Pirkanmaan ammattisiivous KY on Oriveden paras siivousfirma, toimivat hyvin ja nopeasti suosittelen kaikille!
Oriveden paras siivousfirma
10
173
Vastaukset
- eieräjärvi
Pirkanmaan ammattisiivous KY niin on paras firma täällä myös tyytyväinen asiakas kannattaa käyttää.
- siivio
Me myös tosi tyytyväisiä Pirkanmaan ammattisiivous KY käytämme joka päivä.
- Siivouksenhintatörkee
Onkohan Orivedellä tarjonnan puutetta? Minulle ainakin on jäännyt mieleen Pirkanmaan ammattisiivouksesta että turhaa netissä alkavat uhkaileen poliisilla kun joku kertoo omiaan mielipiteitään ko. yrityksestä.......
Toivottavasti saavat poliisiaseman siivottavaksi. Siellä olisi sitten hyvä vuodattaa ..... - pirj0nlo
Taitaako olla nuo kehuvat aloitusviestit huonosti tehty mainos kun ovat kaikki niin samaan aikaan?
- Voi_miten_noloa
HAHHAHHAAAAAAAAA.......
Enpä ole ennen näin hauskaa keskusteluketjua nähnyt, kuin mitä nyt olen viime aikoina seurannut tätä kyseisen firman asiasta kertovaa.
Tunnen syvää myötähäpeää.
Kyllä nämä kirjoitukset ovat huonointa mainosta pitkään aikaan yhdellekään firmalle. - ihmetteleväinen
Kukahan on palkkailmoitus sivuille laittanut palkkamollauksen aika lailla samaan aikaan kun ei firmalla ole työntekijää täällä? Jos tästä joku kiinni jää niin korvaus voi olla tuntuva. Katsoin että jossain vastaavassa tapauksessa oli useita tuhansia euroja.
- työtönliisa
Pirkanmaan ammattisiivous KY on ollut vuosien aikana useita ilmoituksia TE-toimiston sivulla. tiedän kun olen itse hakenut ja lukenut paikka ilmoituksia.
Herää kysymys miksi on useita ilmoituksia onko firman työ suhteissa jotain vikaa vai tehdäänkö pimeästi kun "ei ole työn tekijöitä" vaikka ilmoituksia on ollut Te toimistosa varmaan kymmeniä. - SinivuokkovaiSinituote
Oletko miettinyt seuraavaa vaihtoehtoa? Meinaan vaihtaa ammattia siivousfirman johtamisesta virkamieheksi, suosittelen sinivuokoksi. Älyä varmaan riittää.....
- amaatisiivous
Nyt kyllä tästä on poliisi tutkinta vireillä ei internetissä sentään saa sanoa omia mielipiteitään. Kommentoijat joutuvat rahallisesti korvaamaan.
- Ristilläjuorujavaihetaan
Tarvitaan ainakin kaksi poliisia tutkiin tätä siivousjuttua. Onneksi poliisi on jo vapautunut tästä jutusta:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195001842240/artikkeli/aiti ihmetteli tyttaren tyhjaa sankya tytto loytyi raiskattuna facebook-tuttavan luota.html
Ja sitten kun tämä siivousjuttu on saannut päätöksen seuraavaksi tutkitaan onko jäännyt pölyjä johonkin ja se oikeuttaa rahalliseen korvaukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279