Terkkarin vieressä olevaan puretuksi tarkoitettuun kerrostaloon. Pari Punaisen Vitsin tyttöä oli ottamassa vastaa ja kättelemässä. Saa nähdä koska ensimmäiset tyttöjen tai naisten ahdistelut tapahtuu. Toinen kuorma tulee varmaan pikapuoliin.
t. poxpox
Eka Bussillinen ulkomaisia sotilaita saapunut
poxpox
3
138
Vastaukset
- Pitäistietää
Tyttönä/naisena voin sanoa että enemmän pelkään kännissä olevien vaaleaihoisten ahdisteluja kuin turvapaikanhakijoiden. Ensimmäiset tyttöjen ja naisten ahdistelut on tapahtunut jo aikoja sitten mutta niistä on aivan turha syyttää pakolaisia.
- eipäei
Eipä ole näin tyttönä/naisena tarvinnut pelätä Oriveden känniläisten ahdisteluja, kukaan heistä ei perään pääsisi juoksemaan
- tonoppaz28
Noh näillä ei jää vain ahdisteluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964