Pirkanmaan ammattisiivous KY on Oriveden paras siivousfirma, toimivat hyvin ja nopeasti suosittelen kaikille!
Oriveden paras siivousfirma
10
182
Vastaukset
- eieräjärvi
Pirkanmaan ammattisiivous KY niin on paras firma täällä myös tyytyväinen asiakas kannattaa käyttää.
- siivio
Me myös tosi tyytyväisiä Pirkanmaan ammattisiivous KY käytämme joka päivä.
- Siivouksenhintatörkee
Onkohan Orivedellä tarjonnan puutetta? Minulle ainakin on jäännyt mieleen Pirkanmaan ammattisiivouksesta että turhaa netissä alkavat uhkaileen poliisilla kun joku kertoo omiaan mielipiteitään ko. yrityksestä.......
Toivottavasti saavat poliisiaseman siivottavaksi. Siellä olisi sitten hyvä vuodattaa ..... - pirj0nlo
Taitaako olla nuo kehuvat aloitusviestit huonosti tehty mainos kun ovat kaikki niin samaan aikaan?
- Voi_miten_noloa
HAHHAHHAAAAAAAAA.......
Enpä ole ennen näin hauskaa keskusteluketjua nähnyt, kuin mitä nyt olen viime aikoina seurannut tätä kyseisen firman asiasta kertovaa.
Tunnen syvää myötähäpeää.
Kyllä nämä kirjoitukset ovat huonointa mainosta pitkään aikaan yhdellekään firmalle. - ihmetteleväinen
Kukahan on palkkailmoitus sivuille laittanut palkkamollauksen aika lailla samaan aikaan kun ei firmalla ole työntekijää täällä? Jos tästä joku kiinni jää niin korvaus voi olla tuntuva. Katsoin että jossain vastaavassa tapauksessa oli useita tuhansia euroja.
- työtönliisa
Pirkanmaan ammattisiivous KY on ollut vuosien aikana useita ilmoituksia TE-toimiston sivulla. tiedän kun olen itse hakenut ja lukenut paikka ilmoituksia.
Herää kysymys miksi on useita ilmoituksia onko firman työ suhteissa jotain vikaa vai tehdäänkö pimeästi kun "ei ole työn tekijöitä" vaikka ilmoituksia on ollut Te toimistosa varmaan kymmeniä. - SinivuokkovaiSinituote
Oletko miettinyt seuraavaa vaihtoehtoa? Meinaan vaihtaa ammattia siivousfirman johtamisesta virkamieheksi, suosittelen sinivuokoksi. Älyä varmaan riittää.....
- amaatisiivous
Nyt kyllä tästä on poliisi tutkinta vireillä ei internetissä sentään saa sanoa omia mielipiteitään. Kommentoijat joutuvat rahallisesti korvaamaan.
- Ristilläjuorujavaihetaan
Tarvitaan ainakin kaksi poliisia tutkiin tätä siivousjuttua. Onneksi poliisi on jo vapautunut tästä jutusta:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195001842240/artikkeli/aiti ihmetteli tyttaren tyhjaa sankya tytto loytyi raiskattuna facebook-tuttavan luota.html
Ja sitten kun tämä siivousjuttu on saannut päätöksen seuraavaksi tutkitaan onko jäännyt pölyjä johonkin ja se oikeuttaa rahalliseen korvaukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986