Radiojumalanpalvelus

Sunnuntaina 11.10. Yle Radio 1 klo 11 Mikkelin adventtikirkosta

Saarnaajana pastori Markku Heinänen. Liturgina pastori, TT Timo Flink. Kanttorina Eriikka Laukkanen.

http://areena.yle.fi/1-2972503

Toinen radiojp onkin jo pyhäinpäivänä (la) 31.10. Liperin adventtiseurakunnasta klo 11 myöskin. Hämärä muistikuva oli, että Timo olisi maininnut, että toisen näistä jumalanpalveluksista olisi pelastusarmeija lahjoittanut adventtikirkolle. Mutta nyt on ainakin miehet äänessä, joten ei sen puolesta pitäisi ketään närästää.

19

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exap

      Onko Markku saarnaamassa ? No, siinä tapauksessa pitää ehdottomasti kuunnella. Ainoa tuntemani A-kirkon pastori joka on käynyt Jokapaikassa.

    • Heippaveljetjasisaret

      Liperin adventtiseurakunta? Ihan mukavvaa, että Liperissä on seurakunta kun Joensuussa on hiljaista. Vai onko? Pitääpä kuunnella kuitenkin.

    • Siismitäihmettä

      Flink LITURGINA, oooooooooh ja huiiih!

      • hohhoijaataas

        No tuollaisia nimityksiä YLE käyttää, vaikka tietävät, ettei vapaissa suunnissa ole liturgiaa....


      • Siismitäihmettä
        hohhoijaataas kirjoitti:

        No tuollaisia nimityksiä YLE käyttää, vaikka tietävät, ettei vapaissa suunnissa ole liturgiaa....

        Ajattelin lähinnä Flinkin kykyjä...


      • eiymmärrätuotakaan

        Häh? Koulutettu pastori. Mikä vika siinä on???


      • OotkoPöljälästä
        eiymmärrätuotakaan kirjoitti:

        Häh? Koulutettu pastori. Mikä vika siinä on???

        Etkös tuota tiedä, että liturgin täytyy osata laulaa!


      • eiymmärrätuotakaan

        Niin? Kyllä Timo laulaa osaa.


      • voihyvääpäivää
        OotkoPöljälästä kirjoitti:

        Etkös tuota tiedä, että liturgin täytyy osata laulaa!

        No johan täällä on todettu, ettei vapaissa suunnissa ole liturgiaa. Etkös siis itse tiedä?


    • Harmi kun samaan aikaan minulla olisi messu kirkossa ja Ylen Areena ei toimi minulla (eikö se Areena vaadi flashia ja minä olen tietoturvasyistä poistanut flashin ajat sitten, en voi monia youtuben videoitakaan katsoa samasta syystä).

      • totuuskaikuu

        Adventtikirkon radiojumalanpalvelukset ovat sen verran hyviä, että messuta voi myöhemminkin, kun tälläinen radiojumalanpalvelus on suhteellisen harvoin kuultavana.


      • En.kuunte.advaripaskaa
        totuuskaikuu kirjoitti:

        Adventtikirkon radiojumalanpalvelukset ovat sen verran hyviä, että messuta voi myöhemminkin, kun tälläinen radiojumalanpalvelus on suhteellisen harvoin kuultavana.

        Adventtikirkon jumalanpalvelukset ovat irvokasta jumalan pilkkaa ja täyttä sitä itseänsä ja ruskean väristä, mitä WC-pöntössä tipahtaa maan vetovoiman seurauksena.


      • pyhpyh

        Ainoa irvokas jumalanpilkka olet sinä itse.


      • Vertauskuvat
        pyhpyh kirjoitti:

        Ainoa irvokas jumalanpilkka olet sinä itse.

        Mikä pyhpyh tämä kuvastaa:
        "Bloms, bloms, shhhhhhhhhhhh!"
        Sillä on kaksi aivan samankaltaista merkitystä:
        Ensiksikin se kuvaa sitä, kun Suomen adventtikirkon "pieni pursi" täyttyy vedellä "pohjakorkkien" irrotessa ja se paatti lopulta uppoaa kokonaan päästäen ilmoille vaimean ja pitkän "sihinän" aluksen perästä viimeistenkin ilmahenkäysten ulos tullessa.
        Toinen täysin tuohon adventtikirkon purteen verrattava tapahtuma, johon nuo edellä olevat "äänet" viittaavat on se, kun sinä pyhpyh istut pytyllä lukemassa irstaita julkaisuja ja peräpäästäsi tipahtelee elimistösi läpi kulkenutta ruokaa, jota olet ahminut niin, että sekaan on tullut roppa kaupalla ilmaa, joka suolistosi tyhjetessä lopulta pääsee pahanhajuisena sihinänä ulos.


      • pyhpyhpyhpyhpyh

        Sinulla ei ole selvästikään kaikki kunnossa.


      • poispoiskiireesti
        En.kuunte.advaripaskaa kirjoitti:

        Adventtikirkon jumalanpalvelukset ovat irvokasta jumalan pilkkaa ja täyttä sitä itseänsä ja ruskean väristä, mitä WC-pöntössä tipahtaa maan vetovoiman seurauksena.

        Ihmettelen EN,kuuntele kommenttia, miksi sinä tulet tänne palstalle ollenkaan, tämähän on Adventismi palsta jota sinä inhoat, mene kiireesti pois täältä ettei paha vain tartu liepeisiisi.


      • totuuskaikuu kirjoitti:

        Adventtikirkon radiojumalanpalvelukset ovat sen verran hyviä, että messuta voi myöhemminkin, kun tälläinen radiojumalanpalvelus on suhteellisen harvoin kuultavana.

        No minä nyt kuitenkin menin messuamaan, kun radion ja tv:n kautta ei pääse ehtoolliselle.


      • se.on.aivan.turhaa
        totuusfriikki7678 kirjoitti:

        No minä nyt kuitenkin menin messuamaan, kun radion ja tv:n kautta ei pääse ehtoolliselle.

        Lain kumoajien maljasta ei kantata hörppiä.


    • Kiitos Herralle ja Mikkelin adventtiseurakunnalle. Lähetys kuunneltavissa Areenan kautta:

      http://areena.yle.fi/1-2972503?autoplay=true

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      615
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      608
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe