Mistä kumpuaa virtolaisäijän katkeruus ja pahamieli? Miksi vaan valitetaan sen sijaan, että ite tehtäis jotain asioille? Mikä ilo on haukkua toisia? Keneen ne päättäjät sitten pitäis vaihtaa, jos ne ei kerran mitään osaa? Vai onko se tämä internetti nykypäivän psykolookin korvike? Voisko joskus ees kiittää jotain ihmistä?
Miksi vaan valitetaan?
entinentamperelaisäijä
3
115
Vastaukset
- petripeetu
No hei! Kyllä kuule jos tätä mieleltään sairaiden keskustelufoorumia lukee päivittäin, niin ei mikään ihme ettei mieli oikein valoisa ole. Parempi, pysyä pois ennen kuin itse katkeroidut samanlaiseksi. (En käsitä miksi itse täällä olen).
- naapurinakka
Kyllä kiittää saa näillä sivuilla, mutta sitä vaan harvoin näkee. Ei sovi suomalaiseen tapaan
- Ölkimie
Kepulaiset ja narsisti persu, pois hallituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802