkia mutta mahdollisesti sellaisia perhosia, joilla on pulskat naamat ja jotka lentelee. Vähän japanilaistyyppisiä perhosia. Nuku hyvin :)
- kukkakauppa
Kaunis kuva,auringonkukat ovatkin lempikukkiani.
- auringonkukkakauniskukka
Ihastuttava kirjoitus Onni :)
- hyvänmielenaamua
Jotenkin ilahduttava, niinkuin auringonkukatkin on :) *halaus Onnille*
hyvänmielenaamua kirjoitti:
Jotenkin ilahduttava, niinkuin auringonkukatkin on :) *halaus Onnille*
Hyvää yötä :)
- pikkukb
ONNI ONNI
en ole laittanut sinulle sydäntä
Tässä❤❤❤❤❤❤
Ole hyvä
Auringonkukkasi ovat
KAUNIITA
Öitä! - erkki_metsola
Tiedätkö kuka on Kari Kaukovaara ja jos tiedät niin mitä mieltä olet hänestä?
- Stalkattu_nainen
Osallistumpa minäkin tähän keskusteluun:
Tyylikäs piirros, olitpa sitten OIKEASTI nainen tai mies. Ehkäpä nimi Onni tulee Onnin päivänä syntymisestä, joka on 28.2 eli helmikuun viimeinen.
On kukka auringon
terälehdiltään tummankeltainen,
ja punaista ruskeaa
kohtaa katse
keskiössä sen.
Ei ole pyyntö kaino
ojentajan tämän kaunokaisen,
se vaatii kaiken
- elämää räiskyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869