Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oriveden paras siivousfirma

siiv

Pirkanmaan ammattisiivous KY on Oriveden paras siivousfirma, toimivat hyvin ja nopeasti suosittelen kaikille!

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieräjärvi

      Pirkanmaan ammattisiivous KY niin on paras firma täällä myös tyytyväinen asiakas kannattaa käyttää.

    • siivio

      Me myös tosi tyytyväisiä Pirkanmaan ammattisiivous KY käytämme joka päivä.

    • Siivouksenhintatörkee

      Onkohan Orivedellä tarjonnan puutetta? Minulle ainakin on jäännyt mieleen Pirkanmaan ammattisiivouksesta että turhaa netissä alkavat uhkaileen poliisilla kun joku kertoo omiaan mielipiteitään ko. yrityksestä.......

      Toivottavasti saavat poliisiaseman siivottavaksi. Siellä olisi sitten hyvä vuodattaa .....

    • pirj0nlo

      Taitaako olla nuo kehuvat aloitusviestit huonosti tehty mainos kun ovat kaikki niin samaan aikaan?

    • Voi_miten_noloa

      HAHHAHHAAAAAAAAA.......
      Enpä ole ennen näin hauskaa keskusteluketjua nähnyt, kuin mitä nyt olen viime aikoina seurannut tätä kyseisen firman asiasta kertovaa.
      Tunnen syvää myötähäpeää.
      Kyllä nämä kirjoitukset ovat huonointa mainosta pitkään aikaan yhdellekään firmalle.

    • ihmetteleväinen

      Kukahan on palkkailmoitus sivuille laittanut palkkamollauksen aika lailla samaan aikaan kun ei firmalla ole työntekijää täällä? Jos tästä joku kiinni jää niin korvaus voi olla tuntuva. Katsoin että jossain vastaavassa tapauksessa oli useita tuhansia euroja.

      • työtönliisa

        Pirkanmaan ammattisiivous KY on ollut vuosien aikana useita ilmoituksia TE-toimiston sivulla. tiedän kun olen itse hakenut ja lukenut paikka ilmoituksia.

        Herää kysymys miksi on useita ilmoituksia onko firman työ suhteissa jotain vikaa vai tehdäänkö pimeästi kun "ei ole työn tekijöitä" vaikka ilmoituksia on ollut Te toimistosa varmaan kymmeniä.


      • SinivuokkovaiSinituote

        Oletko miettinyt seuraavaa vaihtoehtoa? Meinaan vaihtaa ammattia siivousfirman johtamisesta virkamieheksi, suosittelen sinivuokoksi. Älyä varmaan riittää.....


    • amaatisiivous

      Nyt kyllä tästä on poliisi tutkinta vireillä ei internetissä sentään saa sanoa omia mielipiteitään. Kommentoijat joutuvat rahallisesti korvaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe